Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 14:07 
 
Hardtraxxer

Feest: Pussy Lounge - XXL
Datum: 9 oktober
Tijd: 14:00 - 00:00u
Locatie: Ahoy, Rotterdam
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://shop.b2s.nl/pussy-lounge-xxl/tickets
Prijs: €52,45

Line-up:
Darkraver
Luna
Mental Theo
Panic
Pat B LIVE
Paul Elstak ft. Boogshe
Pussy lounge Kickstart ft. Pavo, Ransom & Crude Intentions
Re-Style
Ruthless
The Viper & Korsakoff
Hosted by Alee & DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig, omdat dichtbij en we altijd met een grote groep bekenden gaan. Gevalletje puur voor de gezelligheid, muziek laat ik op mij afkomen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2021 21:51 
 
Hardtraxxer

Ik ook, voor het eerst aanwezig. Niet perse mijn straatje, maar ik denk een leuk feestje om mijn vriendin te introduceren in de hardstyle/hardcore, in plaats van haar direct mee te nemen naar Live For This of Masters. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2021 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Ik ook, voor het eerst aanwezig. Niet perse mijn straatje, maar ik denk een leuk feestje om mijn vriendin te introduceren in de hardstyle/hardcore, in plaats van haar direct mee te nemen naar Live For This of Masters. :)


Dan zou ik persoonlijk eerder voor Revelation gaan. Daar komt zowat het hele spectrum binnen hardstyle aan bod. Rustiger beginnen met euforisch om haar niet direct schrik aan te jagen is ideaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 11:38 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Lunatic schreef:
Ik ook, voor het eerst aanwezig. Niet perse mijn straatje, maar ik denk een leuk feestje om mijn vriendin te introduceren in de hardstyle/hardcore, in plaats van haar direct mee te nemen naar Live For This of Masters. :)


Dan zou ik persoonlijk eerder voor Revelation gaan. Daar komt zowat het hele spectrum binnen hardstyle aan bod. Rustiger beginnen met euforisch om haar niet direct schrik aan te jagen is ideaal.


Thanks voor de tip, echter heb ik het vermoeden dat zij meer van de Raw is, en dat ze dus niet snel afgeschrikt zal zijn. Plus ik wil zelf een keer Pussy lounge meemaken.

Maar als ik dan naar de aftermovies kijk, vrees ik een beetje dat er geen lekkere drive in zit zoals bij raw feesten, maar meer hak op tak mixes. Hoop dat dat meevalt. Evenals het “losgaan” gehalte..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Lunatic schreef:
Grim schreef:
Lunatic schreef:
Ik ook, voor het eerst aanwezig. Niet perse mijn straatje, maar ik denk een leuk feestje om mijn vriendin te introduceren in de hardstyle/hardcore, in plaats van haar direct mee te nemen naar Live For This of Masters. :)


Dan zou ik persoonlijk eerder voor Revelation gaan. Daar komt zowat het hele spectrum binnen hardstyle aan bod. Rustiger beginnen met euforisch om haar niet direct schrik aan te jagen is ideaal.


Thanks voor de tip, echter heb ik het vermoeden dat zij meer van de Raw is, en dat ze dus niet snel afgeschrikt zal zijn. Plus ik wil zelf een keer Pussy lounge meemaken.

Maar als ik dan naar de aftermovies kijk, vrees ik een beetje dat er geen lekkere drive in zit zoals bij raw feesten, maar meer hak op tak mixes. Hoop dat dat meevalt. Evenals het “losgaan” gehalte..


Dit is dus precies het hele Freestyle/Pussy Lounge concept he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 12:02 
 
Hardtraxxer

Hier ook maar een kijkje nemen, normaal niet echt mijn ding maar er gaan een hoop bekenden dus zal vast gezellig worden. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 12:42 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:

Dit is dus precies het hele Freestyle/Pussy Lounge concept he xd


Ja, goed punt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:
14:00 – 15:45 Pussy lounge Kickstart feat. Pavo, Ransom & Crude Intentions

15:45 – 16:15 Pat B LIVE

16:15 – 17:00 Ruthless

17:00 – 17:30 Ruthless vs. Darkraver

17:30 – 18:00 Darkraver

18:00 – 18:30 Luna vs. Darkraver

18:30 – 19:00 Luna

19:00 – 20:00 Mental Theo

20:00 – 20:45 Panic’s early Pussy rave

20:45 – 22:00 The Viper & Korsakoff pres. Millennium favorites

22:00 – 23:00 Paul Elstak ft. Boogshe

23:00 – 00:00 Re-Style

Hosted by Alee & DL

Overige laatste info: https://www.b2s.nl/en/news/pussy-lounge-xxl-2021-latest-info
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2021 10:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zoek nog een ticket als iemand er eentje heeft? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2021 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahoy geluid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 14:19 
 
Hardtraxxer

chas1n schreef:
Ahoy geluid :drool:


Was vooraan af en toe echt niet te doen zo hard, waren onze oordoppen vergeten thuis dus op een gegeven moment mooi naar achter verhuisd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben niet verder dan het midden geweest inderdaad. Voornamelijk linksmidden gestaan. Ik heb het geluid nog niet zo hard (maar zuiver) meegemaakt als afgelopen zaterdag in Ahoy.

Verder een prima sfeertje en feestje meegemaakt. Overal blije koppies. Ben niet voor de muziek gekomen, maar was prima te behappen voor een avondje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed, hopelijk in de toekomst weer eens een Hardstyle feest hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Ben niet voor de muziek gekomen


Snap ik, beetje naar de chimeids loeren daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
chas1n schreef:
Ben niet voor de muziek gekomen


Snap ik, beetje naar de chimeids loeren daar.


Pohhh, die had ik allemaal wel ff gemist hoor. Wat een geile wijven liepen er weer rond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende editie aanwezig met Paultheone en Fuzzylogic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:12 
 
Hardtraxxer

Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.

Iets anders, weet iemand waarom Paul Elstak er niet was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die zat met zn aluhoedje bij Lange Frans
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 17:26 
 
Hardtraxxer

Haha pannenkoek, mag de organisatie dan ook wel eerder laten weten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 18:19 
 
Hardtraxxer

Lunatic schreef:
Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.?

Is dat nou een Pussy Lounge ding, of specifiek die in Ahoy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 18:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.

Iets anders, weet iemand waarom Paul Elstak er niet was?

Op zn socials liet hij weten dat hij positief was getest op corona, dus vandaar er niet bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 18:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Oh de ironie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 18:46 
 
Hardtraxxer

DjThera schreef:
Lunatic schreef:
Nee, voor mij niet nog een keer. Ik zal niet te hard oordelen omdat dit gewoon niet mijn straatje is, maar vond één aspect vooral storend, en dat is dat er ogenschijnlijk bijna geen bezoekers écht kwamen om te stampen. Ik had moeite met het vinden van mensen die wél aan het bewegen waren.

Iets anders, weet iemand waarom Paul Elstak er niet was?

Op zn socials liet hij weten dat hij positief was getest op corona, dus vandaar er niet bij


Thanks. Ironie ten top ja.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten