Feest: Psychedelic
Datum: 26-11-2016
Tijd: 21:00 - 02:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://www.psychedmusic.com
Prijs: €15,00
Line-up:
Psyched
DJ Thera
Alphaverb
Intractable One

Haal dan een rijbewijswrote:Hele onhandige tijd en locatie.
Dit en Purge is op de zelfde avond.wrote:Hele onhandige tijd en locatie.
hoog? 15 euro vind ik echt niet veel voor deze line up. Jammer dat dit zo ver weg iswrote:Vraag me af waarom deze ticketprijs zo hoog ligt.
Ja, alle artiesten komen van hetzelfde boekingskantoor en het feest duurt 'maar' 5 uur. Ook stond dezelfde artiesten op Thera Invites (exclusief Alphaverb) en dat feest kostte slechts 8 euro.wrote:hoog? 15 euro vind ik echt niet veel voor deze line up. Jammer dat dit zo ver weg is
Of dat ze op voorhand al weten dat er geen stront op af komt en zo de kosten kunnen indekken...wrote:Ja, alle artiesten komen van hetzelfde boekingskantoor en het feest duurt 'maar' 5 uur. Ook stond dezelfde artiesten op Thera Invites (exclusief Alphaverb) en dat feest kostte slechts 8 euro.wrote:hoog? 15 euro vind ik echt niet veel voor deze line up. Jammer dat dit zo ver weg is
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat deze locatie onzettend duur is.
Niet vanuit België.wrote:Met een rijbewijs is het prima haalbaar ja. Genoeg gratis parkeerplaatsen!
Dat is de week ervoor.wrote:Zal Qlimax niet rond deze tijd wezen?
Dank uwrote:Dat is de week ervoor.wrote:Zal Qlimax niet rond deze tijd wezen?
Ik denk overigens ook dat dit meer een boerengezelligheids-'ons kent ons'-feestje voor Dalfsen & omgeving wordt, wat natuurlijk begrijpelijk is.wrote:Hele onhandige tijd en locatie.
Waar zie jij geklaag?wrote:Klagen over entree van 15 euro. Wtf
Nu bij iedere digitale bestelling een aantal stickers gratis bij