Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2014 12:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pulse - Experience the sound of Subgound - Manifesto Hoord - 31 mei 2014

Op 31 mei 2014 vind in Manifesto Hoorn het eerste Pulse event plaats!

https://frontoffice.paylogic.nl/flows/M ... M/Tickets/

Line up:

21:00 – 22:00 (warming up Manifesto)
22:00 – 23:30 S1ngular
23:30 – 01:00 Bold Action
01:00 – 02:30 Outlaw Bros
02:30 – 04:00 Eyoung

Voor meer info houdt deze pagina in de gaten!

http://www.manifesto-hoorn.nl/2014/3105 ... und-pulse/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2014 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steeds meer subground-achtige concepten. Goed om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 09:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Steeds meer subground-achtige concepten. Goed om te zien!


Ga je gaan?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten