JeBroer voor het qlimax anthemwrote:Ja man, laten we iemand uit de House even het Qlimax anthem maken omdat hij ook leuk hardstyle kan maken sinds een jaar. Echt een top idee, verdient het veel meer dan de rest. Volgend jaar mogen Dimitri Vegas & Like Mike hem maken!wrote:
De naam Hardwell vaker voorbij horen komen en hij is er veel mee bezig, sta er zelfs niet van te kijken als het anthem op zijn naam komt.
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Paul elstak als hardcore afsluiter?
Nieuwe miwer?wrote:Sound Rush
D-Block & S-Te-Fan
Noisecontrollers Attack Again / NCBM
Wildstylez & Hardwell
Headhunterz
Zatox Oxygen Album Showcase/Psyko Punkz/Atmozfears
Frequencerz Stealth Mode Live --> zullen de volgende XQlusive krijgen verwacht ik
B-Front (& Phuture Noize)
Gunz for Hire Live / Ran-D WRTN Showcase
Miss K8
MC Villain
De naam Hardwell vaker voorbij horen komen en hij is er veel mee bezig, sta er zelfs niet van te kijken als het anthem op zijn naam komt (Al is Wildstylez meer voor de hand liggend). In de Defqon eindshow waren we ook positief verrast en hij draait tegenwoordig veel HS in zijn eigen sets.
wrote:Heeyy the venator, kuthondwrote:ik zit even 12 uurtjes niet op hardtraxx en het loopt al weer finaal uit de klauwen
Trots op jullie![]()
Ondertussen in het HT Mod hoofdkwartier:
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Pff hoop toch echt niet dat zatox er staat. Hele jaar niks van gehoord en nu laat die iets horen en is het nog steeds bagger. Nee, hoop dat Q-dance dat ook inziet. 
10tje op Wildstylez & B-front to play at qlimax
yeahwrote:10tje op Wildstylez & B-front to play at qlimax
-
A
wrote:10tje op Wildstylez & B-front to play at qlimax
'???
wrote:ik zit even 12 uurtjes niet op hardtraxx en het loopt al weer finaal uit de klauwen
Trots op jullie![]()
-
A
Spoiler:wrote:hij zei 10tje niet tentje
Spoiler
hij sprak engels
Headhunterz 1,10
Sound Rush 1,57
Brennan Heart 1,59
Noisecontrollers 1,61
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
Miss K8 2,03
B-Front 2,68
Nosferatu 3,10
Sub Zero Project 3,54
Inzet: 15 euro.
Sound Rush 1,57
Brennan Heart 1,59
Noisecontrollers 1,61
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
Miss K8 2,03
B-Front 2,68
Nosferatu 3,10
Sub Zero Project 3,54
zie het topic in off-topicwrote:Headhunterz 1,10
Sound Rush 1,57
Brennan Heart 1,59
Noisecontrollers 1,61
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
Miss K8 2,03
B-Front 2,68
Nosferatu 3,10
Sub Zero Project 3,54
Qlimax Voorspellingen Spelwrote:Headhunterz 1,10
Sound Rush 1,57
Brennan Heart 1,59
Noisecontrollers 1,61
D-Block & S-te-Fan 1,87
Wildstylez 1,91
Miss K8 2,03
B-Front 2,68
Nosferatu 3,10
Sub Zero Project 3,54
Nee, helemaal niks?wrote:Niks is zeker in het leven #feitjes
Ik herhaal ook maar een filosofisch gezegdewrote:Nee, helemaal niks?wrote:Niks is zeker in het leven #feitjes
Je gaat dood, dat is zeker.wrote:Nee, helemaal niks?wrote:Niks is zeker in het leven #feitjes
Close enough.wrote:ik zit even 12 uurtjes niet op hardtraxx en het loopt al weer finaal uit de klauwen
Trots op jullie![]()
wrote:Ik vind jouw zekerheidjes helemaal niet zo zeker. En Heady durf ik 100% mijn geld op te zetten.wrote:
Soundrush, dbsf, Wildstylez subzero project zekerheidjes
Ik verwacht geen headhunterz omdat die nog maar weinig gepresenteerd heeft dit jaar.
HHZ stapt eruit, komt terug met 1 hitje en al op Qlimax? sluit ik niet uit maar ik verwacht echt van niet, zou niet eerlijk zijn naar andere artiesten. Qlimax is toch ook een verdienste voor artiesten die afgelopen jaar qua muziek hoge ogen hebben gegooid?
Nee Qlimax is een feest waar de meest populaire artiesten staan. Project 1 had toch ook niks gepresteerd in 2016?wrote:wrote:Ik vind jouw zekerheidjes helemaal niet zo zeker. En Heady durf ik 100% mijn geld op te zetten.wrote:
Ik verwacht geen headhunterz omdat die nog maar weinig gepresenteerd heeft dit jaar.
HHZ stapt eruit, komt terug met 1 hitje en al op Qlimax? sluit ik niet uit maar ik verwacht echt van niet, zou niet eerlijk zijn naar andere artiesten. Qlimax is toch ook een verdienste voor artiesten die afgelopen jaar qua muziek hoge ogen hebben gegooid?
Dat zegt en boeit Q helemaal niks denk ik, vorig jaar stond Project One er namelijk ook gewoon 'uit het niets' 
Edit: Chroman was me voor, sluit me bij hem aan
Edit: Chroman was me voor, sluit me bij hem aan
HHZ stapt eruit, komt terug met 1 hitje en al op Qlimax? sluit ik niet uit maar ik verwacht echt van niet, zou niet eerlijk zijn naar andere artiesten. Qlimax is toch ook een verdienste voor artiesten die afgelopen jaar qua muziek hoge ogen hebben gegooid?[/quote]wrote:Ik vind jouw zekerheidjes helemaal niet zo zeker. En Heady durf ik 100% mijn geld op te zetten.wrote:
Nee Qlimax is een feest waar de meest populaire artiesten staan. Project 1 had toch ook niks gepresteerd in 2016?[/quote]
Dat is waar idd. Aan de andere kant; Het is heady al een keer gegund wat ook de kans misschien kleiner maakt dat dat dit jaar weer gebeurd..
En toch een quotering van 1,10 volgens de zeer professionele bookmakers