Godverdomme ticket gehaald kan de gozer waar ik mee ga niet opzoek naar een vervanger dan maar en anders de laatste optie verkopen...
wil Project one niet missen
ook een optie idd ff kijken qwa vervoer is een tievus eind voor me om alleen te reizenwrote:Gewoon alleen gaan, deed ik vorig jaar ook en doe ik dit jaar weer. Bevalt prima.
Dan is het minder inderdaad, voor mij is het maar een kwartiertjewrote:ook een optie idd ff kijken qwa vervoer is een tievus eind voor me om alleen te reizenwrote:Gewoon alleen gaan, deed ik vorig jaar ook en doe ik dit jaar weer. Bevalt prima.
Pm maar als je hem kwijt wilwrote:Godverdomme ticket gehaald kan de gozer waar ik mee ga niet opzoek naar een vervanger dan maar en anders de laatste optie verkopen...
Hoelang voor 13:00 ben je die ticket site ingegaan?wrote:Binnen in 30 sec
kwartiertjewrote:Hoelang voor 13:00 ben je die ticket site ingegaan?wrote:Binnen in 30 sec
Ik heb nog steeds het idee dat het geen wachtrij is maar gewoon willekeurig gaat
Oke thankswrote:kwartiertjewrote:Hoelang voor 13:00 ben je die ticket site ingegaan?wrote:Binnen in 30 sec
Ik heb nog steeds het idee dat het geen wachtrij is maar gewoon willekeurig gaat
als dat zou werken gingen mensen om 00:00 al naar de website. Maakt geen klap uit dus, wordt gewoon vanaf 13:00 bepaald. Dus bespaar jezelf de volgende keer de tijd en ga om 12:55 pas naar de websitewrote:ik was er om 12uur op en nog steeds niks:p