Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat provehito graag een meeting wil en hij te lui was om een topic te openen.

22:45, Josh & Wesz, Back In Time Area, linksvoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 13:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 14:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oke, Aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Back in Time area is ook heul klein volgens mij, dus is makkelijk vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat ik er dan ben, maar ik zal velen van jullie nog wel tegenkomen daar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

naja je hebt geluk, want waarschijnlijk zijn we dan Josh & Wesz
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk niet aanwezig, maar zie toch wel genoeg bekenden daar denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2014 16:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben daar dan toch, dus aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Aanwezig :D

Volgens facebook ga je dan ook al naar de Real After Motherfuckers meeting bij de frenchcore :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 15:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
cb92 schreef:
Aanwezig :D

Volgens facebook ga je dan ook al naar de Real After Motherfuckers meeting bij de frenchcore :(


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2014 19:26 
 
Hardtraxx Elite

Ben sowieso bij J&W te vinden, zal wel bij Fuzzy rondvliegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ben sowieso bij J&W te vinden, zal wel bij Fuzzy rondvliegen.

Oh je bent het drugsengeltje van Tom? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 01:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Hard4Us schreef:
Ben sowieso bij J&W te vinden, zal wel bij Fuzzy rondvliegen.

Oh je bent het drugsengeltje van Tom? :innocent:

Gast wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
SL8492 schreef:
Hard4Us schreef:
Ben sowieso bij J&W te vinden, zal wel bij Fuzzy rondvliegen.

Oh je bent het drugsengeltje van Tom? :innocent:

Gast wtf

Sorry kon het niet laten... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hey SL ,

Ben je al 18?

Sorry kon het niet laten... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 10:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Hey SL ,

Ben je al 18?

Sorry kon het niet laten... :$


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 10:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Hey SL ,

Ben je al 18?

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Pete schreef:
Hey SL ,

Ben je al 18?

:yes:

Niet liegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 12:44 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Hard4Us schreef:
Ben sowieso bij J&W te vinden, zal wel bij Fuzzy rondvliegen.

Oh je bent het drugsengeltje van Tom? :innocent:


Wij gebruiken geen drugs. drugs gebruikt ons.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 12:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
SL8492 schreef:
Hard4Us schreef:
Ben sowieso bij J&W te vinden, zal wel bij Fuzzy rondvliegen.

Oh je bent het drugsengeltje van Tom? :innocent:


Wij gebruiken geen drugs. drugs gebruikt ons.


Het waaide toevallig zo in je mond, zonder dat je het eigenlijk wou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:02 
 
Hardtraxx Elite

By J&W te herkennen aan mn adaro shirt zoals altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwart Theracords Allstars shirt, 2 witte oorbellen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten