Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Hardstyle-Area

Adrenalize
Atmozfears
Brennan Heart
Code Black
Cyber
Da Tweekaz
LNY TNZ
Mark with a K
Nexone
Psyko Punkz
Wildstylez
Zatox
MC: Villain

Hardcore-Area

Angerfist
Art of Fighters
Brutal Jesters
DaY-már
Korsakoff
Marcus Decks
Neophyte
Noize Suppressor
Re-Style
Tensor & Re-Direction
Live: Bit Reactors
MC: Ruffian
MC: The Russian

Rawstyle-Area

Chain Reaction
Crypsis
Digital Punk
Frequencerz
Malua
Outbreak
Phuture Noize
Radical Redemption
MC: DV8

Floorplan
Afbeelding

Website: www.pumpkin-germany.de
Prijs: 39,90 (standaard) of 89,90 (VIP)

Nog nooit geweest maar lijkt me best gaaf en de line-up spreekt me wel aan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me af wat die VIP inhoudt als die meer dan 2x zo duur is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Vraag me af wat die VIP inhoudt als die meer dan 2x zo duur is.

In ieder geval gratis drinken, een buffet tot 3u snachts, gardarobe en vip-deck. Maar voor 40 euro exra moet je best wat drinken voor je het er uit haalt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15 biertjes heb je het er wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
15 biertjes heb je het er wel uit.


eitje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Joey schreef:
15 biertjes heb je het er wel uit.


eitje

Lang leve baco
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:19 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk wel aanwezig, denk vip maar hangt van de rest af, lijkt me wel makkelijk free booze

Zag het laatst voorbij komen, line up spreekt mij ook aan, locatie lijkt me heel dik als ze een beetje uitpakken qua halloween, en het geluid schijnt gruwelijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
een buffet tot 3u snachts,

Aight en dan met je bordje huzarensla en braadworst naar een DJ gaan staan kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hurricane schreef:
een buffet tot 3u snachts,

Aight en dan met je bordje huzarensla en braadworst naar een DJ gaan staan kijken.

Godver ik zie het nu voor me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
hurricane schreef:
een buffet tot 3u snachts,

Aight en dan met je bordje huzarensla en braadworst naar een DJ gaan staan kijken.

Haha back to oldschool, vroeger bood ID&T ook vip aan op feesten met buffet. Daar is heel wat salade naar binnen geschoven xd
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten