Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Poster: Qlimax 2017 'Temple of Light'
Past

Qlimax 2017 'Temple of Light'

Time
(Sun)
Price
Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Anna wrote:En ik zal proberen mijn cringy humor en enthousiasme een beetje binnen de perken te houden. :$
Liever niet, Hardtraxx heeft echt behoefte aan wat positieve invloeden ipv dat betweterige gedoe tot in den treure..
Join the movement!
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2017
last seen Jun 2025
:yay:

En Pommer, you had me at that avatar. Mannen in bruine pakken en bijpassende stropdassen... op Qlimax... *Swipe right*
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Anna wrote::yay:

En Pommer, you had me at that avatar. Mannen in bruine pakken en bijpassende stropdassen... op Qlimax... *Swipe right*
Heb je leuke vriendinne ;$
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Wat is dit dan weer :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Trouwens wel opgepast, straks bereikt het topic 100 paginas en ik heb vernomen dat er dan door bepaalde leden represailles genomen zullen worden
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Ticket verkocht vanwege drukte.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Vond het eigenlijk wel subtiel :lol:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 22 days ago
:surrender:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Danny Phantom wrote:Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:
Ik vind je naam en avatar nog steeds super vet
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Exterkate wrote:
Nuracore wrote:
Danny Phantom wrote:Van serieus topic naar meme topic naar date topic allemaal na een aankondiging van da tweekaz op qlimax :lol:
De naam heeft mij twee hele ongemakkelijke momentjes bezorgd vorige week bij Dangerouzmind. Twee keer naar een Aziaat gelopen en gevraagd: ben jij Danny Phantom? Tweemaal foutief.
Was het beide keren dezelfde Aziaat?
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Was het beide keren dezelfde Aziaat?
:lol: :worship:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Nuracore wrote:
Dankjewel ik vind goku ook heel vet
Exterkate wrote:
Nuracore wrote:
De naam heeft mij twee hele ongemakkelijke momentjes bezorgd vorige week bij Dangerouzmind. Twee keer naar een Aziaat gelopen en gevraagd: ben jij Danny Phantom? Tweemaal foutief.
hahaha stond hele avond linksmidden tussen de 2 barren in... had er ook niet zoveel gezien :whistle:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Heb van bronnen vernomen dat ome w komt op qlimax
Betrouwbare bron: chile hardstylerz facebook
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 18 days ago
Anna wrote:Maar misschien sla ik dan de plank volledig mis. Who's with me? Anyone? *high-fives self*

:lol: :lol: :lol:

Ik heb trouwens nog twee vrienden die alsnog mee willen, dus als iemand nog een pre-sale code over heeft...
MelvinFR heeft nog een pre sales code
Hardtraxxer
181 posts member since 2013
last seen Sep 2023
Toevallig iemand die zijn ticket kwijt wil ?
Een familielid heeft zonet besloten dat hij naar Qlimax gaat , al hield hij wel geen rekening met het feit dat het uitverkocht is xd
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Grim wrote: MelvinFR heeft nog een pre sales code
Uiteraard! Stuur maar een PM.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
:corn:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago

You had me too at your avatar :kiss2:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
klimgeit wrote: Alleen nu nog niet ivm overkill na Return of hhz en het speciaal houden ervan.

Het is maar hoe je het interpreteert.
Ik zat nog eens na te denken over deze zin en volgens mij kan deze reden niet kloppen.
De line-up van Qlimax wordt namelijk al samengesteld niet lang na de vorige editie.
Immers, Wildstylez kreeg de opdracht om het anthem te maken vlak na hun P1 optreden op Qlimax.
Op dat moment kun je nog geen idee hebben van de impact van het Return of HHZ feest.
Dus om nu te zeggen, er is dan een overkill als ik naar Qlimax ga, dat is niet iets wat je een maandje voor het feest kunt beslissen als de line up al minimaal een half jaar eerder is samengesteld.

Het houdt voor mij de spanning er wel in zo :D
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Maar ze wisten toen wel al dat er een return of headhunterz feestje zou komen. En iedereen weet van te voren hoeveel impact dat heeft ;)
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Pommer wrote:

You had me too at your avatar :kiss2:
Fix-traxx united hiero :lol:

Maar kunnen we nu ophouden over headhunterz. Even over het anthem. Ben ik de enige die het anthem nog niet echt fantastisch vind? Vond het interview erover wel erg sterk. Vooral zijn statement dat het steeds moeilijker word een iconisch anthem te maken. Bijna alle melodieën zijn wel gebruikt. Nu moet ik het anthem misschien nog een paar keer luisteren daarvoor, maar vind hem nog niet fantastisch. Vond die van vorig jaar wel weer heel vet (maar daar lagen mijn verwachtingen misschien wat lager)
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Komt Biscuit zo weer terug... hehe
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2014
last seen Jun 2022
Ik vind het anthem heel vet! Die intro alleen al :loving:

En wat Wildstylez in het interview zei, snap ik wel. Maar ik denk dat het hem goed gelukt is. Volgens mij is dit echt zo’n track die zich uitstekend leent voor een grote zaal zoals het Gelredome. Ik zie al voor me hoe het met de anthem show erbij echt heel indrukwekkend gaat zijn. Echt zo’n Qlimax momentje waar je alleen maar om je heen kan kijken naar alle lichten, het vuurwerk en de rest van de show.
Hardtraxxer
73 posts member since 2017
last seen Jun 2025
paulipop wrote:Ik vind het anthem heel vet! Die intro alleen al :loving:

En wat Wildstylez in het interview zei, snap ik wel. Maar ik denk dat het hem goed gelukt is. Volgens mij is dit echt zo’n track die zich uitstekend leent voor een grote zaal zoals het Gelredome. Ik zie al voor me hoe het met de anthem show erbij echt heel indrukwekkend gaat zijn. Echt zo’n Qlimax momentje waar je alleen maar om je heen kan kijken naar alle lichten, het vuurwerk en de rest van de show.
Mee eens, bij het intro van de track zie ik de lasers in het gelredome al voor me :loving: