Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2013 14:29 

Hardtraxx Newbie

Wij zijn op zoek naar upcoming Hardstyle-talent! :thumbup:

Wegens het grote succes van 2011, met meer dan 80 aanmeldingen en een knallende finale-avond in Chez Marknesse, organiseert Project N50 voor de tweede keer de Project N50 DJ Contest! Met deze DJ contest wil de organisatie upcoming talent de ruimte geven om te strijden voor een plek tussen de grote namen op Project N50 2013....

De contest wordt gehouden in 2 etappes, een online voorverkiezing en een finaleavond (The Dockside Lemmer) waarin 6 DJ's de mogelijkheid krijgen om jury (oa. Solutio & The I's + MC Da Syndrome) en publiek te imponeren....
De winnende DJ zal op 28 september van 22:00 - 23:00 uur zijn beats mogen laten horen en zich tussen grote namen als Zany, Geck-O, Blackburn, Solutio & The I's, Prefix & Density & more in een hardstyle walhalla wanen!

Wat moet je doen mee te doen?
1. Neem een demo op in mp3 formaat van minimaal 45 en maximaal 60 minuten;
2. Creëer een account op Soundcloud en vul je profiel met zoveel mogelijk relevante informatie – http://www.soundcloud.com;
3. Upload je eigen Hardstyle- of Harddance-set op Soundcloud – http://www.soundcloud.com;
4. Voeg je set toe aan de Soundcloud group ‘Project N50’ – Groups – Project-n50
5. Activeer je netwerk en zorg ervoor dat ze set als favoriet markeren (save to favorites);

Meer info @ http://www.soundcloud.com/groups/projectn50 of www.projectn50.nl

Opmerkingen, tips of meer info? Laat ze achter op dit forum of mail naar [email protected] :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 03:14 

Hardtraxx Veteran

Waarom WEER een populariteiswedstrijd? Wat is dit voor onzin... selecteer gewoon de DJ's waarvan jullie als organisatie vinden dat ze geschikt zijn... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 10:42 

Hardtraxx Newbie

The Skribbler schreef:
Waarom WEER een populariteiswedstrijd? Wat is dit voor onzin... selecteer gewoon de DJ's waarvan jullie als organisatie vinden dat ze geschikt zijn... :x

@the Skribbler: er gaan 4 DJ's door op basis van onze selectiecriteria en 2 op basis van populariteit, leek ons wel een goede combinatie ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2013 12:35 

Hardtraxx Veteran

Tja, oke, dan las ik het misschien iets te snel :innocent: In dat geval neem ik mijn woorden (deels) terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 20:35 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
** Announcement winners DJ contest **

Op basis van originaliteit, mixtechniek, platenkeuze, stijl en passendheid op plek 2 van onze line-up zijn geselecteerd:

- E-Q-Lizer
- Demian
- Eluzive
- Maximumraver

Well done boys!

Op basis van het aantal favorites zijn ook de volgende DJ's door naar de volgende ronde:

- DJ Undertaker
- Cryptonic Basterd

Van harte!

Jullie zijn bij deze van harte uitgenodigd om op vrijdag 6 september jullie sounds live te laten horen in de Dockside in Lemmer waar jullie ieder een set van max. 45 minuten neer mogen zetten. Stuur even een e-mail naar [email protected] zodat wij jullie de details toe kunnen sturen (kan wat langer duren i.v.m. vakantie)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 20:48 

Hardtraxx Crew

Succes heren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2013 21:30 

Hardtraxx Veteran

Succes EQ, Maximum en G1ll :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 15:58 

Hardtraxxer

Dankjewel mannen!

we gaan gewoon knallen 6 september! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:10 

Hardtraxx Veteran

Heb er heel veel zin in :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 17:18 

Hardtraxx Veteran

Niet heel ver weg, misschien kom ik wel even langshuppelen. (:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2013 19:40 

Zal zo eens kijken of ik ook kan komen dan, is niet heel ver weg iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2013 22:00 

Ik en maximumraver zijn er!!!! Wie is er nog meer???

Fancy edit: ik heb mn chauffeur ben shirt aan voor de liefhebber!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2013 12:40 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
E-Q-Lizer : Trots om te mogen zeggen dat ik de Project N50 DJ Contest gewonnen heb!

Ik moest gister het spits afbijten door te openen en de jury heeft bepaald dat E-Q-Lizer mag draaien op #ProjectN50 28 september!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten