Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 dec 2010 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij mij ook niet helemaal wat ik verwacht had eigenlijk. Vond de muziek over het algemeen wel tegenvallen - eigenlijk werd het feest voor mij gewoon vooral door de xtc gemaakt. Weet niet precies meer welke muziek er bij welke sets hoorde, maar over het algemeen vond ik de hardcore zaal wel het vetst qua muziek al heb ik er maar ff gestaan. Stukjes van Teknoist en Drokz vs Akira gezien iig, die zeker wel bevielen toen :)

Op het kwartiertje Nicon na kon ik me echt niet vinden in de dubstep gisteren. Misschien omdat er toch vrij ontoegankelijk werd gedraaid vergeleken met wat ik op STRP hoorde en keihard van genoot toen.

Vond de sfeer enzo beneden toch wel het fijnst, dus heb daar vooral gestaan. Werd wel vet gedraaid af en toe, vooral de set van Panacea vs Cooh bleef me bij als vet, ookal draaide die rare Duitser gewoon Magic en wat hands-up plaatjes tussendoor :P Kon van Magic wel genieten, ookal vond ik het wat ongepast. Abduction vind ik echt een topplaat, en die paste er echt veel beter bij eigenlijk. Vond in de main wel dat er redelijk eentonig werd gedraaid verder. Een hoop platen 2x gehoord en sowieso leken de nummers allemaal erg veel op elkaar vond ik.

Al met al een geslaagde avond, maar toch 1 waar ik meer van had verwacht. Ik kan denk ik in alle genres toch beter genieten van de wat bekendere / commercielere / toegankelijkere namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 00:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog bij Bong-Ra geweest? Die draaide me toch lekkere ragga :love:
enkel laatste kwartiertje schakelde die weer terug naar dubstep, beetje vaag mja :P

Teknoist :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2010 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb dus wat gemist :(
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten