Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Poster: Qlimax 2016 - Rise of the Celestials
Past

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials

Time
– (Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
MelvinFR wrote:
Zamble wrote:Megamix 2010.
That where it all started... :worship:
View on YouTube

Nee jung, deze!
Oh damn, die bedoelde ik ook. Dacht dat dat 2010 was.
H
Hardtraxxer
808 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
heerlijke goeie ouwe tijd! :woot:
Hardtraxxer
239 posts member since 2016
last seen Jul 2020
Op Qbase draaide hij nog Dance With The Wolves :woot:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Die megamix ook zo vaak geluisterd vroeger. :love:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
View on YouTube
Vergeten we deze even niet? Mooie tijd.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 16 days ago
MelvinFR wrote: Nee jung, deze!
Juuuuuuuist, deze idd. xd
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
MelvinFR wrote:
Zamble wrote:Megamix 2010.
That where it all started... :worship:
View on YouTube

Nee jung, deze!
Is deze ook officieel van Angerfist? Deze vroeger helemaal grijs gedraaid, net als Spook en Ubermensch maar die waren ook niet van hem xd
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Jeroen23 wrote:Is deze ook officieel van Angerfist? Deze vroeger helemaal grijs gedraaid, net als Spook en Ubermensch maar die waren ook niet van hem xd
Jawel, check de bonus DVD. :)

https://www.discogs.com/Angerfist-Pissi ... ase/650760
8 posts member since 2016
last seen Nov 2016
Kan ik hier ook ergens een oproep neerzetten voor tickets? Kan er geen speciale toppic over vinden maar ben wel op zoek naar 1 ticket voor qlimax.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Sjimmie wrote:Kan ik hier ook ergens een oproep neerzetten voor tickets? Kan er geen speciale toppic over vinden maar ben wel op zoek naar 1 ticket voor qlimax.
https://hardtraxx.com/vraag/
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
MelvinFR wrote:
Jeroen23 wrote:Is deze ook officieel van Angerfist? Deze vroeger helemaal grijs gedraaid, net als Spook en Ubermensch maar die waren ook niet van hem xd

Pissin Razorbladez en Mutilate :worship:

Dat ie daar nog heel wat tracks van gaat draaien volgende maand.
Hardtraxx Addict
1038 posts member since 2009
last seen Aug 2026
Ronzz wrote:Pissin Razorbladez en Mutilate :worship:

Dat ie daar nog heel wat tracks van gaat draaien volgende maand.
Jaaaa, dat hoop ik ook! Deze bijvoorbeeld:

View on YouTube

Als die kick erin komt. Zo belachelijk. En daarna steeds meer kutgeluidjes erbij. Geniaal. :worship:
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Vgm beginnen er sommige mensen serieus te denken dat Angerfist een millennium set gaat draaien xd
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
ShatterDJ wrote:Vgm beginnen er sommige mensen serieus te denken dat Angerfist een millennium set gaat draaien xd
Haha laat ons even teruggaan naar de goede tijd xd . Het zou wel grandioos zijn als hij een aantal van die oude platen draait tho
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Waarom draait deze beste heer eigenlijk nog steeds met een masker?

Iedereen weet inmiddels allang hoe deze mijnheer er uit ziet.

"Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg."
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
TheJoker wrote:Waarom draait deze beste heer eigenlijk nog steeds met een masker?

Iedereen weet inmiddels allang hoe deze mijnheer er uit ziet.

Omdat Angerfist een merk is, en dat masker is vanaf het begin al onderdeel van het merk Angerfist. En ik zou persoonijk geen idee hebben hoe of wie de persoon achter het masker is als ik eerlijk ben :P (Heb me ook nooit verdiept in hardcore, maar toch)

Ook omdat hij internationaal zo populair is, lijkt het me gek om nu ineenkeer zonder masker te komen aanzetten.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Waarom verft 'The Joker' steeds z'n gezicht want je kan gewoon zien wie het is met die verf erop. Dus iedereen weet toch allang hoe hij eruit ziet.

P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
:lol: :lol: :lol:
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Patjee410 wrote:
ShatterDJ wrote:Vgm beginnen er sommige mensen serieus te denken dat Angerfist een millennium set gaat draaien xd
Haha laat ons even teruggaan naar de goede tijd xd . Het zou wel grandioos zijn als hij een aantal van die oude platen draait tho
Haha ik laat jullie zeker :P Ik zou het ook grandioos vinden ^^
Mensen moeten alleen niet nu de valse hoop krijgen dat hij ff een millennium setje gaat draaien ;) Ik begon nml het idee te krijgen dat mensen hier er echt in begonnen te geloven xd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 9 hours ago
Past wel goed bij het thema, aangezien Project One, Blademasterz ook een plekje hebben, zou het niet gek zijn als die gemaskerde idioot er ook even een paar ouwe plaatjes bij pakt toch, vind dit nog niet zulke hele valse hoop.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
TheJoker wrote:Waarom draait deze beste heer eigenlijk nog steeds met een masker?
Je doet het expres, toch?
ShatterDJ wrote:Haha ik laat jullie zeker :P Ik zou het ook grandioos vinden ^^
Mensen moeten alleen niet nu de valse hoop krijgen dat hij ff een millennium setje gaat draaien ;) Ik begon nml het idee te krijgen dat mensen hier er echt in begonnen te geloven xd
Klopt inderdaad. Leuk om al die herinneringen te zien / op te halen in dit topic natuurlijk, maar je hoeft er echt niet op te rekenen dat dit daadwerkelijk gaat gebeuren, op wellicht een enkele verdwaalde oude plaat na.
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Ik zou niet weten hoe de beste man er zonder masker uitziet.
DJMag.nl wrote:“Ik was een echte studiomuis”, vertelt Masseling. “Lekker anoniem muziek produceren zonder te hoeven optreden. Dat was dertien jaar geleden mijn ideaalplaatje. Ik wilde heel graag dat mensen mijn muziek luisterden, dus ik bracht het wel uit. Maar optredens vermeed ik liever.”
Maar dat kon niet langer. Nadat Masseling de overstap maakte naar het label Masters of Hardcore, werd hem toch echt verteld dat hij achter de draaitafels moest gaan staan. En zo ontstond het idee om een masker te dragen. “Een manier om nog steeds de muziek waar ik van hou voor een publiek te draaien, maar wel met het gemak van de anonimiteit”, legde Masseling in de vorige editie van DJ Mag al kort uit.

“Ik vind het prettig om anoniem te blijven. Zie het eigenlijk als twee persoonlijkheden. Zonder masker ben ik heel rustig en down to earth. Maar met het masker verander ik in een performer. Het ziet er gewoon dreigend uit en dat wil ik ook uitstralen.”
“Dat masker maakt ook wat los bij het publiek”, vervolgt Masseling zijn verhaal. “Daar krijg ik op het podium ook enorm veel energie van.”
Zie hier het volledige artikel: http://djmag.nl/magazine/06082015-0957/ ... uitstralen
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
MelvinFR wrote:

Ah kijk aan. Zou wel geniaal zijn als hij een gewone set draait en dan met zijn megamix afsluit ofzo!
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Sarabande wrote:Ik zou niet weten hoe de beste man er zonder masker uitziet.
Foto van de FB van Miss K8:

Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19-11-2016, Gelredome, Arnhem)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Is het die rooie?