zo denk ik: Deetox @ Qlimax 2015wrote:Hoop wel dat ze ook de iets oudere platen ook draaien. Ben wel benieuwd hoe Funky Shit en The Wave remix in het Gelre klinken.
Past
Qlimax 2017 'Temple of Light' (18-11-2017, Gelredome, Arnhem)
- Venue
- Gelredome, Arnhem
- Time
- 21:00 – 07:00 (Sun)
- Price
- Regular Tickets; €76,-
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
oke myst is misschien erg optimistisch maar ik vind dat hij vele malen betere tracks produceert dan szp die tot voor kort ook alleen maar 13/12 raw meuk maaktenwrote:Dude... Myst?? Phuture Noize kan ik inkomen maar Myst is net een half jaar een naam die alle raw podia mag openen...wrote:szp ipv een phuture noize of myst?
q dance plz
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Sub Zero Project is imo prima. Zo'n set als op Q-Base was echt retedik daar. 
Ohja, compleet vergeten haha.wrote:zo denk ik: Deetox @ Qlimax 2015wrote:Hoop wel dat ze ook de iets oudere platen ook draaien. Ben wel benieuwd hoe Funky Shit en The Wave remix in het Gelre klinken.
Weet nog wel dat toen The Wave kwam ik wel dacht van wow wtf is dit.
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Beide heren hebben best veel nieuwe platen en zullen ook waarschijnlijk wel spul van Audiotricz en Bass Modulators draaien. Denk dat het best wel mee valt hoeveel hitjes ze gaan draaien.wrote:Ik hoor hier veel mensen die lovend zijn over de combinatie NC/Atmozfears, maar ik denk dat dit nog wel eens vies kan tegenvallen. Er zal ongetwijfeld SoH materiaal gedraaid worden, maar ik ben bang dat de set grotendeels uit hitjes gaat bestaan zoals Let Me See Ya remix/Release etc. Denk niet dat ik daar heel blij van zou worden
Niet de beste line up. Maar aanwezig ben ik toch wel. SZP had van mij niet gehoeven op Qlimax. Hun werk is vet om te horen, maar na 3 platen heb ik het dan ook wel weer gezien. Gunz lijkt me wel weer een keer leuk, aangezien de laatste keer alweer dateert naar Decibel 2016. Na Gunz lekker op tijd naar huis lopen.
Kiek m goan.wrote:Als iemand zijn tickets wil gaan verkopen, ik hoor het graag via de PB! Heb twee dames die erg graag meewillen
Tickets doorgespoeld.
Wat een kut line up.
Wat een kut line up.
Heb je je pc doorgespoeld?wrote:Tickets doorgespoeld.
Wat een kut line up.
HE TOT DAN HE PIK!
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Wat hebben we het allemaal ook zwaar hé.
Vertel meid.wrote:Wat hebben we het allemaal ook zwaar hé.
Heb echt geen kut te doen
Last edited by Broken Balance on 05 Oct 2017 15:24, edited 1 time in total.
Topic is wel weer erg vermakelijk. Nog 35 minuten en dan kunnen we weer! #zinin
Ik heb mn ticket uitgeprint, kapot gescheurd en ritueel verbrand onder toeziend oog van de vooraf ingelichte brandweer.
En 18 november laat ik em gewoon van mn telefoon af scannen
En 18 november laat ik em gewoon van mn telefoon af scannen
Dit hele topic bestaat uit mensen die wel wat serieus wat proberen te verkondigen en sarcasme, een groot raadsel allemaal
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Dat we allemaal verwend zijn gewoon.wrote:Vertel meid.wrote:Wat hebben we het allemaal ook zwaar hé.
wrote:Vertel meid.wrote:Wat hebben we het allemaal ook zwaar hé.
ga je gezellig mee knikkeren?
Que?wrote:Niemand fan van petanquen?
Welke camping?wrote:Niemand fan van petanquen?
!!!!!wrote:Topic is wel weer erg vermakelijk. Nog 30 minuten en dan kunnen we weer! #zinin
Houdt Kees zijn kaart of doet hij hem weg? Je ziet het na de break om 1600!!1wrote:!!!!!wrote:Topic is wel weer erg vermakelijk. Nog 35 minuten en dan kunnen we weer! #zinin
Foto en ik ga misschien toch nogwrote:Als iemand zijn tickets wil gaan verkopen, ik hoor het graag via de PB! Heb twee dames die erg graag meewillen
Wordt dit live gestreamed op Facebook?wrote:Houdt Kees zijn kaart of doet hij hem weg? Je ziet het na de break om 1600!!1wrote:!!!!!wrote:Topic is wel weer erg vermakelijk. Nog 35 minuten en dan kunnen we weer! #zinin