Geen problemen gehad met kaarten halen, aanwezig
.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Pre-sale tickets uitverkocht. Nog een kleine hoeveelheid beschikbaar bij normale kaartverkoop
Is dat nieuw dat Q (bijna) alle kaarten verkoopt in de pre-sale? Deden ze bij Defqon ook alwrote:Pre-sale tickets uitverkocht. Nog een kleine hoeveelheid beschikbaar bij normale kaartverkoop
Is de presale nog wel de presale als je alles dan al verkoopt (zoals bij XQH)? 
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Hard News sloot een artikel van Qlimax af met de volgende zin:wrote:Vorig jaar werd het anthem gedraaid in de endshow van Mysteryland. Nu hebben we helemaal nog niks gehoord en ben het met je eens dat ze wel iets mogen laten weten of teasen.
Het zou toch wat zijn als er niks bekend wordt gemaaktMore info about the event will be revealed later – or not..?
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ze moeten niks natuurlijkwrote:Het wordt verdomme wel eens tijd dat Q-dance iets meer informatie geeft betreft Qlimax. Een anthem of wat info over de maker er van of lineup lijkt me wel op zijn plaats. Helemaal nu ze al mijn geld binnen hebben.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Mijn eerstvolgende feest pas weer. Het duurt nog wel even, maar ik wil deze keer met de auto gaan en nou heb ik in het verleden wel eens iets gelezen over parkeer tips in de buurt. Het liefst natuurlijk gratis, dus als iemand tips heeft laat het even weten.
Is het uberhaupt te doen om te parkeren bij de Gelredome? Wij overwegen het ook maar vorig jaar stond er een rij van hier tot tokio met auto's. Iemand ervaring mee?wrote:Mijn eerstvolgende feest pas weer. Het duurt nog wel even, maar ik wil deze keer met de auto gaan en nou heb ik in het verleden wel eens iets gelezen over parkeer tips in de buurt. Het liefst natuurlijk gratis, dus als iemand tips heeft laat het even weten.
The Gamechanger;
Geen Line up
Geen Geen Anthem
Geen Informatie
Geen Rugzakken
Geen irritante Fransen en Italianen

Geen Line up
Geen Geen Anthem
Geen Informatie
Geen Rugzakken
Geen irritante Fransen en Italianen
Een aantal jaar geleden bij een ander event in het GelreDome heb ik ooit geparkeerd in een naastgelegen woonwijk.wrote:Is het uberhaupt te doen om te parkeren bij de Gelredome? Wij overwegen het ook maar vorig jaar stond er een rij van hier tot tokio met auto's. Iemand ervaring mee?wrote:Mijn eerstvolgende feest pas weer. Het duurt nog wel even, maar ik wil deze keer met de auto gaan en nou heb ik in het verleden wel eens iets gelezen over parkeer tips in de buurt. Het liefst natuurlijk gratis, dus als iemand tips heeft laat het even weten.
10 minuutjes lopen toen.
Weet niet of het tegenwoordig nog steeds mogelijk is en hoe druk het er is met bijv Qlimax.
Ik hoop stiekem dat Q-Dance over zijn hart strijkt en B-Frontliner op de line up zet. 
-
B
dikke +1wrote:Ik hoop stiekem dat Q-Dance over zijn hart strijkt en B-Frontliner op de line up zet.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Voor mensen die toch al met party vervoer willen. Ze hebben tickets in de verkoop
Ik zie het gebeuren dat ze voorlopig nog niet meer info geven. Anthem was er vorig jaar vroeger dan andere jaren volgens mij, en met de Line up begonnen ze pas na Return of HHZ. Dus wie weet dit jaar na XQ Holland ofzo? Niet dat dat veel verband met elkaar heeft maar is wel ongeveer rond dezelfde tijd.
Wie nietwrote:Ik wil eigenlijk wel meer info nu!
Meestal geeft Q meer informatie/start de kaartverkoop etc als er ook die dag een feest is. Bijvoorbeeld Qlimax tickets en Q-Base datum. Gok dus rond XQ Holland of Project One.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Normale kaart verkoop begint zaterdag, is volgens mij geen Q feest dan.wrote:Meestal geeft Q meer informatie/start de kaartverkoop etc als er ook die dag een feest is. Bijvoorbeeld Qlimax tickets en Q-Base datum. Gok dus rond XQ Holland of Project One.
Defqon.1 australiewrote:Normale kaart verkoop begint zaterdag, is volgens mij geen Q feest dan.wrote:Meestal geeft Q meer informatie/start de kaartverkoop etc als er ook die dag een feest is. Bijvoorbeeld Qlimax tickets en Q-Base datum. Gok dus rond XQ Holland of Project One.
Mods, please ban him! This is highly offensive to me. How come this is allowed on a forum like this? I don't want my music to be associated with this kind of crap.wrote:Geen drank en drugs, kaart te koop
De pre-sale was op de dag van Q-Base. Zo zijn er genoeg andere voorbeelden, geen zin om die even op te zoekenwrote:Normale kaart verkoop begint zaterdag, is volgens mij geen Q feest dan.wrote:Meestal geeft Q meer informatie/start de kaartverkoop etc als er ook die dag een feest is. Bijvoorbeeld Qlimax tickets en Q-Base datum. Gok dus rond XQ Holland of Project One.
Het is vaak genoeg geweest dat in het boekje na afloop van Q-Base, pas de eerste vooraankondiging voor Qlimax stond.
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
zin om te snuivenwrote:Mods, please ban him! This is highly offensive to me. How come this is allowed on a forum like this? I don't want my music to be associated with this kind of crap.wrote:Geen drank en drugs, kaart te koop