wrote:Wat een feest was dit toch ook als je al die videosets zo achteraf terugzietHeel lang geleden dat elke set op een feest me zoveel doet. Dit gaat voor mij persoonlijk de komende jaren niet meer overtroffen worden gok ik zo
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Godverdomme wat was dit vet zeg
Oja en ik hoop dat die mongool die heel het feest lang op die graf fluit heeft staan blazen nog steeds kaakkrampen heeft, wat een droeftoeter zeg 
Last edited by Indy on , edited 1 time in total.
Hoi ik heb t hele verhaal verkeerd gelezen mazzel. Dacht dat het over Freaqshow ging...wrote:Grote kans dat het dan aan je plek lag ja
Last edited by The Skribbler on , edited 1 time in total.
Edit: laat maar, mijn begrijpend lezen liet me in de steek.
Hele vette set! Diverse platen keuze en mixwerk waar ik u tegen zeg.
Voice of Mayhem en Somewhere Down The Lane waren wel even genietmomentjes.
Chronic Disorder, This Is What I Am, Poltergeist en Invasion waren nog leukere verassingen
Dat einde blijft toch pijnlijk..
Q-dance doet dit nu vast op elk feest dat ze geven, ze deden het bij Defqon tijdens Dragonblood bij de zondag endshow en bij Qapital toen Warface N-Vitral - The Reaper draaide dacht ik. Kan het alleen niet meer tijdens freaqshow herinneren maar ze deden het vast toen ook
Bij Hard Attakk op qbase in 2015 deden ze het ookwrote:Q-dance doet dit nu vast op elk feest dat ze geven, ze deden het bij Defqon tijdens Dragonblood bij de zondag endshow en bij Qapital toen Warface N-Vitral - The Reaper draaide dacht ik. Kan het alleen niet meer tijdens freaqshow herinneren maar ze deden het vast toen ook
View on YouTube
Ben niet into hardcore verder, maar die set van Angerfist is wel heerlijk hoor. Lekkere drive en divers! En op 8:18, klinkt die 'Frenchcore' nog beest aardig. 
Angerfist - Dortmund 05 als ik het goed heb.wrote:Ben niet into hardcore verder, maar die set van Angerfist is wel heerlijk hoor. Lekkere drive en divers! En op 8:18, klinkt die 'Frenchcore' nog beest aardig.
Ligt niet in Frankrijkwrote:Angerfist - Dortmund 05 als ik het goed heb.wrote:Ben niet into hardcore verder, maar die set van Angerfist is wel heerlijk hoor. Lekkere drive en divers! En op 8:18, klinkt die 'Frenchcore' nog beest aardig.
Dortmund '10wrote:Angerfist - Dortmund 05 als ik het goed heb.wrote:Ben niet into hardcore verder, maar die set van Angerfist is wel heerlijk hoor. Lekkere drive en divers! En op 8:18, klinkt die 'Frenchcore' nog beest aardig.
-
JHardtraxxer
- 514 posts member since 2013
- last seen Nov 2024
Wat heb ik ontzettend genoten van deze set!!
Wel een beetje jammer dat The Spirit of Hardstyle eruit is geknipt...
Wel een beetje jammer dat The Spirit of Hardstyle eruit is geknipt...
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Op het feest zelf was ik nog half bezig met het verwerken met wat ik zojuist had meegemaakt (Project One), maar de mannen van Bass Modulators hebben gewoon weer een dikke set weggezet hoor 
Wat was de lasershow tijdens deze set trouwens belachelijk vet, heb echt af en toe vol verbazing staan genieten destijds.
Vooral die gekleurde lasers op o.a. 3:25 en 54:40 zijn echt zo vet!!
Kan me ook niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gezien.
Vooral die gekleurde lasers op o.a. 3:25 en 54:40 zijn echt zo vet!!
Kan me ook niet herinneren dat ik dit ooit eerder heb gezien.