Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

PURGE 'Veneration of the dead'

▬▬▬ L I N E - U P ▬▬▬

Area 1:
▪️ Dj Adaro
▪️ Frequencerz
▪️ Deetox
▪️ Requiem
▪️ Act of Rage
▪️ Bass Chaserz
▪️ Kevin Kaos

Area 2:
▪️ Caine (SCO)
▪️ Kold Konexion
▪️ D-Sturb
▪️ Thyron
▪️ Bassnoize b2b Pittboy

Hosted by Mc I See and MC BRAH

More info & tickets at http://purge.solidevents.nl/


Prima line up en dichtbij :D Ik ga nog niet zeker btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2016 20:51 
 
Hardtraxxer

Misschien aanwezig, hangt van de groep af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig met een viking
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2016 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig ! Vorige editie voor het eerst geweest , klein en gezellig.
Verbaasde me over het fijne club geluid uit zaal 1 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.facebook.com/SolidEventsNL/ ... =3&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2016 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas vanwege tijdgebrek mn kaartje moeten verkopen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2016 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

k twijfel nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ff zitten denken om te gaan maar denk dat ik er verstandiger aan doe om thuis in bed te gaan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best benieuwd naar Caine en D-Sturb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2016 13:43 
 

Blackhit55 schreef:
Verbaasde me over het fijne club geluid uit zaal 1 :thumbsup:


Alleen als je oordoppen in doet anders zijn je oren kapot. Vind het geluid altijd veels te hard daar
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten