Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 129  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Anna schreef:
En ik zal proberen mijn cringy humor en enthousiasme een beetje binnen de perken te houden. :$

Liever niet, Hardtraxx heeft echt behoefte aan wat positieve invloeden ipv dat betweterige gedoe tot in den treure..


Join the movement!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

:yay:



En Pommer, you had me at that avatar. Mannen in bruine pakken en bijpassende stropdassen... op Qlimax... *Swipe right*
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anna schreef:
:yay:



En Pommer, you had me at that avatar. Mannen in bruine pakken en bijpassende stropdassen... op Qlimax... *Swipe right*


Heb je leuke vriendinne ;$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Wat is dit dan weer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trouwens wel opgepast, straks bereikt het topic 100 paginas en ik heb vernomen dat er dan door bepaalde leden represailles genomen zullen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 20:37 
 
Hardtraxx Veteran

Ticket verkocht vanwege drukte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het eigenlijk wel subtiel :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:

Ik vind je naam en avatar nog steeds super vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:
Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:

Ik vind je naam en avatar nog steeds super vet


De naam heeft mij twee hele ongemakkelijke momentjes bezorgd vorige week bij Dangerouzmind. Twee keer naar een Aziaat gelopen en gevraagd: ben jij Danny Phantom? Tweemaal foutief.

Was het beide keren dezelfde Aziaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Was het beide keren dezelfde Aziaat?


:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2017 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:
Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:

Ik vind je naam en avatar nog steeds super vet


Dankjewel ik vind goku ook heel vet

Exterkate schreef:
Nuracore schreef:
Danny Phantom schreef:
Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:

Ik vind je naam en avatar nog steeds super vet


De naam heeft mij twee hele ongemakkelijke momentjes bezorgd vorige week bij Dangerouzmind. Twee keer naar een Aziaat gelopen en gevraagd: ben jij Danny Phantom? Tweemaal foutief.


hahaha stond hele avond linksmidden tussen de 2 barren in... had er ook niet zoveel gezien :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 00:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb van bronnen vernomen dat ome w komt op qlimax
Betrouwbare bron: chile hardstylerz facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 02:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anna schreef:
Maar misschien sla ik dan de plank volledig mis. Who's with me? Anyone? *high-fives self*


:lol: :lol: :lol:

Citaat:

Ik heb trouwens nog twee vrienden die alsnog mee willen, dus als iemand nog een pre-sale code over heeft...


MelvinFR heeft nog een pre sales code
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 08:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toevallig iemand die zijn ticket kwijt wil ?
Een familielid heeft zonet besloten dat hij naar Qlimax gaat , al hield hij wel geen rekening met het feit dat het uitverkocht is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
MelvinFR heeft nog een pre sales code


Uiteraard! Stuur maar een PM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 10:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 15:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Anna schreef:
:yay:



En Pommer, you had me at that avatar. Mannen in bruine pakken en bijpassende stropdassen... op Qlimax... *Swipe right*

You had me too at your avatar :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klimgeit schreef:
Alleen nu nog niet ivm overkill na Return of hhz en het speciaal houden ervan.

Het is maar hoe je het interpreteert.

Ik zat nog eens na te denken over deze zin en volgens mij kan deze reden niet kloppen.
De line-up van Qlimax wordt namelijk al samengesteld niet lang na de vorige editie.
Immers, Wildstylez kreeg de opdracht om het anthem te maken vlak na hun P1 optreden op Qlimax.
Op dat moment kun je nog geen idee hebben van de impact van het Return of HHZ feest.
Dus om nu te zeggen, er is dan een overkill als ik naar Qlimax ga, dat is niet iets wat je een maandje voor het feest kunt beslissen als de line up al minimaal een half jaar eerder is samengesteld.

Het houdt voor mij de spanning er wel in zo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar ze wisten toen wel al dat er een return of headhunterz feestje zou komen. En iedereen weet van te voren hoeveel impact dat heeft ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Anna schreef:
:yay:



En Pommer, you had me at that avatar. Mannen in bruine pakken en bijpassende stropdassen... op Qlimax... *Swipe right*

You had me too at your avatar :kiss2:


Fix-traxx united hiero :lol:

Maar kunnen we nu ophouden over headhunterz. Even over het anthem. Ben ik de enige die het anthem nog niet echt fantastisch vind? Vond het interview erover wel erg sterk. Vooral zijn statement dat het steeds moeilijker word een iconisch anthem te maken. Bijna alle melodieën zijn wel gebruikt. Nu moet ik het anthem misschien nog een paar keer luisteren daarvoor, maar vind hem nog niet fantastisch. Vond die van vorig jaar wel weer heel vet (maar daar lagen mijn verwachtingen misschien wat lager)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Danny Phantom schreef:
Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:


Komt Biscuit zo weer terug... hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2017 18:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik vind het anthem heel vet! Die intro alleen al :loving:

En wat Wildstylez in het interview zei, snap ik wel. Maar ik denk dat het hem goed gelukt is. Volgens mij is dit echt zo’n track die zich uitstekend leent voor een grote zaal zoals het Gelredome. Ik zie al voor me hoe het met de anthem show erbij echt heel indrukwekkend gaat zijn. Echt zo’n Qlimax momentje waar je alleen maar om je heen kan kijken naar alle lichten, het vuurwerk en de rest van de show.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2017 02:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paulipop schreef:
Ik vind het anthem heel vet! Die intro alleen al :loving:

En wat Wildstylez in het interview zei, snap ik wel. Maar ik denk dat het hem goed gelukt is. Volgens mij is dit echt zo’n track die zich uitstekend leent voor een grote zaal zoals het Gelredome. Ik zie al voor me hoe het met de anthem show erbij echt heel indrukwekkend gaat zijn. Echt zo’n Qlimax momentje waar je alleen maar om je heen kan kijken naar alle lichten, het vuurwerk en de rest van de show.

Mee eens, bij het intro van de track zie ik de lasers in het gelredome al voor me :loving:
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 129  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten