Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PRSPCT: Alles moet kapot (16-11-2013, Paard van Troje, Den Haag)

Afbeelding

Tijd: 23:00 - 05:00
Leeftijd: 16+

Voorverkoop: €11,50
Deurverkoop: €13,50

Line-Up
THE DJ PRODUCER (PRSPCT XTRM, Rebel Scum) UK
EYE-D & DJ HIDDEN (PRSPCT, Genosha) NL
BONG RA (PRSPCT) NL
THRASHER (PRSPCT) NL
SINISTER SOULS (PRSPCT) NL
NICON (Subway) NL
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb al een kaartje voor Rauw op je Dak, en dat wordt ook heel erg vet, maar dit is toch ook wel echt SUPER dik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waaarschijnlijk niet aanwezig :( Geld enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor zowel deze als de Counterstrike PRSPCT zaterdag al een kaartje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Altijd leuk, de PRSPCT feestjes. Jammer dat het altijd aan de andere kant van NL is...dan maar de XLs pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas zelfde dag als Loudness, dus daarheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas kan ik ze beide niet, beide erg ver weg, maar ben dan ook niet in Nederland waarschijnlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2013 21:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Helaas zelfde dag als Loudness, dus daarheen.

Dit. En alleen Eye-D & Hidden zijn heel vet van deze line-up..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat vind jij niet van aan de DJ Producer dan? Niet dat ik het zo ontzettend raar vind, maarre... tja, ik vind dat eigenlijk wel ontzettend raar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben boos op hem sinds Fabric of Life op r_AW.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op 200 bpm bedoel je? Was wel een beetje vreemd ja...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2013 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De mannen van TOA hebben er zelf ook een handje van om het chaotische gedeelte van Fabric of Life achterwege te laten. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 01:39 
 

Waar je je druk om kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 07:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Waar je je druk om kan maken.


Inderdaad zeg. Beter geeft deze fissa niet door hoeveel kaarten er nog over zijn anders ga ik niet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 09:28 
 

wat een kut datum
pandemonium is dan, dus niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 11:37 
 

Dakpan schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Waar je je druk om kan maken.


Inderdaad zeg. Beter geeft deze fissa niet door hoeveel kaarten er nog over zijn anders ga ik niet hoor.

Fissa :/

Ik ga sowieso niet, want Pandemonium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 12:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ik hier solo aanwezig?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten