Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Pussy Lounge - XXL

Time
(Sun)
Price
€52,45
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
L
Hardtraxxer
216 posts member since 2021
last seen 24 days ago
Feest: Pussy Lounge - XXL
Datum: 9 oktober
Tijd: 14:00 - 00:00u
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.b2s.nl/pussy-lounge-xxl/tickets
Prijs: €52,45

Line-up:
Darkraver
Luna
Mental Theo
Panic
Pat B LIVE
Paul Elstak ft. Boogshe
Pussy lounge Kickstart ft. Pavo, Ransom & Crude Intentions
Re-Style
Ruthless
The Viper & Korsakoff
Hosted by Alee & DL
Last edited by Lunatic on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Aanwezig, omdat dichtbij en we altijd met een grote groep bekenden gaan. Gevalletje puur voor de gezelligheid, muziek laat ik op mij afkomen :P .
L
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
Ik ook, voor het eerst aanwezig. Niet perse mijn straatje, maar ik denk een leuk feestje om mijn vriendin te introduceren in de hardstyle/hardcore, in plaats van haar direct mee te nemen naar Live For This of Masters. :)
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Lunatic wrote:Ik ook, voor het eerst aanwezig. Niet perse mijn straatje, maar ik denk een leuk feestje om mijn vriendin te introduceren in de hardstyle/hardcore, in plaats van haar direct mee te nemen naar Live For This of Masters. :)
Dan zou ik persoonlijk eerder voor Revelation gaan. Daar komt zowat het hele spectrum binnen hardstyle aan bod. Rustiger beginnen met euforisch om haar niet direct schrik aan te jagen is ideaal.
L
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
Grim wrote:
Lunatic wrote:Ik ook, voor het eerst aanwezig. Niet perse mijn straatje, maar ik denk een leuk feestje om mijn vriendin te introduceren in de hardstyle/hardcore, in plaats van haar direct mee te nemen naar Live For This of Masters. :)
Dan zou ik persoonlijk eerder voor Revelation gaan. Daar komt zowat het hele spectrum binnen hardstyle aan bod. Rustiger beginnen met euforisch om haar niet direct schrik aan te jagen is ideaal.
Thanks voor de tip, echter heb ik het vermoeden dat zij meer van de Raw is, en dat ze dus niet snel afgeschrikt zal zijn. Plus ik wil zelf een keer Pussy lounge meemaken.

Maar als ik dan naar de aftermovies kijk, vrees ik een beetje dat er geen lekkere drive in zit zoals bij raw feesten, maar meer hak op tak mixes. Hoop dat dat meevalt. Evenals het “losgaan” gehalte..
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Lunatic wrote:
Grim wrote:
Thanks voor de tip, echter heb ik het vermoeden dat zij meer van de Raw is, en dat ze dus niet snel afgeschrikt zal zijn. Plus ik wil zelf een keer Pussy lounge meemaken.

Maar als ik dan naar de aftermovies kijk, vrees ik een beetje dat er geen lekkere drive in zit zoals bij raw feesten, maar meer hak op tak mixes. Hoop dat dat meevalt. Evenals het “losgaan” gehalte..
Dit is dus precies het hele Freestyle/Pussy Lounge concept he xd
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
Hier ook maar een kijkje nemen, normaal niet echt mijn ding maar er gaan een hoop bekenden dus zal vast gezellig worden. :beer:
L
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
ErikZ wrote:
Dit is dus precies het hele Freestyle/Pussy Lounge concept he xd
Ja, goed punt -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Timetable:
14:00 – 15:45 Pussy lounge Kickstart feat. Pavo, Ransom & Crude Intentions

15:45 – 16:15 Pat B LIVE

16:15 – 17:00 Ruthless

17:00 – 17:30 Ruthless vs. Darkraver

17:30 – 18:00 Darkraver

18:00 – 18:30 Luna vs. Darkraver

18:30 – 19:00 Luna

19:00 – 20:00 Mental Theo

20:00 – 20:45 Panic’s early Pussy rave

20:45 – 22:00 The Viper & Korsakoff pres. Millennium favorites

22:00 – 23:00 Paul Elstak ft. Boogshe

23:00 – 00:00 Re-Style

Hosted by Alee & DL

Overige laatste info: https://www.b2s.nl/en/news/pussy-lounge ... atest-info
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
Ik zoek nog een ticket als iemand er eentje heeft? ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Ahoy geluid :drool:
T
Hardtraxxer
120 posts member since 2019
last seen Jul 2022
chas1n wrote:Ahoy geluid :drool:
Was vooraan af en toe echt niet te doen zo hard, waren onze oordoppen vergeten thuis dus op een gegeven moment mooi naar achter verhuisd.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Ik ben niet verder dan het midden geweest inderdaad. Voornamelijk linksmidden gestaan. Ik heb het geluid nog niet zo hard (maar zuiver) meegemaakt als afgelopen zaterdag in Ahoy.

Verder een prima sfeertje en feestje meegemaakt. Overal blije koppies. Ben niet voor de muziek gekomen, maar was prima te behappen voor een avondje. :P
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 14 hours ago
Klinkt goed, hopelijk in de toekomst weer eens een Hardstyle feest hier.
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
chas1n wrote:Ben niet voor de muziek gekomen
Snap ik, beetje naar de chimeids loeren daar.
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
Remi wrote:
chas1n wrote:Ben niet voor de muziek gekomen
Snap ik, beetje naar de chimeids loeren daar.
Pohhh, die had ik allemaal wel ff gemist hoor. Wat een geile wijven liepen er weer rond.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Volgende editie aanwezig met Paultheone en Fuzzylogic.
L
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.

Iets anders, weet iemand waarom Paul Elstak er niet was?
Hardtraxxer
834 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
Die zat met zn aluhoedje bij Lange Frans
L
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
Haha pannenkoek, mag de organisatie dan ook wel eerder laten weten..
S
Hardtraxxer
273 posts member since 2020
last seen May 2026
Lunatic wrote:Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.?
Is dat nou een Pussy Lounge ding, of specifiek die in Ahoy?
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 5 days ago
Lunatic wrote:Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.

Op zn socials liet hij weten dat hij positief was getest op corona, dus vandaar er niet bij
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Oh de ironie
L
Hardtraxxer
last seen 24 days ago
DjThera wrote:
Lunatic wrote:Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.

Op zn socials liet hij weten dat hij positief was getest op corona, dus vandaar er niet bij
Thanks. Ironie ten top ja.