Heb hem ondertussen toch al 3 maanden niet gezien. Zal ook wel flink wat nieuwe platen gemaakt hebbenwrote:Heb ondertussen al andere plannen. En mocht Phuture Noize er echt staan, kan ik daar niet wakker van liggen. Phuture Noize kun je iedere week wel zien. Wel erg vet voor hem (en terecht).wrote:Koop gewoon een kaartje opnieuw net als ik
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Beentjes behoorlijk gaar na een lekker voetbalpotje.. maaaaar.. de zin is er 
Echt zoveel zin aan
Te herkennen aan beige/lichtbruin shirt met blauw zakje, b-front pet en bril allemaal samengepropt in een aziatisch lichaam
Te herkennen aan beige/lichtbruin shirt met blauw zakje, b-front pet en bril allemaal samengepropt in een aziatisch lichaam
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Te herkennen aan dat ik met bovenstaande Aziaat ben.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Te herkennen aan blauw haar, Da Tweekaz pet en de Nederlandse vlag.
Hoe prop je dat shirt een pet en een bril in een lichaam?wrote:Echt zoveel zin aan![]()
Asian yoga?wrote:Hoe prop je dat shirt een pet en een bril in een lichaam?wrote:Echt zoveel zin aan![]()
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Wildstylez zei in zijn interview met Slam wel dat ze samen in de studio hadden gezeten. Zou zomaar kunnen dat hij even langs piept om zijn nieuwe track met Wildstylez te showcasen tijdens zijn set!wrote:wat doet hardwell eigenlijk vanavond? een tijdje terug met die gelekte line-up was er sprake van een b2b met wildstylez ofzo. is ie in nederland?
Omg die HHZ hype... tuurlijk staat komt die man op Qlimax. Q-Dance zou wel gek zijn als ze hem daar niet programmeren.wrote:Kijk eens 1 pagina terug.wrote:
Veel plezier iedereen, volgend jaar maar weer kijken of ik die editie nou wel 's een keer mee pak
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Stel je voor Coone staat er straks en niet PN 
Tijd geleden een van de 2 kaartjes verkocht maar weet niet meer welk barcode die had xD
jankenwrote:Stel je voor Coone staat er straks en niet PN
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Kaartje verkocht want misschien komt Coone ipv Phuture Noize.
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
wrote:jankenwrote:Stel je voor Coone staat er straks en niet PN
Heee hoooo
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 hours ago
Is er eigenlijk een floorplan, of staat dat ter plekke aangegeven?
-
RHardtraxxer
- 114 posts member since 2015
- last seen Jul 2025
PN & b-front zou wel echt een hele vette verassing zijn. Return of hhz echt onwijs genoten, heady erbij dikke prima. Mensen veel plezier vnv, Qlimax verrast toch altijd weer. 
Nooit in 't gelredome geweest?wrote:Is er eigenlijk een floorplan, of staat dat ter plekke aangegeven?
Er is gewoon 1 stage, toiletten zitten onder de tribunes
Ik ben binnen, stage lijkt iets naar voren te zijn gehaald?
-
SHardtraxxer
- last seen 6 hours ago
Jezus, van het kaartjes controleren tot naar het stadion lopen al 5x 'HEEE-HOOO' gehoord... Dat belooft veel goeds voor vanavond
-
CHardtraxxer
- 78 posts member since 2017
- last seen Nov 2018
Gewoon van de tribunes wegblijven vanaf twaalf uur
Ik ook maar brutale lijn bij de wallets joh en dan ook nog eens van die belachelijke apen die dan met een groep in de rij staan en vervolgens als er 1 een kaart heeft vertrekt de hele groepwrote:Ik ben binnen, stage lijkt iets naar voren te zijn gehaald?
-
SHardtraxxer
- last seen 6 hours ago
Stage is al gerevealed en TNT is al begonnen om 21:45, bijzonder