Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ik goed, alleen niet hier, ga er niet heen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Vind ik goed, alleen niet hier, ga er niet heen ;)


:mad: jij zou hier toch heen gaan ?? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nope laatste Pussylounge waar ik was is The Founders of Freestyle. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog een weekje (L) Nu maar hopen dat het weer mee gaat zitten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 00:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:10 
 
Hardtraxxer

jRn schreef:
Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..

Gewoon ff je snor laten staan man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik ben er bij! Heerlijk die muziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Timetable
11:00 – 12:30 Pat B
12:30 – 14:00 Dark-E
13:30 – 15:00 Dr.Rude
14:30 – 16:30 Ruthless
16:00 – 17:30 The Viper
17:00 – 19:00 Darkraver
18:30 – 20:00 Zany
19:30 – 21:00 Mental Theo
20:30 – 22:00 Bass-D
21:30 – 23:00 Paul Elstak
Hosted by Ruffian

http://www.b2s.nl/home/news/48693/pussy ... atest-info
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..


Het is uitverkocht he :P

ach ik ben ook 19 en maatjes van mij 18/19
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
jRn schreef:
Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..


Het is uitverkocht he :P

ach ik ben ook 19 en maatjes van mij 18/19

Er lopen inderdaad meer "ouderen" rond, maar dat wil niet zeggen dat je als jonkie minder welkom bent. Als jij van de muziek houdt, dan moet je zeker gaan.

Ik ben ook aanwezig. Hoop wel dat de weersverwachting nog iets beter wordt.

En voor de liefhebbers: de cd is te bestellen.
http://store.b2s.nl/en/cd-49/pussy-lounge-2012-cd-62702/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg je die vrouw er bij? :corn:

Edit: @Hunt Ik dacht gehoord te hebben dat we dit weekend zomerse temperaturen kregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 22:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Krijg je die vrouw er bij? :corn:

Edit: @Hunt Ik dacht gehoord te hebben dat we dit weekend zomerse temperaturen kregen?

Dat hoorde ik ook op het nieuws ja. Op de verschillende websites zeggen ze wat anders:
Weeronline: 19 graden, 80% kans op 4 mm neerslag.
Weer.nl: 20 graden, 60% kans op 1 mm neerslag.

Een poncho, extra kleding, regenjas of wat dan ook zal geen overbodige luxe zijn denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 14:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben hier sowieso aanwezig! Man man man wat heb ik hier een zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ook, lekker freestylen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar zou het ook slecht weer worden, maar dat viel toen mee. Hoop nu op een zelfde scenario. Heb er iig veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kaasboer schreef:
jRn schreef:
Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..

Gewoon ff je snor laten staan man :)

Ik heb een blonde snor, yes I know. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2012 14:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag me af waarom The Viper vaak draait op zulke feesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

Hopen dat het morgen een beetje mooi weer wordt....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 15:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik vraag me af waarom The Viper vaak draait op zulke feesten?


Early hardcore past toch prima binnen dit concept?
Ik ga ervan uit dat ie dat gaat draaien namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 17:16 
 
Hardtraxx Newbie

kheb nog 1 kaartje over normale prijs
bij interesse stuur maar een bericht
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zelfde hier, 1 kaart over PM
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2012 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 kaarten nu :lol: stelletje afhakers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 01:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog een paar uur en lets go :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 10:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wij vertrekken zo al, want degene waar ik mee ga willen aan de poort kunnen rammelen xd laatste voorbereidingen nu en dan feesten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dePipoMadre schreef:
Wij vertrekken zo al, want degene waar ik mee ga willen aan de poort kunnen rammelen xd laatste voorbereidingen nu en dan feesten!


jemig zeg! Wij vertrekken rond uurtje of 12/1 uit haarlem
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten