Vond het wel genieten eigenlijk, had me van tevoren ingesteld op een nare sfeer maar op de plaatsten waar ik heb gestaan viel het alles mee. Geen vervelende anabolen of asociale wijven, niets! Vond het qua muziek niet altijd even interessant maar vooral die luchtige manier van draaien ligt me wel eigenlijk, ze doen het ook echt briljant door het van tevoren 'freestyle' te noemen; zit je altijd goed qua wat er gedraaid wordt.
Absolute hoogtepuntjes waren toch wel; 'Kale vandale - Hekel aan politie', 'Dozer - Legacy' (kende k niet, wát een melodie, zonnetje erbij wow) & Prednison Attack die erg echt belachelijk lekker op klapte. Vervolgens thuis nog een heerlijke after, maandagmorgen om 7 eruit om te gaan werken en er toen pas achter gekomen dat we in oktober naar het Sportpaleis mogen. Heerlijk nieuws.
