Track finished, we're ready for Qlimax

Zullen we daar anders een discussie over beginnen?wrote:Tim is ook weer naar de kapper geweest.
Ga je gang.wrote:Zullen we daar anders een discussie over beginnen?wrote:Tim is ook weer naar de kapper geweest.
"De ziekte van Hedel! Dat is meer haar op je lul dan op je schedel.''wrote:Ik heb jou überhaupt nog nooit met haar op je kop gezien, Miwer. Heb je de ziekte van hedel?
Echt belachelijk dit kapsel echt zo Qlimax onwaardig!! SCHANDEwrote:Zullen we daar anders een discussie over beginnen?wrote:Tim is ook weer naar de kapper geweest.
wrote:Echt belachelijk dit kapsel echt zo Qlimax onwaardig!! SCHANDEwrote:Zullen we daar anders een discussie over beginnen?wrote:Tim is ook weer naar de kapper geweest.
Of de ziekte van Rupke, meer haar op je bal dan op je kupkewrote:"De ziekte van Hedel! Dat is meer haar op je lul dan op je schedel.''wrote:Ik heb jou überhaupt nog nooit met haar op je kop gezien, Miwer. Heb je de ziekte van hedel?
Barry zat laatst ook bij de kapper iddwrote:Ik dacht voor een split second dat Frontliner naast Noisecontrollers zat
Tim en Frontliner hebben ook allebei het Frontliner syndroomwrote:Ik dacht voor een split second dat Frontliner naast Noisecontrollers zat
Scheer je weg!wrote:Kaartje verkocht want ik ben niet naar de kapper geweest.
Wacht even, was die mail oprecht serieus bedoelt?wrote:wrote:Ja weldegelijk smaak.Waterhaters zeggen dat water water is. Maar er zit zoveel verschil in smaak per oorsprong van het bronwater.
wrote:Maar dit is een trollbericht toch![]()
Was inderdaad mijn idee.wrote:Dat was Solis geloof ik
Snap de haat niet? Je staat in de tyfuskou en je weet gewoon dat je moet wachten, waarom het wachten niet wat 'leuker' maken? En die 'bewakers' zullen heus niet superstreng zijn en je niet doorlaten. Gaat meer om het idee. Beetje afleiding van de tyfuskou.
Ik las m ook op Partyflock en dacht echt what the hell is dit dan.wrote:Wacht even, was die mail oprecht serieus bedoelt?