Kaart direct verscheurd.
Om hem vervolgens weer uit te printen.wrote:Kaart direct verscheurd.
Om hem vervolgens weer uit te printen.wrote:Kaart direct verscheurd.
da tweekaz is baewrote:Da Tweekaz![]()
. Fk vet en dik verdiend. Die gasten draaien al zo lang mee aan de top. Met 30.000 man Frozen bootleg mee zingen
. Zou ook wel heel tof zijn als ze er wat oudere plaatjes bij pakken als Become en Feel the night
Ik heb een gezellige en toffe nacht gehad, echter heb ik van Q vele betere meegemaakt. Als ik kijk naar hoeveel het koste (moet toch iets als maatstaaf nemen..) wordt het echt een zeer matige bedoeling. Als ik bijvoorbeeld vergelijk met Tijdmachine @ HmH? VWAB volgende week? Sommige tijdmachine klokgebouw edities...wrote:Snap ik ook wel. Ik heb dat alleen nooit, als ik in juli 80eu betaal kan ik me er niet echt zorgen om maken maanden later. Is uitgegeven, ben erop ingesteld. Maar ik heb dan oprecht een hele toffe avond gehad, daar zit ook wel verschil in natuurlijk.wrote:Klopt.. maar scheelt (voor mij) echt veel in het nagevoel.
Hier ben ik ineens niet meer zo zeker vanwrote:Ach straks worden Noisecontrollers, Headhunterz, B-Front, Phuture Noize en Miss K8 nog bekend gemaakt, dus geen zorgen.
Hoop ik
En wat is het mooiste feestje wat je ooit hebt meegemaakt?
Ik denk Reverze 2015. De sfeer de hele nacht was zo prachtig. Dat moment dat Da Tweekaz frozen draaien en er duizenden volwassen harderestijlendefenders een Disney liedje mee zingen
Die reverze set blijft vet. Als ze dit draaien op Qlimax ben ik echt heel blijwrote:En wat is het mooiste feestje wat je ooit hebt meegemaakt?Ik denk Reverze 2015. De sfeer de hele nacht was zo prachtig. Dat moment dat Da Tweekaz frozen draaien en er duizenden volwassen harderestijlendefenders een Disney liedje mee zingen
wrote:Greazy Pussy Fuckerz waarschijnlijk de aflsuiter![]()
https://www.facebook.com/GreazyPuzzyFoc ... 6Wy01ecz7w
Ik, maar zei er nog bij weet niet hoe geloofwaardig. Blijkbaar heel betrouwbaar duswrote:Denk dat de eerste "gelekte" line-up met opzet de wereld in gebracht is om mensen nog enigszins te kunnen verrassen. Wie pleurde hem ook al weer in het topic?
wrote:Die timetable is iets wat ik gepost heb in een reactie op RSU, was een verwachting.
Weet niet welke klapschaats ervan gemaakt heeft dat het een gelekte was?
Had overigens wel een stuk beter geweest..
??wrote:Ik, maar zei er nog bij weet niet hoe geloofwaardig. Blijkbaar heel betrouwbaar duswrote:Denk dat de eerste "gelekte" line-up met opzet de wereld in gebracht is om mensen nog enigszins te kunnen verrassen. Wie pleurde hem ook al weer in het topic?
wrote:Om hem vervolgens weer uit te printen.wrote:Kaart direct verscheurd.