Spoiler
Zojuist uit betrouwbare bronnen gehoord dat er een secret area zal zijn met een 12 hour special set van Hardstyle bitches b2b RAW ALLIANCE zal zijn. Graag nog even binnen hardtraxx houden!!!!!
Dit kan niet anders dan kloppenwrote:Spoiler
Zojuist uit betrouwbare bronnen gehoord dat er een secret area zal zijn met een 12 hour special set van Hardstyle bitches b2b RAW ALLIANCE zal zijn. Graag nog even binnen hardtraxx houden!!!!!
Ik help je wel zoeken. Kom maar op met dat bier.wrote:Ik zoek nog 4 kaartjes. Degene die mij kan helpen krijgt pils 18 november
Miwer bin de kwaadste nie jungswrote:Ik help je wel zoeken. Kom maar op met dat bier.wrote:Ik zoek nog 4 kaartjes. Degene die mij kan helpen krijgt pils 18 november
Wie?wrote:Miwer bin de kwaadste nie jungswrote:Ik help je wel zoeken. Kom maar op met dat bier.wrote:Ik zoek nog 4 kaartjes. Degene die mij kan helpen krijgt pils 18 november
Aah nee maakt niet uit, zo'n rare snuiter die hier vroeger nog wel eens reageerde.wrote: Wie?
Eens, G4H en PP mogen wel wegblijven, vervang PP maar door Audiotricz en G4H voor E-Force of desnoods War Force.wrote:G4H is de enige in die line-up die van mij weg mag blijven(PP ook beetje meh, maar prima in de hoop nog eens Fate or Fortune op Qlimax te horen
)
voor de rest helemaal content als dit het is
Gatverdamme zeg, dan 1000000x liever Gunz, daar komen tenminste nog memorabele platen van af en niet alleen maar 13/12 troep.wrote:Eens, G4H en PP mogen wel wegblijven, vervang PP maar door Audiotricz en G4H voor E-Force of desnoods War Force.wrote:G4H is de enige in die line-up die van mij weg mag blijven(PP ook beetje meh, maar prima in de hoop nog eens Fate or Fortune op Qlimax te horen
)
B-Freqzwrote:Gatverdamme zeg, dan 1000000x liever Gunz, daar komen tenminste nog memorabele platen van af en niet alleen maar 13/12 troep.wrote:Eens, G4H en PP mogen wel wegblijven, vervang PP maar door Audiotricz en G4H voor E-Force of desnoods War Force.wrote:G4H is de enige in die line-up die van mij weg mag blijven(PP ook beetje meh, maar prima in de hoop nog eens Fate or Fortune op Qlimax te horen
)
Gunz vind ik zoooo overhyped. Doe maar nie, dit jaar al genoeg gezien.wrote:Gatverdamme zeg, dan 1000000x liever Gunz, daar komen tenminste nog memorabele platen van af en niet alleen maar 13/12 troep.wrote:Eens, G4H en PP mogen wel wegblijven, vervang PP maar door Audiotricz en G4H voor E-Force of desnoods War Force.wrote:G4H is de enige in die line-up die van mij weg mag blijven(PP ook beetje meh, maar prima in de hoop nog eens Fate or Fortune op Qlimax te horen
)
Als je sfeer wilt, misschien niet direct in de platen, moet je juist Gunz For Hire neerzetten.wrote:Ik zie liever helemaal niet dat soort raw acts op Qlimax. Ik vind Radical wel erg geschikt voor de sfeer van Qlimax als hij z’n sfeer platen draait. Accumulated Filth, Rulers, Piece Of Shit en nog wat andere platen. Mja dat gaat niet gebeuren wss