Oh damn, die bedoelde ik ook. Dacht dat dat 2010 was.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxxer
- 808 posts member since 2012
- last seen 4 hours ago
heerlijke goeie ouwe tijd! 
Op Qbase draaide hij nog Dance With The Wolves 
Die megamix ook zo vaak geluisterd vroeger. 
View on YouTube
Vergeten we deze even niet? Mooie tijd.
Vergeten we deze even niet? Mooie tijd.
Juuuuuuuist, deze idd.wrote: Nee jung, deze!
Is deze ook officieel van Angerfist? Deze vroeger helemaal grijs gedraaid, net als Spook en Ubermensch maar die waren ook niet van hem
Jawel, check de bonus DVD.wrote:Is deze ook officieel van Angerfist? Deze vroeger helemaal grijs gedraaid, net als Spook en Ubermensch maar die waren ook niet van hem
https://www.discogs.com/Angerfist-Pissi ... ase/650760
Kan ik hier ook ergens een oproep neerzetten voor tickets? Kan er geen speciale toppic over vinden maar ben wel op zoek naar 1 ticket voor qlimax.
https://hardtraxx.com/vraag/wrote:Kan ik hier ook ergens een oproep neerzetten voor tickets? Kan er geen speciale toppic over vinden maar ben wel op zoek naar 1 ticket voor qlimax.
Pissin Razorbladez en Mutilatewrote:Jawel, check de bonus DVD.wrote:Is deze ook officieel van Angerfist? Deze vroeger helemaal grijs gedraaid, net als Spook en Ubermensch maar die waren ook niet van hem
Dat ie daar nog heel wat tracks van gaat draaien volgende maand.
Jaaaa, dat hoop ik ook! Deze bijvoorbeeld:wrote:Pissin Razorbladez en Mutilate
Dat ie daar nog heel wat tracks van gaat draaien volgende maand.
View on YouTube
Als die kick erin komt. Zo belachelijk. En daarna steeds meer kutgeluidjes erbij. Geniaal.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Vgm beginnen er sommige mensen serieus te denken dat Angerfist een millennium set gaat draaien 
Haha laat ons even teruggaan naar de goede tijdwrote:Vgm beginnen er sommige mensen serieus te denken dat Angerfist een millennium set gaat draaien
Waarom draait deze beste heer eigenlijk nog steeds met een masker?
Iedereen weet inmiddels allang hoe deze mijnheer er uit ziet.
"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg."
Omdat Angerfist een merk is, en dat masker is vanaf het begin al onderdeel van het merk Angerfist. En ik zou persoonijk geen idee hebben hoe of wie de persoon achter het masker is als ik eerlijk benwrote:Waarom draait deze beste heer eigenlijk nog steeds met een masker?
Ook omdat hij internationaal zo populair is, lijkt het me gek om nu ineenkeer zonder masker te komen aanzetten.
Waarom verft 'The Joker' steeds z'n gezicht want je kan gewoon zien wie het is met die verf erop. Dus iedereen weet toch allang hoe hij eruit ziet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Haha ik laat jullie zekerwrote:Haha laat ons even teruggaan naar de goede tijdwrote:Vgm beginnen er sommige mensen serieus te denken dat Angerfist een millennium set gaat draaien. Het zou wel grandioos zijn als hij een aantal van die oude platen draait tho
Mensen moeten alleen niet nu de valse hoop krijgen dat hij ff een millennium setje gaat draaien
Past wel goed bij het thema, aangezien Project One, Blademasterz ook een plekje hebben, zou het niet gek zijn als die gemaskerde idioot er ook even een paar ouwe plaatjes bij pakt toch, vind dit nog niet zulke hele valse hoop.
Je doet het expres, toch?wrote:Waarom draait deze beste heer eigenlijk nog steeds met een masker?
Klopt inderdaad. Leuk om al die herinneringen te zien / op te halen in dit topic natuurlijk, maar je hoeft er echt niet op te rekenen dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren, op wellicht een enkele verdwaalde oude plaat na.wrote:Haha ik laat jullie zekerIk zou het ook grandioos vinden
Mensen moeten alleen niet nu de valse hoop krijgen dat hij ff een millennium setje gaat draaienIk begon nml het idee te krijgen dat mensen hier er echt in begonnen te geloven
Ik zou niet weten hoe de beste man er zonder masker uitziet.wrote:Waarom draait deze beste heer eigenlijk nog steeds met een masker?
Zie hier het volledige artikel: http://djmag.nl/magazine/06082015-0957/ ... uitstralenwrote:“Ik was een echte studiomuis”, vertelt Masseling. “Lekker anoniem muziek produceren zonder te hoeven optreden. Dat was dertien jaar geleden mijn ideaalplaatje. Ik wilde heel graag dat mensen mijn muziek luisterden, dus ik bracht het wel uit. Maar optredens vermeed ik liever.”
Maar dat kon niet langer. Nadat Masseling de overstap maakte naar het label Masters of Hardcore, werd hem toch echt verteld dat hij achter de draaitafels moest gaan staan. En zo ontstond het idee om een masker te dragen. “Een manier om nog steeds de muziek waar ik van hou voor een publiek te draaien, maar wel met het gemak van de anonimiteit”, legde Masseling in de vorige editie van DJ Mag al kort uit.
“Ik vind het prettig om anoniem te blijven. Zie het eigenlijk als twee persoonlijkheden. Zonder masker ben ik heel rustig en down to earth. Maar met het masker verander ik in een performer. Het ziet er gewoon dreigend uit en dat wil ik ook uitstralen.”
“Dat masker maakt ook wat los bij het publiek”, vervolgt Masseling zijn verhaal. “Daar krijg ik op het podium ook enorm veel energie van.”
wrote:Jawel, check de bonus DVD.wrote:Is deze ook officieel van Angerfist? Deze vroeger helemaal grijs gedraaid, net als Spook en Ubermensch maar die waren ook niet van hem
Ah kijk aan. Zou wel geniaal zijn als hij een gewone set draait en dan met zijn megamix afsluit ofzo!
Foto van de FB van Miss K8:wrote:Ik zou niet weten hoe de beste man er zonder masker uitziet.