Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Twijfel. Dit of hardcore to the bone. Naar die laatste gaan iig wel wat vrienden mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Twijfel. Dit of hardcore to the bone. Naar die laatste gaan iig wel wat vrienden mee.


Dat is toch niet dat feest in Hollywood he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2011 21:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Offcorso tegenwoordig. Ben wel beetje bang dat dat een pauperfeest gaat worden maar is evengoed gezellig en een lekkere line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 08:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijwel zeker dat ik erbij ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Offcorso tegenwoordig. Ben wel beetje bang dat dat een pauperfeest gaat worden maar is evengoed gezellig en een lekkere line-up.


Verwarde het met Proud To Be Hardcore. :P

Rawbin schreef:
Vrijwel zeker dat ik erbij ben


:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Na kort intern overleg met Dhr Tel besloten om toch maar hier aanwezig te zijn :D Zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Na kort intern overleg met Dhr Tel besloten om toch maar hier aanwezig te zijn :D Zeer benieuwd!


gezellig :thumbup:

ik ben er ook bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:26 
 

Aanwezig met rickie en echte_oostzaner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vet! Toch nog veel hardtraxxers erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2011 23:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben benieuwd hoe me dit feest gaat bevallen een hele avond lang ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, ik weet echt niet wat ik er van moet verwachten als het echt heel de avond door gaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 07:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zit ook een uurtje Dubstep tussen he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ga hier ook heen met wat mensen, hopelijk is het wat want ben nog nooit naar een feest gweest met deze muziek de hele avond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er waarschijnlijk ook bij :) Vanmiddag weet ik t ;)

Net een Filthcast van Hidden geluisterd en ben nu bezig met de Q-Base CD van Thrasher... extra zin om te gaan nu :P Sinister Souls :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket gekocht in de VVK, zin in. Ben je erbij PNXRMX?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yep :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 00:47 
 

Nieuwe locatie, staat nog een of andere gare soulband op te treden nu xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 12:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was echt superdik. Een keer wat anders en het beviel goed. :cool: Eye-D & Hidden sloopte die hele locatie, zelfs de boxen vielen om. Balen dat ik alleen wat eerder wegging met een tentamen voor dinsdag in m'n achterhoofd maarja. :)

PRSPCT XL in december. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 17:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit was ZO fucking DIK!

Door de locatiewijziging moesten we even zoeken maar we hadden het redelijk op tijd kunnen vinden. Eenmaal binnen treffen we één grote geïmproviseerde klerebende aan, maar wat een bruut totaalplaatje gaf dat. Locatie, mensen, geluid, de hele sfeer en de muziek maakten er een fantastisch totaalplaatje van. Dit gaf mij voor het eerst sinds tijden het feestgevoel weer terug. Geen grenzen en nieuwe dingen ontdekken, jezelf totaal laten gaan.

Toch best grappig, gisteren waren wij voor het eerst "dagjesmens". Terwijl iedereen al maximaal aan het dansen was had ik toch ff een uurtje nodig om te acclimatiseren. Wist ook nog niet zo goed wat ik ermee aan moest ondanks dat ik de muziek wel tof vond. In het begin een beetje aan de bar gehangen, aapjes kijken enzo, en naarmate het later werd en er wat meer bier vloeide kwamen de voetjes steeds meer van de vloer. Tijdens Nanotek begon ik er wat meer in te komen, jammer dat ie op het einde weer terugschakelde naar dubstep. Dat is gewoon niet mijn ding :)

Bij Eye-D & Hidden viel voor mij alles precies op de juiste plaats. Locatie, geluid, sfeer, muziek... ik ben er bij vlagen helemaal kapot op gegaan. Wat een gruwelijke stijl, die op zo'n groot systeem helemaal tot zn recht komt. Briljante shit, en wat een gruwelijke opbouw! Het laatste half uur werd er gewoon smerig harde industrial gedraaid. Heb hier zwaar van genoten en dit is voor mij samen met Thera op Loudness de beste set die ik ooit op een feest heb meegemaakt. Thrasher was ook nice, sloot ook snoeihard af.

Ga me sowieso wat meer in deze muziek verdiepen en me hier wat meer mee bezig houden. Om te beginnen Peer To Peer Pressure kapot draaien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:19 
 

Vond het een vet feest en leuk om een keer mee te maken, maar merkte toch wel dat dit niet de natuurlijke habitat van de Banaanslak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie Daan's post, al kwam ik er wel wat sneller in :) Kan niet wachten tot de volgende keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Om te beginnen Peer To Peer Pressure kapot draaien :worship:

Hahahah! Ik zit al op de 3 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ook nog een filmpje gemaakt op het einde bij Thraser. Hier hoor je wel goed verschil dat er goed werd geschakeld tussen drum and bass en hardcore telkens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was echt zwaar gruwelijk, jammer dat ik toen echt helemaal naar de tering was. En op de een of andere manier durfde ik ook niet echt meer te hakken op de hardcore-stukjes, na heel de avond drum & bass te hebben gehoord :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten