Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
En de volgende dag snoei en snoei hard een piep in je oren.


Dat moet je er maar voor over hebben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
En de volgende dag snoei en snoei hard een piep in je oren.

Als ik hierheen ga, ga ik geloof ik die otoplastieken kopen. In Duitsland mag het een stukje harder.. En omdat het ook 16 uur duurt, word het helemaal ellende voor je oren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
En de volgende dag snoei en snoei hard een piep in je oren.

Als ik hierheen ga, ga ik geloof ik die otoplastieken kopen. In Duitsland mag het een stukje harder.. En omdat het ook 16 uur duurt, word het helemaal ellende voor je oren.


Ja inderdaad, zonde als je na een feestje wéér een paar procent minder hoort.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
En de volgende dag snoei en snoei hard een piep in je oren.


Kun je wat aan doen idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 15:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jup, zoals het er nu naar uitziet word Q-Base mijn eerste echte feestje en ik ben al aan het Googlen naar goede beschermers. Ik wil daar volledig los kunnen gaan en ik wil niet steeds een stemmetje in mijn achterhoofd hebben dat zich afvraagt of ik dit wel moet doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou, misschien hoor je dat stemmetje niet meer door die piep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 17:29 
 
Hardtraxx Newbie

snoei en snoeihard GEEN piep in de oren omdat ik otoplastieken heb!! top dingen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2009 17:31 
 
Hardtraxx Newbie

''tip'' alpine otoplastieken transperant ik heb ze voor 99 euro op maar laten maken!!

je laat je oren op meten, en vier weken later heb je ze thuis!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2009 01:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kwam deze tegen: http://www.filterz.net/nl/oordoppen.php

Die zijn (volgens het verhaaltje in ieder geval) ook speciaal gericht op het uitgaanspubliek... Kan natuurlijk prima zijn dat het gewoon hetzelfde is als elk ander otoplastiek, maar toch wel een prettige gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jo thanks voor die site man, mocht ik weer mijn dinero binnen krijgen, wil ik waarschijnlijk wel voor deze gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2009 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel duur :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
wel duur :(

Ja maar wil wel over 60 jaar nog wat kunnen horen, en aangezien ik hs&hc altijd knetterhard aanheb is het misschien wel een verstandig idee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2009 15:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Er zijn al meerdere topics over gehoorbescherming, hou deze s.v.p. voor Q-Base!

Wanneer wordt de eerst info bekend gemaakt? Zal rond Defqon zitten schat ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2009 09:03 
 
Hardtraxxer

Milán schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
En de volgende dag snoei en snoei hard een piep in je oren.


Kun je wat aan doen idd ;)

Ik heb altijd al een piep:O Maakt niet uit wanneer, al ben ik 2 weken niet weggeweest.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nog 5 dagen en je kunt kaartjes kopen!

Q-Base gaat nooit uitverkocht, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 15:20 
 
Hardtraxx Elite

Is de anthem nou elk jaar weer in verband met Mike NRG - Lost in dreams?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2009 19:47 
 

Afwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2009 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoop dat ik er bij kan zijn! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 10:58 
 
Hardtraxx Newbie

volgens mij hebben ze altijd de zelfde melodie als anthem hier en daar een remix ervan dacht ik!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2009 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dorus ML schreef:
Is de anthem nou elk jaar weer in verband met Mike NRG - Lost in dreams?

Eigenlijk IS het anthem gewoon elk jaar Lost In Dreams (Sequenza Remix), alleen vorig jaar waren er dus remixes, voor de verandering.

Vind het wel leuk, zo heeft een feest echt een eigen thema, bovendien is het één van de beste tracks ooit, dus dat is het ook wel waard :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 00:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, ik vind het wel vet dat dat nummer IEDER jaar weer terugkeert. Lost in Dreams staat als geen ander nummer voor Q-base!

Trouwens hoe zit dat nou met de tijd? Gaat dit feest zoals op Q-dance staat écht van 1 uur 'snachts tot 1 uur 's nachts gehouden worden? (dus in principe van vrijdagnacht naar zaterdagnacht).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Idd, ik vind het wel vet dat dat nummer IEDER jaar weer terugkeert. Lost in Dreams staat als geen ander nummer voor Q-base!

Trouwens hoe zit dat nou met de tijd? Gaat dit feest zoals op Q-dance staat écht van 1 uur 'snachts tot 1 uur 's nachts gehouden worden? (dus in principe van vrijdagnacht naar zaterdagnacht).


Ik vind het ook echt heel vet! Dikke props voor Mike NRG om zo'n supervette track in mekaar te gooien! Tijdloos anthem imo!

Vorig jaar was het 4 uur 's middags tot 8 uur 's ochtends.. Ik neem aan dat dat blijft. Maar de informatie moet nog komen. Ze zijn nu alleen nog maar aan het teasen.

Wel weer precies op tijd om maar zo te zeggen ;). Vlak voor XQ IQ aankondigen, vlak voor IQ DQ aankondigen, nu vlak voor DQ weer Q-Base, vlak voor Q-Base zal Qlimax wel komen etc.

EDIT:
Net ook gehoord: Q-Base zal van 5 uur in de middag tot 7 uur in de ochtend zijn! DUS 2 uur minder. Nog steeds een lange sessie, maar wel beter denk ik. Ik zou het zelf geen 14 uur volhouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 16:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb de plattegrond van vorig jaar er weer even bij gezocht. Weet ook niet, waarom ik dat ding heb bewaard maar de Open-air strip is niet op de landingsbaan. Het is op een open plek tussen de bomen in het midden van alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 16:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maar 14 uur deze keer? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2009 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
Milán schreef:
Tim schreef:
Ja t is niet op een landingsbaan, maar op n oude engelse militaire basis, dus je stampt met zn duizenden in hangar's en ammo depots


Ook weer waar ;)

En die open-air strip dan? Kan me uit de livesets nog wel herinneren dat Frontliner op de Open-Air strip stond.
Dit klinkt wel heel erg landigsbaan :surrender:
If i'm wrong....... :bomb: :bomb: :bomb:

Het leek op een landingsbaan door de lampjes en de rest van het decor :thumbup:

Vorig jaar niet geweest maar de beide jaren daarvoor wel! :yay: HET feest als je een keer je oren goed uit wilt laten spuiten. Te-ring het gaat daar echt kneiter hard!! :bomb: En de locatie is gewoon het aller aller beste. Té vet!

En maar 14 uur? Volgens mij wel lang zat :D Aan het eind zie je toch overal iedereen slapen en "slapen" en heb je alle ruimte om om je heen te slaan bij het stampen.

Hoe dan ook, ik ben er zeker weer bij dit jaar!!!! :clap: :yay:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten