Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2024 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, de zin begint hier ook te komen! We zijn van plan om al lekker bijtijds richting Eindje te gaan met de trein, daar even lunchen / borrelen en dan bietje dansen.
Ik hoop wel dat de opkomst een beetje oké is, voor mijn gevoel / o.b.v. de socials loopt het nog niet storm.

O ja:
Remi schreef:
Een goede kans om ein-de-lijk weer eens Pan-demic te horen.

:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2024 23:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jaaa zaterdag is het zo ver! :yay:
We hebben zelfs een gaming corner voor de joystick junkies

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 12:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaming corner is leuke toevoeging! Nooit eerder zoiets gezien op een binnenfeest!

Zin in zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel down voor een potje Super Smash Bros op de Gamecube.
Van te voren eerst ergens een kleine borrel en lunch doen en dan lekker dansen. Let's go.

En o ja, nog een keer als reminder:
Remi schreef:
Een goede kans om ein-de-lijk weer eens Pan-demic te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hele dag Mario Krat met speciaalbier hahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2024 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Gaming corner is leuke toevoeging! Nooit eerder zoiets gezien op een binnenfeest!

Op Liquicity meestal geen vreemd gezicht. Heel wat retro Nintendo's die ze daar altijd uitstallen :). Ook schaakborden met een toernooitje :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2024 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rubrix schreef:
Gaming corner is leuke toevoeging!

Dit is echt top! Zit nog met een enkel blessure, dus even zitten en gamen kan zeker geen kwaad. Alleen absoluut geen tijd voor met deze timetable..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2024 12:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

ZIN IN!! Wie van jullie zien we morgen? :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2024 01:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was mooi feestje! Fijne locatie, goede sfeer en over het algemeen leuke setjes!

Setjes van Primeshock, Ecstatic, Galactixx en Noisecontrollers waren echt super! Primeshock draaide met heerlijke energie! Wordt dat stijltje nooit zat! Ecstatic draaide ook nog wat Showtek muziek wat erg leuk was! Was een lekker gevarieerd setje!

Jay Reeve vs Solstice viel wat tegen en Adrenalize helemaal... Wat was dat ongelooflijk saai zeg. Na elk nummer liet hij de zaal helemaal stil vallen waardoor alle energie weg was. Er zat daadwerkelijk 0 drive in die set.

Geluid was met vlagen wat minder, maar dat mocht de sfeer niet drukken! Iedereen ging uit zijn dak met Max Enforcer - Lost in Paradise :D
Als het aan mij ligt een geslaagd feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2024 01:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moest werken, maar toch de laatste uurtjes nog even geweest. Zeker geen spijt van! Rond kwart voor 8 binnen en nog een klein stukje van Primeshock gezien. Leuke energie hebben die 2 wel samen. Noisecontrollers daarna was top met al die oude hitjes. Ecstatic altijd goed dus vandaag ook. Hoorde daar ook nog 2 hele goede vgm nieuwe platen voorbij komen. Galactixx set van de avond. Wat energie zat daar in :worship:. Afsluiten met Accelerate :loving:

Sfeer was top en feesten in zo'n intiemere setting heeft atijd wel iets bijzonders.

Gekochte ticket op TS werkte niet, maar daar gingen ze heel coulant mee om. Credits daarvoor ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onwijs leuke dag gehad. Pre-borrel was geslaagd, leuke club mensen op het feest, overal was ambiance en muzikaal ook top. Ik vind de locatie best wel fijn en de bar aan de zijkant (weet niet hoe lang dat al is) vind ik ook wel prettig.
Een paar minpuntjes (o.a. een fucking plakkerige vloer en GEEN PAN-DEMIC) verder meer dan prima. Genoten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2024 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Onwijs leuke dag gehad. Pre-borrel was geslaagd, leuke club mensen op het feest, overal was ambiance en muzikaal ook top. Ik vind de locatie best wel fijn en de bar aan de zijkant (weet niet hoe lang dat al is) vind ik ook wel prettig.
Een paar minpuntjes (o.a. een fucking plakkerige vloer en GEEN PAN-DEMIC) verder meer dan prima. Genoten!


Dat is pas sinds afgelopen jaar, maar is inderdaad veel fijner! hierdoor kunnen er ook meer man in de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2024 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O ja, nog een s/o naar de liefste barvrouw Stefan, uit Helmond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Echt een topfeest gehad! Heerlijke sfeer, fijne locatie en muzikaal was het ook top. Noisecontrollers met de set van de dag, dat was echt een uur lang non-stop losgaan. Ik heb wel sterke vermoedens dat in ieder geval het eerste deel van zijn set pre-recorded was, binnen 6 minuten waren er al 6 platen gedraaid. Maar dat mag de pret niet drukken, de vele classics en de sfeer tijdens die set maakte dit misschien wel mijn favoriete setje van het jaar tot nu toe. Ook Primeshock en Audiotricz waren top. Dikke pluspunten ook naar Galactixx voor het afsluiten met Accelerate, laat maar weer even zien dat harder en sneller niet altijd beter is. Enorm blij dat er weer meer euforische feesten zijn, want qua publiek, sfeer en gezelligheid is dit niet te evenaren. De hele dag losgaande mensen gezien en veel blije koppies die alles meeschreeuwen. Daar doe je het toch voor? Top ook dat je een bandje kreeg en gewoon in en uit kon lopen, tussendoor even wat eten halen buiten de deur of nog wat uit de auto kunnen halen is echt top.

Minpunten: Geluid op momenten wat weggemoffeld of te zacht. Eerste feest ooit wat ik van begin tot eind zonder oordoppen gedaan heb. Ook vond ik het statiegeldsysteem ronduit asociaal, grote glazen meegeven en €1 statiegeld rekenen maar vervolgens je glazen niet in mogen leveren voor die euro terug. En die plakkerige vloer was echt niet normaal. Op een gegeven moment stond ik gewoon vast en was het onmogelijk om de voeten van de vloer te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Enorm blij dat er weer meer euforische feesten zijn, want qua publiek, sfeer en gezelligheid is dit niet te evenaren. De hele dag losgaande mensen gezien en veel blije koppies die alles meeschreeuwen. Daar doe je het toch voor?


Was het publiek een beetje om aan te zien of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
David_ schreef:
Enorm blij dat er weer meer euforische feesten zijn, want qua publiek, sfeer en gezelligheid is dit niet te evenaren. De hele dag losgaande mensen gezien en veel blije koppies die alles meeschreeuwen. Daar doe je het toch voor?


Was het publiek een beetje om aan te zien of niet?

Ik hoorde verhalen over spoontech fans en dat was niet best dus hopelijk is dit een beetje te doen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2024 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
En die plakkerige vloer was echt niet normaal. Op een gegeven moment stond ik gewoon vast en was het onmogelijk om de voeten van de vloer te krijgen.


Veel zuipen waardoor je bier gaat knoeien bij je voeten, heb je dat probleem niet meer.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten