Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 139  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 14:48 
 
Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:
Ik hoop niet op gare nieuwe platen van Project One. Geef mij maar gewoon nieuwe stevige platen in de stijl van vroeger als er toch nieuwe platen gemaakt moeten worden, alleen ik denk dat we best wel hard teleurgesteld gaan worden. Tevens hoop ik dat Headhunterz niet teveel in de mic gaat praten.


Was baseer je dit nou weer op? Wat een alinea vol onzin zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TSFH schreef:
Ik hoop niet op gare nieuwe platen van Project One. Geef mij maar gewoon nieuwe stevige platen in de stijl van vroeger als er toch nieuwe platen gemaakt moeten worden, alleen ik denk dat we best wel hard teleurgesteld gaan worden. Tevens hoop ik dat Headhunterz niet teveel in de mic gaat praten.


Was baseer je dit nou weer op? Wat een alinea vol onzin zeg

Ik zag laatst een set van Headhunterz waar hij veel in de mic praatte, hopelijk doet hij dat niet op Qlimax. Tevens draaide hij ook alleen maar house-platen, hopelijk doet hij dit niet op Qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:15 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
RTM93 schreef:
Royvn_ schreef:
Heeft Qlimax ooit suprise acts gehad? Denk dat het hierbij blijft.

Ja. 2012.


Okee, toen was het logisch. Nu niet zo.


2010 volgens mij ook. Toen was suprise act Wildstylez of NC, die draaide toen samen terwijl er maar één iemand bekend was gemaakt. Weet het niet 100% zeker, so correct me if im wrong?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
2010 volgens mij ook. Toen was suprise act Wildstylez of NC, die draaide toen samen terwijl er maar één iemand bekend was gemaakt. Weet het niet 100% zeker, so correct me if im wrong?


Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben

paar posts boven je :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez stond in de line-up. Surprise act was WS vs NC (NC surprise dus). Erg gave set idd!
2012 3 'surprise acts' , was al uitgelekt wie het waren, Adaro, Brennan Heart en Frontliner.

Adaro die toen Mistress draaide :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 19:59 
 
Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Ik hoop niet op gare nieuwe platen van Project One. Geef mij maar gewoon nieuwe stevige platen in de stijl van vroeger als er toch nieuwe platen gemaakt moeten worden, alleen ik denk dat we best wel hard teleurgesteld gaan worden. Tevens hoop ik dat Headhunterz niet teveel in de mic gaat praten.

Wat een positiviteit zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
TSFH schreef:
Ik hoop niet op gare nieuwe platen van Project One. Geef mij maar gewoon nieuwe stevige platen in de stijl van vroeger als er toch nieuwe platen gemaakt moeten worden, alleen ik denk dat we best wel hard teleurgesteld gaan worden. Tevens hoop ik dat Headhunterz niet teveel in de mic gaat praten.

Wat een positiviteit zeg.

Dinsdag he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Wildstylez stond in de line-up. Surprise act was WS vs NC (NC surprise dus). Erg gave set idd!
2012 3 'surprise acts' , was al uitgelekt wie het waren, Adaro, Brennan Heart en Frontliner.

Adaro die toen Mistress draaide :worship:

Dat was goud!!! Kan die tease van AH A AH AH AH nog herinneren. Ik werd gek!


Rickzel schreef:
Pipa schreef:
2010 volgens mij ook. Toen was suprise act Wildstylez of NC, die draaide toen samen terwijl er maar één iemand bekend was gemaakt. Weet het niet 100% zeker, so correct me if im wrong?


Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben

paar posts boven je :$

Sorry, had ik niet gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
urbandesigner schreef:
Adaro die toen Mistress draaide :worship:

Dat was goud!!! Kan die tease van AH A AH AH AH nog herinneren.


Geniaal moment was dat :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:

Adaro die toen Mistress draaide :worship:


Van S&I's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2016 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
Van S&I's?


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
TSFH schreef:
Ik hoop niet op gare nieuwe platen van Project One. Geef mij maar gewoon nieuwe stevige platen in de stijl van vroeger als er toch nieuwe platen gemaakt moeten worden, alleen ik denk dat we best wel hard teleurgesteld gaan worden. Tevens hoop ik dat Headhunterz niet teveel in de mic gaat praten.


Was baseer je dit nou weer op? Wat een alinea vol onzin zeg


Luister je wel eens headhunterz sets tegenwoordig? Die gast praat veel hoor. Ik heb daar helemaal niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 01:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz zal zich echt wel koest houden en vooral gaan genieten op Qlimax. Tijdens zijn terugkeer op Defqon dit jaar pakte hij even zijn momentje, maar praatte hij verder toch ook niet? Ik zou me eerder druk maken of Villain het op kan brengen om tijdens Project One even een halfuurtje stil te zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TropicalDanny schreef:
Ik zou me eerder druk maken of Villain het op kan brengen om tijdens Project One even een halfuurtje stil te zijn...

Reken er maar niet op.
Ik denk dat je alleen dat half uurtje al je bingokaart vol krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

https://lsdb.nl/set/5332/headhunterz-wi ... x-04-10-08

DO YOU SPEAK FOKKING ENGLISH???????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wellicht toch aanwezig indien het me niet meer lukt een kaartje voor loudness te regelen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
https://lsdb.nl/set/5332/headhunterz-wildstylez-pres-project-one-q-dance-presents-scantraxx-04-10-08

DO YOU SPEAK FOKKING ENGLISH???????????????????????


Zegt ie daar niet "Feak spokking english" meen ik mij te herinneren? :) Da Syndrome pakt daar zijn moment maar houdt zich de rest van de set koest, hoop dat we zoiets ook op Qlimax hebben. Als je de set van Qlimax terug luistert dan praat Ruffian door die schitterende edit van the Story Unfolds heen.. hopen dat die nu ook gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Als je de set van Qlimax terug luistert dan praat Ruffian door die schitterende edit van the Story Unfolds heen.. hopen dat die nu ook gedraaid wordt.

Daar vind ik het gebrabbel van Ruffian niet eens zo heel storend. Vooral ook omdat ik hem zo vaak heb geluisterd, dat ik er aan gewend ben, maar ik vind het wel wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruffian is gewoon een legend :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eens met bovenstaande. Doe mij maar lekker Villain met Qlimax. Was vorig jaar ook absoluut niet overmatig aanwezig naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eens met Villain. Komt maar door
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 17:31 
 

Ik heb die ruffian nog nooit een goed lopende zin horen zeggen die ook maar ergens op slaat. Villain deed t vorig jaar best goed dus ik vind het helemaal best
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 18:13 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan me er niet druk om maken, heb 9 vd 10 keer amper in de gaten dat de mc wat zegt. Zolang ie maar geen hele nummers verneukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Kan me er niet druk om maken, heb 9 vd 10 keer amper in de gaten dat de mc wat zegt. Zolang ie maar geen hele nummers verneukt.

Nee maarja dat heeft verder weinig met de MC te maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 21:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Pommer schreef:
Kan me er niet druk om maken, heb 9 vd 10 keer amper in de gaten dat de mc wat zegt. Zolang ie maar geen hele nummers verneukt.

Nee maarja dat heeft verder weinig met de MC te maken :lol:

Ik wist dat jij hierop ging reageren, maar 1 minuut later? Je zit er gewoon op te azen he.
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 139  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten