Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 19 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 25 days ago
TSFH wrote:Ik hoop niet op gare nieuwe platen van Project One. Geef mij maar gewoon nieuwe stevige platen in de stijl van vroeger als er toch nieuwe platen gemaakt moeten worden, alleen ik denk dat we best wel hard teleurgesteld gaan worden. Tevens hoop ik dat Headhunterz niet teveel in de mic gaat praten.
Was baseer je dit nou weer op? Wat een alinea vol onzin zeg
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 13 days ago
ErikZ wrote:
TSFH wrote:Ik hoop niet op gare nieuwe platen van Project One. Geef mij maar gewoon nieuwe stevige platen in de stijl van vroeger als er toch nieuwe platen gemaakt moeten worden, alleen ik denk dat we best wel hard teleurgesteld gaan worden. Tevens hoop ik dat Headhunterz niet teveel in de mic gaat praten.
Ik zag laatst een set van Headhunterz waar hij veel in de mic praatte, hopelijk doet hij dat niet op Qlimax. Tevens draaide hij ook alleen maar house-platen, hopelijk doet hij dit niet op Qlimax!
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
Royvn_ wrote:
RTM93 wrote:
Royvn_ wrote:Heeft Qlimax ooit suprise acts gehad? Denk dat het hierbij blijft.
Ja. 2012.
Okee, toen was het logisch. Nu niet zo.
2010 volgens mij ook. Toen was suprise act Wildstylez of NC, die draaide toen samen terwijl er maar één iemand bekend was gemaakt. Weet het niet 100% zeker, so correct me if im wrong?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 15 minutes ago
Pipa wrote: 2010 volgens mij ook. Toen was suprise act Wildstylez of NC, die draaide toen samen terwijl er maar één iemand bekend was gemaakt. Weet het niet 100% zeker, so correct me if im wrong?
Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben

paar posts boven je :$
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Wildstylez stond in de line-up. Surprise act was WS vs NC (NC surprise dus). Erg gave set idd!
2012 3 'surprise acts' , was al uitgelekt wie het waren, Adaro, Brennan Heart en Frontliner.

Adaro die toen Mistress draaide :worship:
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wat een positiviteit zeg.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 18 hours ago
Millard Fillmore wrote:
Wat een positiviteit zeg.
Dinsdag he :D
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 17 hours ago
urbandesigner wrote:Wildstylez stond in de line-up. Surprise act was WS vs NC (NC surprise dus). Erg gave set idd!
2012 3 'surprise acts' , was al uitgelekt wie het waren, Adaro, Brennan Heart en Frontliner.

Dat was goud!!! Kan die tease van AH A AH AH AH nog herinneren. Ik werd gek!

Rickzel wrote:
Pipa wrote: 2010 volgens mij ook. Toen was suprise act Wildstylez of NC, die draaide toen samen terwijl er maar één iemand bekend was gemaakt. Weet het niet 100% zeker, so correct me if im wrong?
Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben

paar posts boven je :$
Sorry, had ik niet gezien
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 16 days ago
Pipa wrote:
urbandesigner wrote: Adaro die toen Mistress draaide :worship:
Dat was goud!!! Kan die tease van AH A AH AH AH nog herinneren.
Geniaal moment was dat :yay:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
urbandesigner wrote:
Van S&I's?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 19 hours ago
Unknown wrote:Van S&I's?
:yes:
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
ErikZ wrote:
Luister je wel eens headhunterz sets tegenwoordig? Die gast praat veel hoor. Ik heb daar helemaal niks mee.
Hardtraxxer
146 posts member since 2016
last seen Jul 2026
Headhunterz zal zich echt wel koest houden en vooral gaan genieten op Qlimax. Tijdens zijn terugkeer op Defqon dit jaar pakte hij even zijn momentje, maar praatte hij verder toch ook niet? Ik zou me eerder druk maken of Villain het op kan brengen om tijdens Project One even een halfuurtje stil te zijn...
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
TropicalDanny wrote:Ik zou me eerder druk maken of Villain het op kan brengen om tijdens Project One even een halfuurtje stil te zijn...
Reken er maar niet op.
Ik denk dat je alleen dat half uurtje al je bingokaart vol krijgt.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
https://lsdb.nl/set/5332/headhunterz-wi ... x-04-10-08

DO YOU SPEAK FOKKING ENGLISH???????????????????????
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
wellicht toch aanwezig indien het me niet meer lukt een kaartje voor loudness te regelen :innocent:
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
TiMOTHYb wrote:https://lsdb.nl/set/5332/headhunterz-wildstylez-pres-project-one-q-dance-presents-scantraxx-04-10-08

DO YOU SPEAK FOKKING ENGLISH???????????????????????
Zegt ie daar niet "Feak spokking english" meen ik mij te herinneren? :) Da Syndrome pakt daar zijn moment maar houdt zich de rest van de set koest, hoop dat we zoiets ook op Qlimax hebben. Als je de set van Qlimax terug luistert dan praat Ruffian door die schitterende edit van the Story Unfolds heen.. hopen dat die nu ook gedraaid wordt.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wenzel wrote:Als je de set van Qlimax terug luistert dan praat Ruffian door die schitterende edit van the Story Unfolds heen.. hopen dat die nu ook gedraaid wordt.
Daar vind ik het gebrabbel van Ruffian niet eens zo heel storend. Vooral ook omdat ik hem zo vaak heb geluisterd, dat ik er aan gewend ben, maar ik vind het wel wat hebben.
Hardtraxxer
490 posts member since 2016
last seen 1 hour ago
Ruffian is gewoon een legend :bomb:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 8 days ago
Eens met bovenstaande. Doe mij maar lekker Villain met Qlimax. Was vorig jaar ook absoluut niet overmatig aanwezig naar mijn idee.
Donateur
last seen Aug 2024
Eens met Villain. Komt maar door
T
Ik heb die ruffian nog nooit een goed lopende zin horen zeggen die ook maar ergens op slaat. Villain deed t vorig jaar best goed dus ik vind het helemaal best
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Kan me er niet druk om maken, heb 9 vd 10 keer amper in de gaten dat de mc wat zegt. Zolang ie maar geen hele nummers verneukt.
Donateur
last seen Aug 2024
Pommer wrote:Kan me er niet druk om maken, heb 9 vd 10 keer amper in de gaten dat de mc wat zegt. Zolang ie maar geen hele nummers verneukt.
Nee maarja dat heeft verder weinig met de MC te maken :lol:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
TiMOTHYb wrote:
Pommer wrote:Kan me er niet druk om maken, heb 9 vd 10 keer amper in de gaten dat de mc wat zegt. Zolang ie maar geen hele nummers verneukt.
Nee maarja dat heeft verder weinig met de MC te maken :lol:
Ik wist dat jij hierop ging reageren, maar 1 minuut later? Je zit er gewoon op te azen he.