Kan ik ook blijven pitten? 
Jawel, plek zat in de schuurwrote:Kan ik ook blijven pitten?
Jawel, plek zat in de schuurwrote:Kan ik ook blijven pitten?
Ik vindt het best, moeten we tegen die tijd dan maar even afspreken!wrote:Jawel, plek zat in de schuurwrote:Kan ik ook blijven pitten?
Wij hebben wel lekkage in de schuur trouwens, maar dat is geen probleem neem ik aan...wrote:Ik vindt het best, moeten we tegen die tijd dan maar even afspreken!wrote:Jawel, plek zat in de schuurwrote:Kan ik ook blijven pitten?
Ik was meer aant auwehoerenwrote:Serieus: kan het of niet? Als het niet kan moet je het gewoon zeggen, dan probeer ik wat anders te regelen. Elkaar leren kennen doen we die avond wel dus dat maakt mij niet zoveel uit. Als dat voor jou een probleem is moet je het gewoon zeggen..
wat moet je meenemen voor het slapen dan? nikswrote:Ik was meer aant auwehoerenwrote:Serieus: kan het of niet? Als het niet kan moet je het gewoon zeggen, dan probeer ik wat anders te regelen. Elkaar leren kennen doen we die avond wel dus dat maakt mij niet zoveel uit. Als dat voor jou een probleem is moet je het gewoon zeggen..
Als je zelf je slaapspullen mee neemt vind ik et geen probleem.
Jij mag wel op de grond liggen dan, naast onze hond.wrote:wat moet je meenemen voor het slapen dan? nikswrote:Ik was meer aant auwehoerenwrote:Serieus: kan het of niet? Als het niet kan moet je het gewoon zeggen, dan probeer ik wat anders te regelen. Elkaar leren kennen doen we die avond wel dus dat maakt mij niet zoveel uit. Als dat voor jou een probleem is moet je het gewoon zeggen..
Als je zelf je slaapspullen mee neemt vind ik et geen probleem.
prima!wrote:Jij mag wel op de grond liggen dan, naast onze hond.
Why not? Dan heb jij ook nog een leuke verjaardag naast dat stinkbeestwrote:prima!wrote:Jij mag wel op de grond liggen dan, naast onze hond.
nee doe maar niet
nou dan kom ik wel niet als je me der zo graag bij wil hebbenwrote:Why not? Dan heb jij ook nog een leuke verjaardag naast dat stinkbeestwrote:prima!wrote:Jij mag wel op de grond liggen dan, naast onze hond.
nee doe maar niet
uhm nee?wrote:wat denk jij dan, dat ik dat niet snap!
haha da zou vet zijnwrote:uhm nee?wrote:wat denk jij dan, dat ik dat niet snap!
je komt gewoon en we gaan er een dolle boel van maken. Desnoods schuif je tijdens de afsluiting bij mij aan.
We hebben ook nog ene uur uitloop he dus komt goed jong.wrote:haha da zou vet zijnwrote:uhm nee?wrote:wat denk jij dan, dat ik dat niet snap!
je komt gewoon en we gaan er een dolle boel van maken. Desnoods schuif je tijdens de afsluiting bij mij aan.
Zou vet zijn man. Had begrepen dat jij altijd goed losgaat, en dat zie ik graag, vooral op mn eigen feestwrote:Misschien ben ik hier ook wel bijHengelo is uurtje rijden, misschien heb ik 't er wel voor over
had wel effe gekomen dan maar... hengelo is te verwrote:16. Maar als je jonger bent kom je heus wel binnen, er is nog geneens een bewaker ofzo duswrote:min leeftijd ?
Ik kan je wel op kome haluuuwrote:had wel effe gekomen dan maar... hengelo is te verwrote:16. Maar als je jonger bent kom je heus wel binnen, er is nog geneens een bewaker ofzo duswrote:min leeftijd ?Damn
iemand die in zuidholland woont en mij een lift kan aanbieden?