Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding


Genres
early hardcore, hardcore, hardstyle, raw hardstyle

zaterdag 19 mei 2012
21:00 - 03:00

Deurverkoop€ 5,-
Citaat:


21:00 - 22:00: D-Traction
22:00 - 23:00: SiweZ
23:00 - 00:00: XaNaX
00:00 - 01:00: DjRuud
01:00 - 02:00: Dr.Bob
02:00 - 03:00: Criminal
MC: Malcolmx
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:27 
 
Hardtraxx Newbie

was onwies mooi:d
mag nog wel keer gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb altijd al eens Dr. Bob willen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 15:54 
 
Hardtraxx Veteran

Sicke flyer, ik wil deze als poster
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Sicke flyer, ik wil deze als poster

ik heb hem nog ergens op mijn kamer liggen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 17:55 
 

DJ XaNaX, onthou die naam. !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha noem ook echt je feest Project X :huh: Zieltjes winnen bij pubers?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:55 
 

p-stylez schreef:
Hahaha noem ook echt je feest Project X :huh: Zieltjes winnen bij pubers?

Kijk es effkes naar de datum
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 18:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
p-stylez schreef:
Hahaha noem ook echt je feest Project X :huh: Zieltjes winnen bij pubers?

Kijk es effkes naar de datum

waarom wordt dit gepost dan hahaha :P oh gebumpt zelfs.. wtf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat ik hier niet bij ben geweest :P
Is op loopafstand.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten