Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 79  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 11:32 

Hardtraxx Veteran

Geen problemen gehad met kaarten halen, aanwezig :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 16:06 

Hardtraxx Veteran

Pre-sale tickets uitverkocht. Nog een kleine hoeveelheid beschikbaar bij normale kaartverkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 17:39 

Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Pre-sale tickets uitverkocht. Nog een kleine hoeveelheid beschikbaar bij normale kaartverkoop

Is dat nieuw dat Q (bijna) alle kaarten verkoopt in de pre-sale? Deden ze bij Defqon ook al
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 23:16 

Hardtraxx Veteran

Is de presale nog wel de presale als je alles dan al verkoopt (zoals bij XQH)? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 23:38 

Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
Vorig jaar werd het anthem gedraaid in de endshow van Mysteryland. Nu hebben we helemaal nog niks gehoord en ben het met je eens dat ze wel iets mogen laten weten of teasen.

Hard News sloot een artikel van Qlimax af met de volgende zin:

Citaat:
More info about the event will be revealed later – or not..?

Het zou toch wat zijn als er niks bekend wordt gemaakt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2018 23:50 

Hardtraxx Addict

Zou vet zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 06:11 

Hardtraxx Elite

Spalken schreef:
Het wordt verdomme wel eens tijd dat Q-dance iets meer informatie geeft betreft Qlimax. Een anthem of wat info over de maker er van of lineup lijkt me wel op zijn plaats. Helemaal nu ze al mijn geld binnen hebben.

Ze moeten niks natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 07:17 

Hardtraxx Veteran

Mijn eerstvolgende feest pas weer. Het duurt nog wel even, maar ik wil deze keer met de auto gaan en nou heb ik in het verleden wel eens iets gelezen over parkeer tips in de buurt. Het liefst natuurlijk gratis, dus als iemand tips heeft laat het even weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 08:25 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Mijn eerstvolgende feest pas weer. Het duurt nog wel even, maar ik wil deze keer met de auto gaan en nou heb ik in het verleden wel eens iets gelezen over parkeer tips in de buurt. Het liefst natuurlijk gratis, dus als iemand tips heeft laat het even weten.

Is het uberhaupt te doen om te parkeren bij de Gelredome? Wij overwegen het ook maar vorig jaar stond er een rij van hier tot tokio met auto's. Iemand ervaring mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 09:06 

Hardtraxx Addict

The Gamechanger;

Geen Line up
Geen Geen Anthem
Geen Informatie
Geen Rugzakken
Geen irritante Fransen en Italianen

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 09:25 

Donateur

Geen drank en drugs, kaart te koop
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2018 13:39 

Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
RTM93 schreef:

Is het uberhaupt te doen om te parkeren bij de Gelredome? Wij overwegen het ook maar vorig jaar stond er een rij van hier tot tokio met auto's. Iemand ervaring mee?

Een aantal jaar geleden bij een ander event in het GelreDome heb ik ooit geparkeerd in een naastgelegen woonwijk.
10 minuutjes lopen toen.
Weet niet of het tegenwoordig nog steeds mogelijk is en hoe druk het er is met bijv Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 20:04 

Hardtraxx Elite

Ik hoop stiekem dat Q-Dance over zijn hart strijkt en B-Frontliner op de line up zet. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2018 20:51 

iRon schreef:
Ik hoop stiekem dat Q-Dance over zijn hart strijkt en B-Frontliner op de line up zet. :whistle:

dikke +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 12:11 

Hardtraxx Elite

Voor mensen die toch al met party vervoer willen. Ze hebben tickets in de verkoop
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 12:47 

Hardtraxxer

Ik wil eigenlijk wel meer info nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 12:50 

Hardtraxx Veteran

Ik zie het gebeuren dat ze voorlopig nog niet meer info geven. Anthem was er vorig jaar vroeger dan andere jaren volgens mij, en met de Line up begonnen ze pas na Return of HHZ. Dus wie weet dit jaar na XQ Holland ofzo? Niet dat dat veel verband met elkaar heeft maar is wel ongeveer rond dezelfde tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 12:50 

Hardtraxx Elite

PvO Hardstyle schreef:
Ik wil eigenlijk wel meer info nu!

Wie niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 13:04 

Hardtraxx Veteran

Meestal geeft Q meer informatie/start de kaartverkoop etc als er ook die dag een feest is. Bijvoorbeeld Qlimax tickets en Q-Base datum. Gok dus rond XQ Holland of Project One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 13:05 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Meestal geeft Q meer informatie/start de kaartverkoop etc als er ook die dag een feest is. Bijvoorbeeld Qlimax tickets en Q-Base datum. Gok dus rond XQ Holland of Project One.

Normale kaart verkoop begint zaterdag, is volgens mij geen Q feest dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 13:43 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Khadber schreef:

Defqon.1 australie :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 13:56 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Mods, please ban him! This is highly offensive to me. How come this is allowed on a forum like this? I don't want my music to be associated with this kind of crap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 14:03 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Khadber schreef:

De pre-sale was op de dag van Q-Base. Zo zijn er genoeg andere voorbeelden, geen zin om die even op te zoeken :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 14:37 

Hardtraxx Veteran

Het is vaak genoeg geweest dat in het boekje na afloop van Q-Base, pas de eerste vooraankondiging voor Qlimax stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2018 15:06 

Hardtraxx Elite

mr_vertigo schreef:
TiMOTHYb schreef:

Mods, please ban him! This is highly offensive to me. How come this is allowed on a forum like this? I don't want my music to be associated with this kind of crap.

zin om te snuiven
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 79  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten