Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 10:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: PRSPCT Raveageddon Outdoor
Datum: 22-08-2021
Tijd: 12:00 - 22:00
Locatie: De Loods
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://ra.co/events/1457477 (Maar 300 Tickets)
Prijs: €22,50 incl fee

Line-up:
Deathmachine
DJ Hidden
Dolphin
Tripped
Thrasher
Deformer
Sinister Souls
Lucy Furr
Strange Arrival
Rudi Ratte

Hosted by MC DART
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2021 10:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aanwezig, mooi 10 uur lang D&B en Industrial buiten voor een prikje op 10 minuten fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2021 22:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was mijn eerste PRSPCT, maar wat was dit een heerlijk feestje, zeg :love: Veel blije gezichten en fantastische muziek. Zelfs het weer viel uiteindelijk best mee, vanaf een uur of drie was het in principe droog. Smaakt weer naar meer, dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2021 16:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Topfeestje. Goede sfeer, goede locatie, goedkoop drinken en eten, veel gezelligheid. Geluid was prima, wel wat zacht vaak maar zodra je compleet vooraan ging staan was het beter. Denk ook niet dat het vol volume mocht want het heeft op bepaalde tijden wel iets harder gestaan.

Rudi Ratte was ok, niet compleet mee gekregen. Strange Arrival had de vetste set vond ik, goede mix van oud en nieuw en verschillende artiesten. Deformer was niet echt mijn ding. Tripped was dik, veel gouden platen alleen hij gooide op de helft van de set het tempo flink omhoog een draaide eigenlijk allemaal oude UK hardcore, heel dik maar dat had wel wat minder van de set mogen opnemen.

Lucy Furr & Sinisters Souls was heel vet, geen nadelen. Dolphin was vet al vond ik de platenkeuze wat aan de meer zweverige en rustige kant, genoeg van Ebbs & Flows gehoord en een paar dikke nieuwe platen maar had ook graag wat ouder werk en lompere platen willen horen. Hidden stond denk ik verkeerd op de dag, hij draaide goed maar zijn platenkeuze was veel te rustig en het viel zodoende op een paar platen na wel lichtelijk dood. Het laatste halfuur was dan wel volop knallen. Deathmachine & Thrasher was het een na vetste setje, snel mixwerk, goede platenkeuze en ook veel oude en nieuwe platen (Synapsids, Positive Outlook, Can't Describe It, Hardcore To The Penis XL, Go To Hell).

Vooral de nieuwe Hidden/The Outside Agency/False Idol, Dolphin, The DJ Producer en Deathmachine platen klonken heel goed. Specifiek een remix van Hidden - Grid Based en vooral de collab van DJIPE & The Outside Agency, mijn god wat was die lomp.

Had graag misschien nog iets meer gewone industrial platen gehoord (eigenlijk alleen bij Strange Arrival in grote mate), maar dat lijkt steeds meer het gebied van Third Movement te zijn. De dag was overwegend crossbreed, drum & bass en UK Hardcore/terror. En als labelfeest moet je natuurlijk ook je eigen stal naar buiten gooien, maar had graag nog iets van een Somniac One of Adamant Scream zien staan ipv of Deformer of Rudi Ratte.

Zeker voor herhaling vatbaar. Mooi om te zien dat het ook uitverkocht was.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten