Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mei 2018 11:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wigaard schreef:
HT meeting? :cool:


Ik stem voor. Waar spreken we af?
Bericht Geplaatst op 14 mei 2018 12:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:

Hoe is dit festival trouwens over het algemeen? Iemand die hier iets over kan vertellen? Erg benieuwd!


Mooi gebied, redelijk geregeld en berenburg :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 14 mei 2018 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Hoe is dit festival trouwens over het algemeen? Iemand die hier iets over kan vertellen? Erg benieuwd!


Mooi gebied, redelijk geregeld en berenburg :thumbsup:


Helaas ben ik diegene die de bob is. Keertje nuchter een festival meemaken word dat voor mij. ;)
Bericht Geplaatst op 14 mei 2018 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Rowanyt1309 schreef:

Hoe is dit festival trouwens over het algemeen? Iemand die hier iets over kan vertellen? Erg benieuwd!


Mooi gebied, redelijk geregeld en berenburg :thumbsup:

Gaat fout @MelvinFR
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Worden dit allemaal battles?
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 14:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Worden dit allemaal battles?


Nope, 4 battles.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aardig wat vind ik. Beetje jammer. Wat kunnen we ongeveer qua tijden verwachten van een set? Weet iemand dit?
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was vorig jaar iedereen gewoon 1 uur, maar het is nu terug gegaan is naar 1 dag (13 uur feest) met 14 artiesten. wel staan D-sturb en Warface al samen dus, net zoals Radical + act of rage.. dus wellicht krijgen we ergens een iets langere set.
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Was vorig jaar iedereen gewoon 1 uur, maar het is nu terug gegaan is naar 1 dag (13 uur feest) met 14 artiesten. wel staan D-sturb en Warface al samen dus, net zoals Radical + act of rage.. dus wellicht krijgen we ergens een iets langere set.


Zo was ik ook al aan het rekenen. Hoop eigenlijk toch niet op een B-Front vs Phuture Noize maar hoop dat deze beide gewoon een uur staan. :innocent:
Bericht Geplaatst op 24 mei 2018 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zolang die 2 beide alleen staan hoor je mij inderdaad ook niet klagen :innocent:
Bericht Geplaatst op 30 mei 2018 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De laatste battle is Delete VS Chris One! :love: :drool:

Waar komt de Hardtraxx meeting?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2018 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij de sonnema bar lijkt me -.-
Bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ElTigre schreef:
Bij de sonnema bar lijkt me -.-


Heeft onze Kees zijn eigen bar :huh: ?
Bericht Geplaatst op 30 mei 2018 15:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zou jammer zijn, kunnen we niet eens een jodenkoek bestellen
Bericht Geplaatst op 03 jun 2018 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Outdoor Mainstage [Powered By Xplode]

13:00-14:30 Da Pauli
14:30-16:00 Dutch Movement
16:00-17:00 Art Frequency
17:00-18:00 Noisecontrollers vs Devin Wild
18:00-19:00 Frequencerz
19:00-20:00 Phuture Noize
20:00-21:00 B-Front
21:00-22:00 Warface vs D-Sturb
22:00-23:00 Radical Redemption vs Act of Rage Ft. Nolz
23:00-00:00 Delete vs Chris One
00:00-01:00 Miss K8
Hosted by: MC Livid
Bericht Geplaatst op 03 jun 2018 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rond 16:00 aanwezig tot 21:00 :)

HT meeting tijdens Phuture Noize bij de Sonnema bar of Linksvoor?
Bericht Geplaatst op 03 jun 2018 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen verassingen bij de timetable, en prima 1-uur-setjes. Weeronline geeft nu 23 graden aan, perfecte temperatuur. Ik heb er zin in :D
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 07:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Y-me schreef:
Geen verassingen bij de timetable, en prima 1-uur-setjes. Weeronline geeft nu 23 graden aan, perfecte temperatuur. Ik heb er zin in :D


Ik ook. Dit word mijn laatste feestje voor Defqon dus een lekker voorproefje. ^^
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zonet twee kaarten kunnen bemachtigen voor slechts €24,- bij Vakantieveilingen (inclusief €5,- administratiekosten), zaterdag ook aanwezig!

Wigaard schreef:
HT meeting? :cool:


Nog nooit Hardtraxxers ontmoet op een feest, mag ik ook komen? :$
Bericht Geplaatst op 04 jun 2018 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoelofBerlikum schreef:
Zonet twee kaarten kunnen bemachtigen voor slechts €24,- bij Vakantieveilingen (inclusief €5,- administratiekosten), zaterdag ook aanwezig!

Wigaard schreef:
HT meeting? :cool:


Nog nooit Hardtraxxers ontmoet op een feest, mag ik ook komen? :$


Gezellig! Waar spreken we af?
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
RoelofBerlikum schreef:
Zonet twee kaarten kunnen bemachtigen voor slechts €24,- bij Vakantieveilingen (inclusief €5,- administratiekosten), zaterdag ook aanwezig!

Wigaard schreef:
HT meeting? :cool:


Nog nooit Hardtraxxers ontmoet op een feest, mag ik ook komen? :$


Gezellig! Waar spreken we af?


Wigaard schreef:
HT meeting tijdens Phuture Noize bij de Sonnema bar of Linksvoor?
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Linksvoor?
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 22:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Linksvoor?


Prima plan!
Bericht Geplaatst op 05 jun 2018 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te herkennen aan een Spoontech shirt. :whistle:
Bericht Geplaatst op 08 jun 2018 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten