Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 13:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

De helden die 8 maart hun kunsten zullen vertonen, hebben al lang bewezen talent te hebben. De resident van Psalm 23, beter bekend als Vintage boy, weet de dansvloer altijd op zijn kop te zetten met zijn energieke en melodieuze sets. Aan Silvio Aquila en Vereno de beurt om de liefhebbers te voorzien van de beste platen van toen en nu. Zij nemen je mee in een reis van muzikaal geweld.

Raw-sounds, harde, dreunende kicks en duistere sferen.. Met Solutio & The I’s gaan we een tandje harder! Naast Solutio & The I’s, zullen ook Diabolic en Influentialz een stevige portie hardstyle vanaf de preekstoel ten gehore brengen. Wees voorbereid op de sets van deze heren!

Om het plaatje compleet te maken zorgt Terrox voor de nodige dosis hardcore. En natuurlijk mag de vocale ondersteuning van MC Tellem deze nacht niet ontbreken.

Met al deze ingrediënten in combinatie met gruwelijk dik geluid, de gekende top sfeer en jullie als liefhebber, gaat het gegarandeerd los! De voorverkoop is inmiddels in volle gang, dus wil je verzekerd zijn van een ticket, haal deze dan snel in de Ticketshop of via psalm-23.nl

https://www.facebook.com/events/4798340 ... 6/?fref=ts
https://partyflock.nl/party/262326:Psalm-23
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 15:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Misschien aanwezig, S&I is wel baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

★ LINE-UP & TIMETABLE ★

22:00 - 23:00 Silvio Aquila (special 2006 set)
23:00 - 00:00 Vereno (special 2008 - 2012 set)
00:00 - 01:00 Vintage Boy
01:00 - 02:00 Solutio & The I's
02:00 - 03:00 Influentialz
03:00 - 04:00 Dj Diabolic
04:00 - 05:00 Terrox
22:00 - 05:00 MC Tellem
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een kut timetable :') ben hier wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2014 19:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben ook aanwezig :D
Zal er rond half 12 pas zijn, zou zeggen moet qua tempo wel goed komen als S&I al op 1 uur staan maar dat zullen we moeten afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:28 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2014 21:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heb morgen m'n TC shirt wel weer aan dus je kan me altijd aantikken :P
Best wel zin in btw :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten