Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: PRSPCT
Datum: 19-04-2024 - 20-04-2024
Tijd: 23:00-04:00
Locatie: Club Smederij
Leeftijd: 18+
Ticketsale: https://clubsmederij.nl/smed_event/prspct/
Prijs: €7,50 vrijdag, zaterdag gratis

Line-up & timetable Friday 19 April
23:00: !!ii
00:15: Adamant Scream vs Lucy Furr
01:30: Slave To Society - Live
02:45: DJ Hidden

Line-up & timetable Saturday 20 April (23:00 tot 04:00)
23:00: Li-z
00:45: Krista Bourgeois - Live
01:45: Limewax
02:45: Dolphin - Live

On Friday and Saturday 19 & 20 april, Rotterdam based drum ’n bass and hardcore label PRSPCT will takeover Club Smederij. PRSPCT parties are the biggest baddest most insane raves Hard Electronic music has to offer. This weekend they’ll bring two line-ups to Tilburg that embody horror club nights

On Friday you’ll have to get a ticket for €7,50 to enter, you can get them via http://www.clubsmederij.nl or link in bio

And on Saturday we’re part of the OFFROAD program by Roadburn Festival and you can enter for free!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2024 23:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

gaan er nog wa kruiken bietje op chanternel fnie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
gaan er nog wa kruiken bietje op chanternel fnie


Godver had pas te laat gezien dat dit in tilburg was. Maar vlieg 20 april naar Talinn. Dus om dan vrijdag te gaan vind ik beetje te gortig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 15:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
gaan er nog wa kruiken bietje op chanternel fnie


snapte
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2024 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
gaan er nog wa kruiken bietje op chanternel fnie


Godver had pas te laat gezien dat dit in tilburg was. Maar vlieg 20 april naar Talinn. Dus om dan vrijdag te gaan vind ik beetje te gortig :lol:

Wie ben jij en wat heb jij met Job gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Hekzitter schreef:
UptempoSoldaat0411 schreef:
gaan er nog wa kruiken bietje op chanternel fnie


Godver had pas te laat gezien dat dit in tilburg was. Maar vlieg 20 april naar Talinn. Dus om dan vrijdag te gaan vind ik beetje te gortig :lol:

Wie ben jij en wat heb jij met Job gedaan?


Hahaha we worden ook allemaal een dagje ouder he en bekoenkeld je eerste dag van je vakantie ingaan vind ik echt maximaal kut. Als je op zuip vakantie gaat met vrienden uiteraard geen probleem, maar als je met de meid gaat ander verhaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah dat doet me denken aan die keer dat we met het gezin de dag na Koningsdag richting Turkije gingen. Hele reis (auto+vliegtuig) zitten spaaien, mensen in het vliegtuig vonden me nog zielig ook omdat ze dachten dat ik ziek was van het vliegen. Compleet off topic, maar dat terzijde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2024 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Compleet off topic, maar dat terzijde.

Wel een welkome aanvulling.
Andersom na stapvakantie ook wel regelmatig meegemaakt: nog 'even' een drankje de laatste avond en vervolgens moeten haasten voor je vlucht van 09:00 's ochtends, rechtstreeks uit de kroeg met een fles sambuca achter je kiezen. De meiden in het vliegtuig naast me vroegen me vervolgens vriendelijk ergens anders te gaan zitten want was zo lam als een bal en stonk een uur in de wind. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te lezen wordt het weer 1 groot verzadigd dnb/hardcore festein, is het nog niet tot ze doorgedrongen dat er inmiddels meer behoefte is aan Euphoric Hardstyle feesten? Ik laat deze editie dan ook maar weer aan mijn neus voorbij gaan want het concept an sich klinkt wel leuk.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2024 15:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zo te lezen wordt het weer 1 groot verzadigd dnb/hardcore festein, is het nog niet tot ze doorgedrongen dat er inmiddels meer behoefte is aan Euphoric Hardstyle feesten? Ik laat deze editie dan ook maar weer aan mijn neus voorbij gaan want het concept an sich klinkt wel leuk.. :/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2024 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore hoort niet op Roadburn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Hardcore hoort niet op Roadburn :/

Maar Post-Hardcore wel
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten