Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:53 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Op 17 december organiseerd Club Q, Bergum (Friesland) het evenement. Q Dance Experience

ik zou wel willen weten wie er in de buurt woont en wie er allemaal heen gaan.

Afbeelding

Citaat:
WildStylez heeft om redenen van een tv uitzending in het buitenland af moeten zeggen. Club Q zou Club Q niet zijn als wij geen passende vervanging voor deze dj zouden regelen...daarom ipv WildStylez de Italiaanse Hardstyle Topper:
DJ ZATOX


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:00 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Mag dit wel? Het lijkt nu net alsof Q-Dance hier iets mee te maken heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mag dit wel? Het lijkt nu net alsof Q-Dance hier iets mee te maken heeft...


geen flauw idee zo staat het op de site. ik zet het alleen hier neer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik bedoel ook niet of jij het hier neer mag zetten, maar of die club dat wel zo mag noemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ik bedoel ook niet of jij het hier neer mag zetten, maar of die club dat wel zo mag noemen :P


dat snapte ik en ik snap wat je bedoeld. ik zie het vanzelf als er veranderingen komen qua naam of line up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij heet het feest ook Dance Experience?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:33 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Volgens mij heet het feest ook Dance Experience?


ja, maar omdat de club, Club Q heet denk dat het daarom beetje verwarrend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dit is copyright schending! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dit is copyright schending! xd



volgens mij heeft q-dance al is een keer een rechtzaak gewonnen tegen een radio zender door de Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:33 
 

Lyst schreef:
Ik bedoel ook niet of jij het hier neer mag zetten, maar of die club dat wel zo mag noemen :P

ik vraag het me ook af idd, maar mss zou het mogen omdat er geen - tussen de Q en Dance staat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:02 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

haha mooi dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doet zo'n gast van de partysquad erbij xd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk wel dat ik er bij ben. Woon er namelijk niet zover vandaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 08:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
roberttt schreef:
dit is copyright schending! xd



volgens mij heeft q-dance al is een keer een rechtzaak gewonnen tegen een radio zender door de Q


Gewonnen?

Dat was toen omdat je zou kunnen denken dat Q-Music onderdeel van Q-Dance zou zijn, maar hier gebruiken ze gewoon echt Q Dance. (als dit Topic juist is)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 09:47 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Mag dit wel?

Ik voorspel van niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is hier mis mee? De Q en Dance Event staan los van elkaar. Het logo van Club Q staat links bovenaan en de titel van het feest staat uiteraard bovenaan: Dance Experience. Die Q heeft dus niks met de naam van het feest te maken, alleen met de locatie/organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat maakt het niet minder misleidend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat maakt het niet minder misleidend.

Eens, maar het maakt het wel legaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 11:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Misleidende reclames moeten ook van de buis, ik ken de wet op dit punt niet, dus kan er niet over oordelen verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel jammer trouwens dat wildstylez niet komt maar Zatox. Ik denk dat wildstylez voor het publiek wat hier heen komt leuker was geweest. Het overgrote gedeelte van het publiek zal namelijk wel de standaard quatrebras bezoeker zijn en mensen uit de regio, omdat het volgens mij onmogelijk is om er met het openbaar vervoer te komen. Vraag me uberhaubt wel een beetje af of er zelfs wel met de auto te komen is, aangezien het in een tent gehouden zal worden op het parkeerterrein. Dan zal er wel niet echt veel ruimte zijn om de auto te parkeren en is taxi vrijwel de enige manier om hier te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:29 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Wel jammer trouwens dat wildstylez niet komt maar Zatox. Ik denk dat wildstylez voor het publiek wat hier heen komt leuker was geweest. Het overgrote gedeelte van het publiek zal namelijk wel de standaard quatrebras bezoeker zijn en mensen uit de regio, omdat het volgens mij onmogelijk is om er met het openbaar vervoer te komen. Vraag me uberhaubt wel een beetje af of er zelfs wel met de auto te komen is, aangezien het in een tent gehouden zal worden op het parkeerterrein. Dan zal er wel niet echt veel ruimte zijn om de auto te parkeren en is taxi vrijwel de enige manier om hier te komen.


of voor de echte bikkels op de fiets xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 12:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pff weet je hoe koud het in die tijd is haha. Heb met 2e kerstdag daar ooit anderhalf uur buiten gestaan, omdat de taxis ons niet mee wilden nemen. Dat nooit weer. Aan de andere kant als ik de fiets mee had genomen was ik in die tijd wel thuis geweest ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Pff weet je hoe koud het in die tijd is haha. Heb met 2e kerstdag daar ooit anderhalf uur buiten gestaan, omdat de taxis ons niet mee wilden nemen. Dat nooit weer. Aan de andere kant als ik de fiets mee had genomen was ik in die tijd wel thuis geweest ja.


waar woon je en hoe heet je misschien ken ik je wel xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik houd er niet van om dat soort dingen zomaar op internet te gooien. Ook ivm activiteit in bepaalde topics hier. Ik stuur het dus wel even in een pm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2011 13:51 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Berenburg schreef:
Ik houd er niet van om dat soort dingen zomaar op internet te gooien. Ook ivm activiteit in bepaalde topics hier. Ik stuur het dus wel even in een pm.


is goed no problem.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten