Vind ik goed, alleen niet hier, ga er niet heen 
wrote:Vind ik goed, alleen niet hier, ga er niet heen
wrote:Vind ik goed, alleen niet hier, ga er niet heen
Gewoon ff je snor laten staan manwrote:Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..
http://www.b2s.nl/home/news/48693/pussy ... atest-infoTimetable
11:00 – 12:30 Pat B
12:30 – 14:00 Dark-E
13:30 – 15:00 Dr.Rude
14:30 – 16:30 Ruthless
16:00 – 17:30 The Viper
17:00 – 19:00 Darkraver
18:30 – 20:00 Zany
19:30 – 21:00 Mental Theo
20:30 – 22:00 Bass-D
21:30 – 23:00 Paul Elstak
Hosted by Ruffian
Het is uitverkocht hewrote:Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..
Er lopen inderdaad meer "ouderen" rond, maar dat wil niet zeggen dat je als jonkie minder welkom bent. Als jij van de muziek houdt, dan moet je zeker gaan.wrote:Het is uitverkocht hewrote:Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..![]()
ach ik ben ook 19 en maatjes van mij 18/19
Dat hoorde ik ook op het nieuws ja. Op de verschillende websites zeggen ze wat anders:wrote:Krijg je die vrouw er bij?
Edit: @Hunt Ik dacht gehoord te hebben dat we dit weekend zomerse temperaturen kregen?
Ik heb een blonde snor, yes I know.wrote:Gewoon ff je snor laten staan manwrote:Twijfel nog een beetje. Opzich wel leuk denk ik, maar als jonkie zal ik vast aangekeken gaan worden..
Early hardcore past toch prima binnen dit concept?wrote:Ik vraag me af waarom The Viper vaak draait op zulke feesten?