Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:29 
 
Hardtraxxer

Psalm 23:
Datum: 13-10-2012
Tijd: 22:00-04:30
Locatie: Bar Dancing Impuls te Balk

Zaterdag 13 oktober 2012 zal heel Friesland opnieuw uitrukken om één van de vetste Hardstyle evenementen van het noorden te mogen meemaken. Bar Dancing Impuls te Balk zal dan voor de zesde keer te maken krijgen met Psalm 23.


Frequencerz is de naam die de beukkerk van Balk weer op haar grondvesten doet laten trillen. Met dikke knallers zoals ‘Bitch’, ‘Burnin’, ‘Revolution’ en vele anderen behoren deze heren zo langzamerhand tot de top van de hardstyle scene. Met deze jongens achter de decks kan er weinig meer fout gaan.
Ook zal deze editie weer ingeluid worden met een dikke early hardstyle set, wat zal gebeuren door Cybertek en D’Cepticon. Verder wordt de line up aangevuld met de locale talenten Patenka en E-Q-lizer. Uiteraard staan ook de residents Vintage Boy en Vereno weer achter ‘The wheels of steel’.
And last but not least de hardste jongens van het gezelschap. Psalm 23 zal namelijk opnieuw af worden gesloten met een dikke hardcore set, deze keer door niemand minder dan T-Kick en Omistettu.
Host van de avond is de zeer getalenteerde MC Tellem.

Volledige line up:
Frequencerz
Vintage Boy
Vereno
Cybertek & D’Cepticon
Patenka & E-Q-lizer
T-Kick & Omistettu
MC: Tellem


De kaartverkoop gaat al erg hard dus heb je nog geen kaarten weten te bemachtigen? Doe dit dan snel via http://www.bhetickets.nl/index.php?p=sh ... PARTYFLOCK

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd aanwezig, E-Q-Lizer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran

De poster is er iig op vooruitgegaan :D Waarschijnlijk ook wel weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:58 
 
Hardtraxxer

Heb er alweer zin in :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 08:55 
 
Hardtraxx Newbie

altijd een leuk feesje op een mooie locatie hopelijk hebben ze dit jaar wel airco
waarschijnlijk wel aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 19:01 
 
Hardtraxxer

Kaartverkoop schiet al mooi op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2012 13:31 
 
Hardtraxx Newbie

Voorverkoop is vorige week uitverkocht, aan de deur zijn zaterdag nog 50 kaarten beschikbaar vanaf 22:00 uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Sets waren episch. Dit was boven verwachting en vele malen beter dan eerdere edities. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 09:07 
 
Hardtraxx Newbie

De set van de frequencerz was heerlijk verder werd er door de rest ook heerlijk gedraaid sweer was goed en bellenblaas blijf leuk
tempratuur was dit keer trouwens prima te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2012 22:39 
 
Hardtraxx Newbie

Wat een top editie! Ik heb erg genoten :)
Foto's zijn te vinden op https://www.facebook.com/Psalm23Balk
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten