Ik stem voor. Waar spreken we af?wrote:HT meeting?
Past
Promised Land Festival "the 5th Disclosure"
- Time
- – (Sun)
- Price
- Earlybird 18 jaar en ouder (29,95 + 2.95
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Mooi gebied, redelijk geregeld en berenburgwrote:
Hoe is dit festival trouwens over het algemeen? Iemand die hier iets over kan vertellen? Erg benieuwd!
Helaas ben ik diegene die de bob is. Keertje nuchter een festival meemaken word dat voor mij.wrote:Mooi gebied, redelijk geregeld en berenburgwrote:
Hoe is dit festival trouwens over het algemeen? Iemand die hier iets over kan vertellen? Erg benieuwd!
Gaat fout @MelvinFRwrote:Mooi gebied, redelijk geregeld en berenburgwrote:
Nope, 4 battles.wrote:Worden dit allemaal battles?
Aardig wat vind ik. Beetje jammer. Wat kunnen we ongeveer qua tijden verwachten van een set? Weet iemand dit?
Was vorig jaar iedereen gewoon 1 uur, maar het is nu terug gegaan is naar 1 dag (13 uur feest) met 14 artiesten. wel staan D-sturb en Warface al samen dus, net zoals Radical + act of rage.. dus wellicht krijgen we ergens een iets langere set.
Zo was ik ook al aan het rekenen. Hoop eigenlijk toch niet op een B-Front vs Phuture Noize maar hoop dat deze beide gewoon een uur staan.wrote:Was vorig jaar iedereen gewoon 1 uur, maar het is nu terug gegaan is naar 1 dag (13 uur feest) met 14 artiesten. wel staan D-sturb en Warface al samen dus, net zoals Radical + act of rage.. dus wellicht krijgen we ergens een iets langere set.
Zolang die 2 beide alleen staan hoor je mij inderdaad ook niet klagen 
De laatste battle is Delete VS Chris One!
Waar komt de Hardtraxx meeting?
Waar komt de Hardtraxx meeting?
Heeft onze Kees zijn eigen barwrote:Bij de sonnema bar lijkt me
Zou jammer zijn, kunnen we niet eens een jodenkoek bestellen
Outdoor Mainstage [Powered By Xplode]
13:00-14:30 Da Pauli
14:30-16:00 Dutch Movement
16:00-17:00 Art Frequency
17:00-18:00 Noisecontrollers vs Devin Wild
18:00-19:00 Frequencerz
19:00-20:00 Phuture Noize
20:00-21:00 B-Front
21:00-22:00 Warface vs D-Sturb
22:00-23:00 Radical Redemption vs Act of Rage Ft. Nolz
23:00-00:00 Delete vs Chris One
00:00-01:00 Miss K8
Hosted by: MC Livid
13:00-14:30 Da Pauli
14:30-16:00 Dutch Movement
16:00-17:00 Art Frequency
17:00-18:00 Noisecontrollers vs Devin Wild
18:00-19:00 Frequencerz
19:00-20:00 Phuture Noize
20:00-21:00 B-Front
21:00-22:00 Warface vs D-Sturb
22:00-23:00 Radical Redemption vs Act of Rage Ft. Nolz
23:00-00:00 Delete vs Chris One
00:00-01:00 Miss K8
Hosted by: MC Livid
Rond 16:00 aanwezig tot 21:00
HT meeting tijdens Phuture Noize bij de Sonnema bar of Linksvoor?
HT meeting tijdens Phuture Noize bij de Sonnema bar of Linksvoor?
Geen verassingen bij de timetable, en prima 1-uur-setjes. Weeronline geeft nu 23 graden aan, perfecte temperatuur. Ik heb er zin in 
Ik ook. Dit word mijn laatste feestje voor Defqon dus een lekker voorproefje.wrote:Geen verassingen bij de timetable, en prima 1-uur-setjes. Weeronline geeft nu 23 graden aan, perfecte temperatuur. Ik heb er zin in
Zonet twee kaarten kunnen bemachtigen voor slechts €24,- bij Vakantieveilingen (inclusief €5,- administratiekosten), zaterdag ook aanwezig!

Nog nooit Hardtraxxers ontmoet op een feest, mag ik ook komen?wrote:HT meeting?
Gezellig! Waar spreken we af?wrote:Zonet twee kaarten kunnen bemachtigen voor slechts €24,- bij Vakantieveilingen (inclusief €5,- administratiekosten), zaterdag ook aanwezig!
wrote:Gezellig! Waar spreken we af?wrote:Zonet twee kaarten kunnen bemachtigen voor slechts €24,- bij Vakantieveilingen (inclusief €5,- administratiekosten), zaterdag ook aanwezig!
wrote: HT meeting tijdens Phuture Noize bij de Sonnema bar of Linksvoor?
Te herkennen aan een Spoontech shirt. 
Who was there
Nobody has said they're going yet.