Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 129  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 08:41 

Kraak... Piep...

NightFly013 schreef:
Zullen ze het ook in de timetable volgorde bekend maken dan? :$

Dat is altijd wel zo geloof ik, Qlimax kondigt nooit een Timetable aan.

Ze kondigen de artiesten in volgorde aan of ze posten een lijst met artiesten en meestal staan die dan ook in volgorde.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 09:54 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Vandaag Wildstylez & Sound Rush of Wildstylez & Brennan Heart denk ik.

BH had toch al op facebook ergens aangegeven dat hij er dit jaar niet stond? Thank god trouwens. :whistle:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:19 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Broken Balance schreef:

BH had toch al op facebook ergens aangegeven dat hij er dit jaar niet stond? Thank god trouwens. :whistle:

Dat zeggen ze altijd allemaal :P. Ik hoop persoonlijk wel heel erg op BH. Altijd groot fan geweest van die man. En zou leuk zijn als mijn moeder hem nu live een keer kan zien. Dan ziet/hoort ze waar ik z'n fan van ben.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:23 

Hardtraxxer

Svbtwee schreef:
Roan schreef:
Broken Balance schreef:

Dat zeggen ze altijd allemaal :P. Ik hoop persoonlijk wel heel erg op BH. Altijd groot fan geweest van die man. En zou leuk zijn als mijn moeder hem nu live een keer kan zien. Dan ziet/hoort ze waar ik z'n fan van ben.

Als hij maar niet die kleffe Imaginary zooi gaat draaien zoals altijd :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:24 

Hardtraxx Veteran

Super blij met TNT en D-Block & S-Te-Fan, ik denk vandaag Sound Rush en WS of HHZ.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:34 

Hardtraxx Veteran

Svbtwee schreef:
Roan schreef:
Broken Balance schreef:

Hoe kun je nou hopen op Brennan Heart man :lol:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:34 

Hardtraxxer

Ik betwijfel of sound rush er zou staan. Als ze er zouden staan had ik ze als 2e act verwacht
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:51 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:

Ja wtf hoe kan iemand anders nou hopen op iets waar jij niet op hoopt. Wat een mongool!!1!!!1!

SimpleEffect schreef:
Als hij maar niet die kleffe Imaginary zooi gaat draaien zoals altijd :thumbdown:

Als je 1 ding zeker weet is dat hij Imaginary en co gaat draaien xd.

LV1 schreef:
Ik betwijfel of sound rush er zou staan. Als ze er zouden staan had ik ze als 2e act verwacht

Dit inderdaad :(
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 10:56 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:

Ik ook hoor. Ik wil die Banaan Remix wel weer een keer door de Gelredome horen beuken :bomb:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:04 

Hardtraxx Veteran

Sorry sander
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:07 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Indy schreef:

Ik ook hoor. Ik wil die Banaan Remix wel weer een keer door de Gelredome horen beuken :bomb:

Draait hij alleen in classic sets... En denk dat alleen TnT een classic set zal draaien

Uurtje nog voor nieuwe naam :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:18 

Hardtraxx Veteran

Denk eigenlijk niet dat Sound Rush er staat. Was wel leuk geweest, maar zo'n grote naam is het ook weer niet. Vandaag zal sws Wildstylez geannounced worden en hoop eigenlijk ook nog op Atmozfears & Audiotricz.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:21 

Hardtraxxer

TSFH schreef:
Denk eigenlijk niet dat Sound Rush er staat. Was wel leuk geweest, maar zo'n grote naam is het ook weer niet. Vandaag zal sws Wildstylez geannounced worden en hoop eigenlijk ook nog op Atmozfears & Audiotricz.

Ik hoop echt dat Atmoz of Audiotricz er niet staan. Atmoz vind ik echt helemaal niks en Audiotricz vind ik altijd zwaar kut draaien ondanks dat ik veel van hun tracks wel kan waarderen.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:23 

Hardtraxx Elite

Hopen op Sound Rush en Wildstylez vandaag. Verder zie ik een Atmozfears best zitten. Weinig sets van hem gehoord dit jaar. Atmozfears samen met Audiotricz zou ik ook wel vet vinden, was leuk dit jaar op Decibel.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 11:31 

Hardtraxx Veteran

Denk dat je Sound Rush wel kunt vergeten. Áls zij er al hadden gestaan, was het op de plek van DBSTF (denk ik)
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:02 

Hardtraxxer

Wildstylez confirmed :loving:

Vorig jaar werd de anthem maker als 4e aangekondigd... Weet niet hoe het de jaren daarvoor was?
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:08 

Hardtraxx Addict

Danny Phantom schreef:
Wildstylez confirmed :loving:

Hopelijk wordt het een gevarieerd setje
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:12 

Hardtraxx Addict

Hmm weet niet wat ik van Wildstylez moet vinden. Moet zeggen dat ik Wildstylez niet echt veel heb 'gezien' dit jaar. Ja hij heeft wel een paar leuke plaatjes gemaakt, maar Qlimax waardig, hmmwah.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:13 

Hardtraxx Addict

Danny Phantom schreef:
Vorig jaar werd de anthem maker als 4e aangekondigd... Weet niet hoe het de jaren daarvoor was?

Atmozfears was in 2015 de derde in de timetable als ik het me goed herinner. Weet alleen niet meer precies hoe het toen met de aankondigingen ging.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:16 

Hardtraxx Elite

Uniforce schreef:
Hmm weet niet wat ik van Wildstylez moet vinden. Moet zeggen dat ik Wildstylez niet echt veel heb 'gezien' dit jaar. Ja hij heeft wel een paar leuke plaatjes gemaakt, maar Qlimax waardig, hmmwah.

Niet Qlimax waardig :lol: geef jezelf een platte hand aub
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:18 

Hardtraxx Addict

Millard Fillmore schreef:
Uniforce schreef:

Zoals ik al zei dit jaar. Gaat bij Qlimax om wie dit jaar een goed jaar heeft gehad en moet zeggen dat ik dat niet bij Wildstylez zie. Tuurlijk, hij heeft geniale platen, maar die zijn niet dit jaar gemaakt. Of jij moet me redenen geven waarom jij wel vindt dat hij dit jaar een plek op Qlimax heeft verdiend?
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:21 

Hardtraxxer

Uniforce schreef:
Uniforce schreef:

Zoals ik al zei dit jaar. Gaat bij Qlimax om wie dit jaar een goed jaar heeft gehad en moet zeggen dat ik dat niet bij Wildstylez zie. Tuurlijk, hij heeft geniale platen, maar die zijn niet dit jaar gemaakt. Of jij moet me redenen geven waarom jij wel vindt dat hij dit jaar een plek op Qlimax heeft verdiend?

Wildstylez loopt al jaren mee, ziet zijn collega's anthems mogen maken voor Qlimax, nieuwe acts zoals G4H, Atmozfears en Psyko. Wildstylez heeft dat echt wel verdiend na zoveel jaar, ook al is het wat rustiger rondom hem.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:21 

Hardtraxx Elite

Uniforce schreef:
Uniforce schreef:

Waar haal je überhaupt vandaan dat je het per jaar moet verdienen? Alsof alle andere jaren waarin je hard hebt gewerkt ineens niet meer meetellen? Mocht hij verantwoordelijk zijn voor het anthem dan heb je hier alvast je geniale plaat.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:22 

Hardtraxx Newbie

Uniforce schreef:
Uniforce schreef:

Wellicht is het handig dat de maker van het anthem op Qlimax staat?
Bericht Geplaatst op 03 okt 2017 12:25 

Hardtraxx Addict

Ja oke, hij verdiend het zeker na al die jaren. Het is gewoon jammer dat er dit jaar niet veel van hem is uitgebracht qua nieuwe platen. En dan vind ik het oneerlijk als hierdoor bijvoorbeeld Noisecontrollers er niet staat terwijl hij veel meer heeft uitgebracht (Veel nieuwe platen, nieuw label etc.). Maar zo zie ik het en jullie kijken er anders tegenaan, even goede vrienden. ;)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten