Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 22:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat: PRSPCT
Waar: Worm, Rotterdam
Wanneer: Zaterdag 29 Juni 2013
Tijd: 23:00 tot 5:30
Prijs: €12 (Pre-sale)

Line-up:
Room 1:
Eye-D & DJ Hidden - 2 hour set!!
(PRSPCT, Genosha) NL
Donny
(PRSPCT, Barcode) UK
Thrasher
(PRSPCT) NL
Adi J
(PRSPCT, Bassground) IS
Hosted by MC Dart & Dirty Brown Visuals

Room 2:
Nicon
(Subway) NL
Majestic
(Bass In Ya Face) NL
Spiral
(new Talent) NL
Red Lebanon
(Mass Productions) NL

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 22:55 
 

lijkt me heel vet!
samen met deze: https://partyflock.nl/party/244539:MuSi ... worxx.html

maar ben dan op vakantie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oeh die heeft ook een behoorlijk interessante line-up op de 2e stage.
Ohja en ik ben zelf aanwezig bij deze ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :D Dit wil ik niet missen ^^ 2 uur Eye-D & Hidden en Donny :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2013 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme ik heb er zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook gruwelijk veel zin in Donny / Eye-D & Hidden :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2013 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg veel zin in, maar niet zo enthousiast over Donny. Vind dat gedoe het nou net iets te droog kick-snare-kick-snare gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Room 1:
23.00: Nicon
00.00: Adi J
01.00: Eye-D & DJ Hidden
03.00: Donny
04.00: Thrasher
Hosted by MC Dart

Room 2:
00.00: Majestic
01.00: Nicon (Dubstep set)
02.00: Red Lebanon
03.00: Spiral


Jammer dat Nicon z'n dubstep set tijdens Eye-D en Hidden is. Had liever Eye-D en Hidden om 02.00 gezien, dus na Donny. Heb er toch best wel heel veel zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tot vanavond :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yeahh buddy :D . Kom zelf rond een uur of 12 binnen stappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Yeahh buddy :D . Kom zelf rond een uur of 12 binnen stappen.

Wij ook zoiets :) Zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb je je opgeofferd als bob? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 15:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook rond twaalf binnen, wellicht eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ordinary Joe schreef:
Heb je je opgeofferd als bob? :P

Heb helaas geen rijbewijs, Xtd is de bob vanavond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel pliesier mannen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2013 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Veel pliesier mannen ^^

Dank je :D Tot volgende week :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2013 14:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was zeker een lekker feestje. Hidden en Eye-D vond ik wel aardig. Volgens mij heel veel hidden gehoord en ik kon niet echt een lijn qua opbouw erin vinden. Had tegen het einde van de set wat meer geweld verwacht maar volgens mij werd Dying Star als afsluiter gedraaid.

Toen kwam Donny en die was tegen verwachting, niet veel aan, dus maar lekker een rustpauze genomen.

En daarna eindbaas Thrasher die weer als een eindbaas draaide met nrs als Adopted The Dark, Parasite Bandits, Wolves of Creation. Heeerlijk eindsetje waar alle energie in is opgegaan :$ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima feestje. Begin een beetje gechilld en even bij Adi-J gekeken, die op zich wel aardig draaide. Eye-D en Hidden keek ik misschien iets te veel naar uit, maar ik vond de set niet extreem dik ofzo. Bij vlagen heel goed met tracks als Breathe In Breathe Out, Virus remix, Evil Has No Boundaries remix, etc. maar er was inderdaad geen enkele vorm van opbouw aanwezig.

Donny draaide al iets beter, hoewel ik daar niet zo gek veel van verwachtte. En toen gooide Thrasher er eindelijk flink wat energie in, met een hoop dikke tracks. Aan het publiek was ook te zien dat deze set meer energie uitstraalde. Tegen alle verwachtingen in was de set van Thrasher toch de beste van de avond in mijn ogen.


Overigens hulde voor de locatie, voor het uitdelen van gratis water en het barpersoneel dat rond liep met dienbladen vol glazen water om uit te delen! Ook was het wel chill om af en toe even naar buiten te kunnen om even af te koelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het echt wel een geslaagd feestje, eigenlijk alleen een klein deel Adi J tot een klein deel Trasher meegepakt, maar Eye-D & Hidden draaiden prima, met een paar heeele dikke promos, en ook Donny was zeer vermakelijk :)

STAN- schreef:
Overigens hulde voor de locatie, voor het uitdelen van gratis water en het barpersoneel dat rond liep met dienbladen vol glazen water om uit te delen! Ook was het wel chill om af en toe even naar buiten te kunnen om even af te koelen ^^

En dit was inderdaad een heeel dik pluspunt als bob zijnde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, Dart mag na zaterdag toch wel echt oprotten van deze aardkloot. Met z'n vreselijke gebrabbel.. Hier nog meer dan normaal :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2013 19:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat was inderdaad echt niet te geloven, heb ook geen woord verstaan overigens.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten