Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 13:41 
 
Hardtraxx Elite

Dennis93 schreef:
Onthafloorx schreef:
Bijna weekend, zoooveel zin in dit feest na al die rottentamens! :D

Lekker tieten kijken :D


Jij ja, ik kijk wel naar al die ontblote bovenlijven :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik WIST wel dat het je daarom te doen was! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 14:45 
 
Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Ik WIST wel dat het je daarom te doen was! xd


van jongens :lol: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
The Skribbler schreef:
Ik WIST wel dat het je daarom te doen was! xd


van jongens :lol: :drool:

Ik heb nooit gezegd dat over vrouwen ging :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:12 
 
Hardtraxx Elite

The Skribbler schreef:
Onthafloorx schreef:
The Skribbler schreef:
Ik WIST wel dat het je daarom te doen was! xd


van jongens :lol: :drool:

Ik heb nooit gezegd dat over vrouwen ging :list:


Voordat anderen weer lelijk gingen doen skribby! :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2013 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is al goed. Met zo'n avatar als de jouwe kan niemand boos blijven :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 10:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een heerlijk feestje gehad. Gezellig, ging goed los de hele dag waar ik stond, geluid stond goed hard, het weer was prima en lekker veel oude platen gehoord. Beste sets van de dag vond ik Luna, Darkraver en Promo.

Enige waar ik me af en toe aan ergerde was de marathon die sommige mensen hielden en daarbij geen rekening houden dat jij er ook nog staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 12:48 
 
Hardtraxx Elite

Waarom is er zo'n gigantische run op pussylounge kaarten joh, wtf..

De sfeer was te kut, iedereen stond stil.
90% was vdk, echt heb het vdk gehalte nog nooit zooooo hoog gezien joh.
Setjes waren dan wel weer leuk en het weer ook.

1e x pussylounge, maar volgend jaar lekker hardshore als het dan weer op dezelfde datum valt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2013 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb me prima vermaakt, leuk om ook eens meegemaakt te hebben. Maar zie me eigen verder niet echt vaker naar dit feestje gaan.

Verder was het wel oké. Lekker weetje, en veel genietmomentjes tijdens Deepack/Luna. Vrouwengehalte was ook dik in orde. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 15:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Ik heb me prima vermaakt, leuk om ook eens meegemaakt te hebben. Maar zie me eigen verder niet echt vaker naar dit feestje gaan.

Verder was het wel oké. Lekker weetje, en veel genietmomentjes tijdens Deepack/Luna. Vrouwengehalte was ook dik in orde. :P


Sjonge jonge, wat heb ik veel lekkere wijven gezien :drool: :love: Maar verder inderdaad wel een leuk feestje gehad alleen denk niet dat ik hier volgend jaar weer terug kom, zo speciaal vond ik het ook nou weer niet zoals sommige vrienden van mij aangaven :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het wel genieten eigenlijk, had me van tevoren ingesteld op een nare sfeer maar op de plaatsten waar ik heb gestaan viel het alles mee. Geen vervelende anabolen of asociale wijven, niets! Vond het qua muziek niet altijd even interessant maar vooral die luchtige manier van draaien ligt me wel eigenlijk, ze doen het ook echt briljant door het van tevoren 'freestyle' te noemen; zit je altijd goed qua wat er gedraaid wordt.

Absolute hoogtepuntjes waren toch wel; 'Kale vandale - Hekel aan politie', 'Dozer - Legacy' (kende k niet, wát een melodie, zonnetje erbij wow) & Prednison Attack die erg echt belachelijk lekker op klapte. Vervolgens thuis nog een heerlijke after, maandagmorgen om 7 eruit om te gaan werken en er toen pas achter gekomen dat we in oktober naar het Sportpaleis mogen. Heerlijk nieuws. :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten