Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2018 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: PRSPCT XL28
Datum: 22-12-2018
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Maassilo, Rotterdam
Leeftijd:18+
Ticketsale: https://tibbaa.com/order/lsjij3n9ou?lang=nl
Prijs: €27,94

Line-up:
Ed Rush
Manu Le Malin
DJ Hellfish
Dom & Roland
Drumcorpse - Live
The Outside Agency
Hallucinator
I:Gor
Shi*mat
The SATAN
Sinister Souls
Thrasher vs Dolphin
Sei2ure
Secret Squirrel
Eye-D & DJ Hidden
Somniac One
FFF vs Deformer
Mandi Dextrous
DJ Lucy Furr
Mathlovski
The Motordogs
Li-z vs Joe ET
Spiral vs Rudi Ratte

MC Dart
MC Mike Redman
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2018 20:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Last minute besloten; eerste keer PRSPCT. Ben heel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 09:42 
 
Hardtraxxer

Verder geen aanwezige?
Dacht afgelopen maanden dat het toch meer leefde hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 09:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ziet er rete vet uit.. maar valt ongelukkig met andere verplichtingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 09:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor mij ook eerste keer. Ben benieuwd! Maassilo altijd wel lekker underground. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2018 10:14 
 
Hardtraxxer

Aanwezig mits ik Rotterdamse Rave overleef en wat slaap pak zaterdags, moet vast lukken. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 18:25 
 
Hardtraxx Elite

Proberen om misschien nog iets te regelen om alsnog te gaan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2018 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier ook aanwezig. Rond 9 uur vertrekken richting Rotterdam. Zullen dus ongeveer halverwege Somniac One binnen komen. Eerste keer PRSPCT en Maassilo. Benieuwd naar de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 00:55 
 
Hardtraxxer

Somniac One (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg leuke nacht gehad! Somniac one was zeer prima, dat Sei2ure daarna al meteen begon met snel draaien vond ik jammer. TOA was leuk, en het trage werk van Manu le Malin kon me ook wel bekoren. Spijtig van de problemen met de apparatuur tijdens I:gor, want Hellfish kon ik vervolgens helemaal niks mee. Gelukkig draaide hij later nog wel even toen de aansluiting met z'n laptop (?) gefixt was. Tussendoor ook nog een aantal keren D&B meegepakt, zoals Eye-D & Hidden, daar vermaak ik me altijd prima op.

Maassilo verder ook een erg toffe locatie, en ook interessant om het vrij gevarieerde publiek te mogen aanschouwen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2018 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Awethority schreef:
Erg leuke nacht gehad! Somniac one was zeer prima, dat Sei2ure daarna al meteen begon met snel draaien vond ik jammer. TOA was leuk, en het trage werk van Manu le Malin kon me ook wel bekoren. Spijtig van de problemen met de apparatuur tijdens I:gor, want Hellfish kon ik vervolgens helemaal niks mee. Gelukkig draaide hij later nog wel even toen de aansluiting met z'n laptop (?) gefixt was. Tussendoor ook nog een aantal keren D&B meegepakt, zoals Eye-D & Hidden, daar vermaak ik me altijd prima op.

Maassilo verder ook een erg toffe locatie, en ook interessant om het vrij gevarieerde publiek te mogen aanschouwen :)

Kan me hier wel in vinden ja. Hellfish draaide op wel erg hoog BPM, vond ik nog niet echt nodig om dat tijdstip. Vooral niet na het tragere werk van Manu Le Malin. Eigenlijk had I:Gor ook moeten draaien maar helaas problemen met zijn laptop. Gelukkig kon hij na Hellfish zijn set nog draaien.

Eerste keer Maassilo ook heel goed bevallen. Locatie is echt gemaakt voor dit soort feesten. Volgende keer graag KRTM of DJIPE op de line up erbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 dec 2018 08:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JariV schreef:
Somniac One (L)


In wat voor opzicht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2018 00:02 
 
Hardtraxxer

dave schreef:
JariV schreef:
Somniac One (L)


In wat voor opzicht?

Alles, set van de avond wat mij betreft. :love:

Verder ook goed genoten van Hallucinator, TOA en Thrasher vs. Dolphin. Jammer dat het maar een kwartiertje langer doorging, half uur wachten op de metro was best ruk.

Mooie afsluiter van het jaar dit, (helaas geen Xxlerator morgen :cry: ) ook nog een eervolle vermelding voor de Perc Trax zaal op Rdam Rave vrijdag, wat een bommen. :drool:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten