En Frequencerz op Qlimax!

wrote:En Frequencerz op Qlimax!![]()
Kan je nu al vertellen wat ze gaan draaien..
wrote:En Frequencerz op Qlimax!![]()
Heeerlijk! Vorig jaar ook echt van die set genoten, alleen nog hopen op b-front.wrote:En Frequencerz op Qlimax!![]()
Fronliner zei al dat die er niet staat. Dus helaasch geen B-Frontliner.wrote:Als B-Front hier nog bij komt, ben ik er alsnog bij
Volgens mij is er nog nooit een Qlimax geweest zonder Hardcore afsluiter.wrote:Super nice Frequencerz. Sets op Defqon en Q-Base waren echt heerlijk. Inderdaad hopen op B-Front nog. Neem aan dat er dit jaar weer een hardcore afsluiter is?
Denk inderdaad dat de bezoekers op Qlimax na hun eerste HEE gaan denken "oh wacht, er is een facebook groep, snel stoppen"wrote:Leuke poging om mensen je grappig te laten vinden maar je maakt jezelf gewoon belachelijk.wrote:verhaal
wrote:Volgens mij is er nog nooit een Qlimax geweest zonder Hardcore afsluiter.wrote:Super nice Frequencerz. Sets op Defqon en Q-Base waren echt heerlijk. Inderdaad hopen op B-Front nog. Neem aan dat er dit jaar weer een hardcore afsluiter is?
Ik vrees zelfs dat voor mij heel veel nieuw is qua tracks die ik deze avond ga horenwrote:Heel blij met Frequencerz. Hoop nu inderdaad heel erg op B-Front. Ik zou het trouwens niet eens zo erg vinden als ze voorspelbaar zouden draaien. Ik heb ze dit jaar pas één keer gezien dus als ze hun 'standaard' platen draaien ben ik dik tevreden.
Misschien doen ze weer 2 hardcore acts. Vond dat opzich wel een leuk idee in 2014.wrote:Hierna B-Front neem ik aan, en dan nog één raw act? Ran-D zou ik prima vinden. Ook al is het allemaal Roughstate. Crypsis zou ook prima zijn maar daar ga ik niet van uit. Zolang het maar geen Adaro is..
Of zal na B-Front al de hardcore act bekend worden gemaakt? Dan heb je 9 acts. Normaal gesproken zijn er toch 10?
wrote:Hoeveel namen zullen er nog komen vier ofzo
22:00-23:00 Tuneboy
23:00-00:00 Audiotricz
00:00-01:00 Coone
01:00-02:00 Brennan Heart
02:00-02:30 Project one LIVE
02:30-03:30 Bass Modulators
03:30-04:30 Frequencerz
04:30-05:30 Crypsis/ Ran-D
05:30-06:30 Radical/ Warface
06:30-07:00 Miss K8