Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 139  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
ULTIMO schreef:
dajoey94 schreef:
Headhunterz post niks, zou die vanavond ook nog eens een solo set aankondigen?

Zou wel echt geweldig zijn



Ik vind het ook al vreemd dat hij niks geplaatst heeft over dat optreden in Australiƫ terwijl Wildstylez dat wel gedaan heeft.



Misschien is Heady er niet helemaal tevreden over door alles wat er gebeurd is.

Waar haal je dit nou weer vandaan?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 14:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoor veel mensen B-Front, Frequencerz en Bass modulators nog zeggen. Misschien Ran-d nog en Nosferatu zou wel top zijn!
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Als Headhunterz solo draait krijg je toch weer kut platen als Colors, Lessons in Love en Dragonborn te horen :thumbdown: . Als die een Qountdown 2008 achtige setje neerzet mag die van mij best komen draaien, maar dat doet die toch niet.

https://lsdb.nl/set/161238/headhunterz- ... 4-22-11-14

Prima.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
TSFH schreef:
Als Headhunterz solo draait krijg je toch weer kut platen als Colors, Lessons in Love en Dragonborn te horen :thumbdown: . Als die een Qountdown 2008 achtige setje neerzet mag die van mij best komen draaien, maar dat doet die toch niet.

https://lsdb.nl/set/161238/headhunterz- ... 4-22-11-14

Prima.


Oke, ik neem misschien mijn woorden terug. Dat ziet er inderdaad erg prima uit, maar dat biedt geen garantie voor ook evt een leuk setje dit jaar, maar ik verwacht niet dat die solo staat.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bass Modulators staan er ook :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg gaaf :thumbsup:
Tot nu toe alleen Bh een mindere naam
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Erg gaaf :thumbsup:
Tot nu toe alleen Bh een mindere naam


En Coone denk ik.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geert3ssen schreef:
Bass Modulators staan er ook :thumbsup:

Vet! :D dat zal de laatste euforische naam zijn.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:22 
 
Hardtraxxer

Verwacht Noisecontrollers ook nog wel en dat NCBM er dan staat.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet Atmozfears er ook niet staan ofzo?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:33 
 
Hardtraxxer

Hoeveel namen zullen er nog komen vier ofzo
22:00-23:00 Tuneboy
23:00-00:00 Audiotricz
00:00-01:00 Coone
01:00-02:00 Brennan Heart
02:00-02:30 Project one LIVE
02:30-03:30 Bass Modulators
03:30-04:30 B-Frontliner
04:30-05:30 Crypsis/ Ran-D
05:30-06:30 Radical/ Warface
06:30-07:00 Miss K8
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Hoeveel namen zullen er nog komen vier ofzo
22:00-23:00 Tuneboy
23:00-00:00 Audiotricz
00:00-01:00 Coone
01:00-02:00 Brennan Heart
02:00-02:30 Project one LIVE
02:30-03:30 Bass Modulators
03:30-04:30 B-Frontliner
04:30-05:30 Crypsis/ Ran-D
05:30-06:30 Radical/ Warface
06:30-07:00 Miss K8


Frontliner heeft al aangegeven dat hij er niet zal staan. Verder verwacht ik Frequencerz eigenlijk ook wel
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front en Frequencerz vallen veel. Dat zullen ook wel zekerheidjes zijn.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:18 
 
Hardtraxxer

E-Force misschien?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sound rush ook bevestigd. Nu nog bidden voor b front. Frequencerz verwacht ik dit jaar niet eigenlijk.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:26 
 
Hardtraxx Addict

rwd schreef:
Sound rush ook bevestigd. Nu nog bidden voor b front. Frequencerz verwacht ik dit jaar niet eigenlijk.

Kan het niet vinden van sound rush
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:26 
 
Hardtraxx Addict

rwd schreef:
Sound rush ook bevestigd. Nu nog bidden voor b front. Frequencerz verwacht ik dit jaar niet eigenlijk.

Kan het niet vinden van sound rush
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

koop een nieuwe muis
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
koop een nieuwe muis

Denk dat we een inzamelingsactie moeten starten xd
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat van sound rush staat niet op Facebook twitter of instagram
+ er waren 2 aankondigingen per dag, vandaag al 2 gehad?
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sound Rush is ook helemaal niet bevestigd :P
Ga er nogmaals ook niet van uit dat ze er zullen staan, komen net pas om te hoek kijken.
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter draait Bass Modulators eventjes In the Game op Qlimax trouwens! :love:
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik erger vind, het gezeik van Miwer of het gezeik om Miwer.

OT: Frequencerz zou wel een mooie overgang zijn naar raw. Zou me niet verbazen
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 19:23 
 
Hardtraxx Addict

klapstoel schreef:
Ik weet niet wat ik erger vind, het gezeik van Miwer of het gezeik om Miwer.

OT: Frequencerz zou wel een mooie overgang zijn naar raw. Zou me niet verbazen

Dat zou ik wel een goeie vinden. Hebben ook genoeg gedaan dit jaar
Bericht Geplaatst op 08 okt 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alsjeblieft geen Atmozfears..
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten