
Vrijdag 14 december 2012 vindt er in de Ramblaz te Oirschot een spetterend DJ café plaats onder de naam `Pulsation`. De deuren zijn open vanaf 21:00 uur, en de avond zal ten einde komen om 02:00 uur.
Het belooft een geweldige avond te worden met diepe techno en beukende Hardstylebasses gebracht door Cobra Control, PRDX, Reactiv, Razor en Pulse Zero. De gehele avond zal worden gehost door niemand minder dan MC Twice-S.
Pulsation is een gratis evenement dat voor iedereen toegankelijk is bij Jongerencentrum Ramblaz gelegen aan Barcelona 4 te Oirschot.
Het evenement wordt georganiseerd voor- en door jongeren uit de gemeente Oirschot in samenwerking met Stichting Welzijn Best – Oirschot.
Een keer iets anders dan je normale vrijdagavond? Of weet je gewoonweg niet wat je wilt gaan doen en heb je toch zin om een feestje te bouwen, twijfel er dan vooral niet aan om langs te komen! Pulsation is dan voor jou The Place To BE!
Line-up:Cobra Control
PRDX
Reactiv
Razor
Pulse Zero
MC Twice-S
Time: 21.00 - 02.00
https://www.facebook.com/events/3733555 ... ts&fref=ts