Nee nooit!wrote:Inderdaad,, er staan vaak zat in het weekend dubbel boekingswrote:Er kunnen natuurlijk mensen dubbele boeking hebben, maar tochwrote:geen hhz en ws?! en A2?
WS vs A2 zou echt een natte droom zijn.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Die zie ik sowieso komen. Zatox is ook vrij dus die kan lekker samen met Tatanka. Verder durf ik al mijn geld erop in te zetten dat Evil Activities de laatste set van de avond gaat verzorgen.wrote:Artiesten die op deze avond vrij zijn..
DBSTF
Donkey Rollers
Noisecontrollers
Dana
Evil Activities
Tatanka
Dana mag van mij wel als eerste of 2e met een lekkere Early-set!
http://www.mijn-concert-agenda.nl/p/gelredome.html
Dan bij 21-11 de volgende mensen ingepland:
Technoboy + Donkey rollers + Deepack + Noisecontrollers + Tuneboy + Tommyknocker + D-block & s-te-fan + Tatanka + Alpha twins + Zatox + Coone + Psyko punkz + headhunterz
Technoboy + Donkey rollers + Deepack + Noisecontrollers + Tuneboy + Tommyknocker + D-block & s-te-fan + Tatanka + Alpha twins + Zatox + Coone + Psyko punkz + headhunterz
Erg betrouwbaar.. Nee duswrote:http://www.mijn-concert-agenda.nl/p/gelredome.html
S
1 posts member since 2009
last seen Mar 2015
De jongens die vorig jaar op Qlimax stonden hadden ook nog wel meer te doen die dag, zoals Headhunterz en Showtek bijv.
J
Hardtraxxer
205 posts member since 2009
last seen Oct 2012
die ene lineup is maar een indicatie 
N
Hardtraxxer
191 posts member since 2008
last seen Nov 2012
jezus, ik snak naar de line-up

Ik oook!wrote:K hoop echt zoooo dat Zatox komt!
wrote:Ik oook!wrote:K hoop echt zoooo dat Zatox komt!
We zien het allemaal wel, beter dan X-Qlusive wordt het niet
wrote:beter dan X-Qlusive wordt het niet
Zoist beter.wrote:We zien het allemaal wel
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
eerste naam is al bekend:
A-lusion
A-lusion
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
wat is je bron ?wrote:eerste naam is al bekend:
A-lusion
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
Lees op partyflock: A-lusion komt uit gelderland, en het heeft in "De Gelderlander" gestaan, bij het gedeelte de betuwe...wrote:wat is je bron ?wrote:eerste naam is al bekend:
A-lusion
dus je kan het niet op de site terug vinden.
hoop op tommyknocker afsluiter...
Als het zo is: Verschrikkelijk terecht dat HIJ eens een keer aandacht krijgt.. Apart dat het dan weer precies moet nu hij aan de lopende band producties gaat maken..wrote:eerste naam is al bekend:
A-lusion
N
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
vond hem afgelopen weekend maar tegenvallen,wrote:Verschrikkelijk terecht dat HIJ eens een keer aandacht krijgt.. Apart dat het dan weer precies moet nu hij aan de lopende band producties gaat maken..wrote:eerste naam is al bekend:
A-lusion
maarja met Qlimax kan alles.... En hopelijk gaat hij met Scope DJ, wat een held is dat...!!!
A-lusion... als 1 iemand het verdiend is hij het wel. Hulde aan Q-dance om deze held op Qlimax neer te zetten! Die gast kan zo verdomd lekkere setjes neerzetten.
De rest van de line-up kan nu niet meer lang op zich laten wachten. Dat fantasielijstje kan iig de plee doorgespoeld worden.
De rest van de line-up kan nu niet meer lang op zich laten wachten. Dat fantasielijstje kan iig de plee doorgespoeld worden.
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
a-lusion is toch met iets bezig samen met scope dj?
misschien komt dat dan bij qlimax naar buiten
misschien komt dat dan bij qlimax naar buiten
Ik hoop nog altijd op The Prophet en Technoboy
.
NC zou ook leuk zijn.
Qlimax word mn eerste grote feest:).
NC zou ook leuk zijn.
Qlimax word mn eerste grote feest:).
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Dat weet ik dus zeker van wel! Al een paar keer meer gezienwrote:Nee nooit!wrote:Inderdaad,, er staan vaak zat in het weekend dubbel boekingswrote: Er kunnen natuurlijk mensen dubbele boeking hebben, maar toch.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Dus A-lusion is Sowiezo
dat nieuws verheugd mij
dat nieuws verheugd mij
Zou leuk zijn dan A-lusion komt, heeft hij zeker verdiend
Maargoed, ik geloof het pas als Q-dance het vrij geeft.
Ik heb nu al 2 websites gezien met de "zogenaamde" line-up, zoals deze;
http://www.worldticketshop.nl/dance_en_ ... ax_kaarten
Maargoed, ik geloof het pas als Q-dance het vrij geeft.
Ik heb nu al 2 websites gezien met de "zogenaamde" line-up, zoals deze;
http://www.worldticketshop.nl/dance_en_ ... ax_kaarten
Nouja, zou kunnen, maar ik geloof echt niet voor Q het zegtZaterdag, 21 November 2009
Aanvang: 22.00 Qlimax Kaarten
Technoboy, Donkey Rollers, Deepack, Noisecontrollers, Tuneboy, Tommyknocker, D-Block & S-Te-Fan
Who was there
Nobody has said they're going yet.