Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:14 

Hardtraxx Addict

Supervet nieuws dit :thumbsup:. Overigens maakt dit de kans op een Coone (of B-Front, hopen mag natuurlijk) anthem wel groter toch? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Wildstylez er met een anthem zou staan als ie ook als P1 optreedt, en hij was toch wel een van de grote kanshebbers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:16 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Supervet nieuws dit :thumbsup:. Overigens maakt dit de kans op een Coone (of B-Front, hopen mag natuurlijk) anthem wel groter toch? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat Wildstylez er met een anthem zou staan als ie ook als P1 optreedt, en hij was toch wel een van de grote kanshebbers.

Misschien wel een Project One anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:19 

Hardtraxx Veteran

Om alvast is de stemming te komen :D

Die Qlimax edit van The Story Unfolds is zo lekker :love:
De opbouw naar de melodie :bomb: (jammer van Ruffian xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:24 

Hardtraxx Veteran

Uurtje Wildstylez solo, Headhunterz solo en P1 Live, maar dat is echt wishfull thinking xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:27 

Hardtraxxer

Ik kan wel janken.. Zit dan net 2 weken in Australiƫ.. Niet dat dat zo'n straf is maar gvd wat had ik dit graag meegemaakt zeg :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:27 

Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
Uurtje Wildstylez solo, Headhunterz solo en P1 Live, maar dat is echt wishfull thinking xd

Hoe vet zou dat zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:37 

Hardtraxx Newbie

Kunnen we alvast een petitie starten voor de MC die er staat om zijn bek dicht te houden tijdens de set van Project One?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 19:56 

Hardtraxx Veteran

Party vervoer heeft het bericht ook veranderd naar "mogelijk project one op qlimax"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:09 

Hardtraxx Veteran

Impulsief een kaartje gekocht. Kijk tegen die tijd wel of ik ga, nog nooit op Qlimax geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:29 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Om alvast is de stemming te komen :D

Die Qlimax edit van The Story Unfolds is zo lekker :love:
De opbouw naar de melodie :bomb: (jammer van Ruffian xd )

Die set en edit van The Story Unfolds....dat was genieten. Herinner het me nog als de dag van gisteren! Mooie tijden waren dat :worship: ^^ Ook al ben ik er niet bij, het zou nice zijn als P1 dit jaar weer op Qlimax staat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:31 

Hardtraxx Veteran

Seeker Of Fire schreef:
Unknown schreef:

Hoe vet zou dat zijn :loving:

Beide wel een classic Wildstylez/Heady set, gvd again.. wishful thinking xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:52 

Hardtraxxer

Vanwaar de hype? Waarschijnlijk wordt de set van P1 op Qlimax 2016 precies hetzelfde als de set in 2008, en daarnaast wordt P1 ook al grijs gedraaid op elke editie van de Tijdmachine. Leuk trucje van Qdance door P1 te laten draaien, maar vernieuwend zal het in ieder geval niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:53 

MonsieurDori schreef:
Vanwaar de hype? Waarschijnlijk wordt de set van P1 op Qlimax 2016 precies hetzelfde als de set in 2008, en daarnaast wordt P1 ook al grijs gedraaid op elke editie van de Tijdmachine. Leuk trucje van Qdance door P1 te laten draaien, maar vernieuwend zal het in ieder geval niet zijn.

Heel reƫle insteek dit.

Maar toch :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 20:55 

Hardtraxx Veteran

MonsieurDori schreef:

Al zou t precies het zelfde zijn, zou ik al goud vinden :D
Maar wellicht zijn er nieuwe tracks in de maak.
Er zijn immers aanwijzingen dat ze samen in de studio hebben gezeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:00 

Hardtraxx Addict

MonsieurDori schreef:

Dat is alleen maar vet. Hopelijk zijn alle andere sets ook hetzelfde als in 2008. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:05 

Hardtraxx Addict

MonsieurDori schreef:

En wat is er erg aan precies de zelfde set van 2008? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:25 

Hardtraxxer

Citaat:

Ik kan ook het Project One album aan elkaar mixen gedurende een half uurtje, daar heb je Hhz en Wildstylez niet voor nodig. Behalve voor de authentieke ervaring dat de DJ's in kwestie het dan doen, maar imo is het zo dat er op Qlimax wel wat groter uitgepakt mag worden.

Dat kan bijvoorbeeld zijn door een geheel nieuwe en verrassende comeback van het Project One concept neer te zetten met vooral nieuwe nummers en wat enkele klassiekers ertussen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:35 

Hardtraxx Veteran

MonsieurDori schreef:
Citaat:

Ik kan ook het Project One album aan elkaar mixen gedurende een half uurtje, daar heb je Hhz en Wildstylez niet voor nodig. Behalve voor de authentieke ervaring dat de DJ's in kwestie het dan doen, maar imo is het zo dat er op Qlimax wel wat groter uitgepakt mag worden.

Dat kan bijvoorbeeld zijn door een geheel nieuwe en verrassende comeback van het Project One concept neer te zetten met vooral nieuwe nummers en wat enkele klassiekers ertussen ^^

Dat zal alleen uitpakken als die dergelijke nieuwe tracks ook echt in kwaliteit van vroeger zijn. Verder verwacht ik sowieso dat als ze er staan, ze ook het anthem maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:36 

Hardtraxx Veteran

Mocht iemand alsnog een code over hebben, zou ik hem graag over willen nemen en dan krijg je een aperitiefje op Qlimax van me! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:42 

Hardtraxx Addict

Lijkt mij ook wel dat P1 het anthem maakt. Je gaat met een titel als Rise of the Celestials niet iemand anders het laten maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 21:47 

Hardtraxx Elite

Basxt schreef:
Lijkt mij ook wel dat P1 het anthem maakt. Je gaat met een titel als Rise of the Celestials niet iemand anders het laten maken.

Toch denk ik niet dat ze het Anthem maken. Dit thema is waarschijnlijk maanden geleden al bedacht en ik heb het gevoel dat het idee om Project One op Qlimax te zetten pas na Defqon is ontstaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 23:08 

Hardtraxxer

Basxt schreef:
Je gaat met een titel als Rise of the Celestials niet iemand anders het laten maken.

Leg mij uit wat betekend Celestials?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 23:14 

Hardtraxx Veteran

Criticaster schreef:
Basxt schreef:
Je gaat met een titel als Rise of the Celestials niet iemand anders het laten maken.

synoniemen: (in) space, heavenly, astronomical, extraterrestrial, stellar, astral, planetary

Hemels dus. P1 anthem zou wel vet zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 23:15 

Hardtraxxer

Criticaster schreef:
Basxt schreef:

letterlijk vertaald is het hemels. meervoud van hemel en dus niet de beschrijving dat iets hemels is.(da ge 't ekkes wit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 23:40 

Kraak... Piep...

Wat ze in deze context bedoelen is dit https://en.wikipedia.org/wiki/Astronomical_object
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten