Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 10:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Vrijdag 14 december 2012 vindt er in de Ramblaz te Oirschot een spetterend DJ café plaats onder de naam `Pulsation`. De deuren zijn open vanaf 21:00 uur, en de avond zal ten einde komen om 02:00 uur.
Het belooft een geweldige avond te worden met diepe techno en beukende Hardstylebasses gebracht door Cobra Control, PRDX, Reactiv, Razor en Pulse Zero. De gehele avond zal worden gehost door niemand minder dan MC Twice-S.

Pulsation is een gratis evenement dat voor iedereen toegankelijk is bij Jongerencentrum Ramblaz gelegen aan Barcelona 4 te Oirschot.
Het evenement wordt georganiseerd voor- en door jongeren uit de gemeente Oirschot in samenwerking met Stichting Welzijn Best – Oirschot.

Een keer iets anders dan je normale vrijdagavond? Of weet je gewoonweg niet wat je wilt gaan doen en heb je toch zin om een feestje te bouwen, twijfel er dan vooral niet aan om langs te komen! Pulsation is dan voor jou The Place To BE!

Line-up:

Cobra Control
PRDX
Reactiv
Razor
Pulse Zero
MC Twice-S

Time: 21.00 - 02.00

https://www.facebook.com/events/3733555 ... ts&fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben erbij. Dag na mijn enige tentamen van dit halfjaar en ben dat hele weekend vrij!
Avondje Reactiv, PRDX & Twice-S supporten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk avondje Daaanseee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2012 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zelfs op PF vermeld deze sjieke fuif!

https://partyflock.nl/party/236721:Pulsation.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2012 19:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Vik schreef:
Misschien wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig.

Lekker een avondje knallen in Oirschot :D

Met wie gaan jullie allemaal Mark?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 20:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij. Pulse Zero supporten. En de poster gemaakt, dus wat gratis drank nuttigen. Hahaha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mehh :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij gaan achteraf toch niet haha sorry Rick!

Gaan zaterdag naar Nacht van Time-Out, Frontliner, Digital Punk (live) & AVIO (live) :woot:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten