Ik zeg zoek t uit met je Chuckie op een Q-Base

haha
maar niemand weet of het setje van EA vs Tha Playah ook nog ergens te krijgen is?
In een chill-out area? Er stonden toch echt gewoon mensen bij hoor, en als er vraag naar is, gewoon laten komen wat mij betreft. Wat neemt het weg?wrote:Ik zeg zoek t uit met je Chuckie op een Q-Base![]()
Hahha dat heb ik dus ook met Inqontrol 08. Dat was mijn eerste grote feest en is nog steeds niet overtroffen, al kwam Dominator wel dichtbijwrote:Wat een feest.M'n eerste grote feest maar denk niet dat dit te overtreffen was.
Hier nog iemandwrote:Ik vond Deepack best hard gaan trouwens, goed geamuseerd bij hun set.
Het is heel simpel. Ik hou van variatie. Chuckie staat ook wel op andere feesten maar dat is dan bijvoorbeeld alleen house. Zelfde als dat Qlimax alleen maar hardstyle is.wrote:Waarom ga je uberhaupt naar Chuckie op Q-Base? Kan het nog steeds niet begrijpen want hij staat letterlijk overal die man.. waarom pak je dan zo'n dik feest, en dan ga je DAAR naar chuckie kijke? (je had er zin in ongetwijfeld maar moet het je vrage)
Voor mij ook! Was de eerste keer Decibel, 3x keer Q-Base en ik vond Decibel echt 3 keer vetter. Alleen al omdat de mainstage zoooo groot was.wrote:goed om te horen![]()
ben zelf dit jaar naar IQ,defqon,decibel,q-base geweest maar voor mij was het toch echt dit jaar Decibel
Als ik eraan denk zal ik aant eind van het jaar wel een poll aanmaken, zullen we zien wat het dikste feest waswrote:Dan mijn lijstje van grote feesten dit jaar:
Qountdown, Hardbass, Masters of Hardcore, Inqontrol, Defqon1, Dominator, Decibel, Mysteryland
En er was één onbetwiste winnaar en dat was InQontrol!! Wat een uberfeest was dat zeg![]()
Vraag het Q-Dance, het duurt eventjes, maar dat deden ze ook bij Qountdown bijvoorbeeld.. Misschien volgende week om weer aandacht op q te vestigen en zo weer meer XQ holland Hyping te maken?wrote:Wanneer kunnen we de aftermovie ongeveer verwachten?
Zeer waarschijnlijk, het bekende liedjewrote:Misschien volgende week om weer aandacht op q te vestigen en zo weer meer XQ holland Hyping te maken?
wrote:Eerste post? Eerder driehonderd-en-tweede maargoed..