FransBezig schreef:
Het balkon lieten ze het het hele feest dicht waardoor het veel te druk was bij de meeste setjes. Kon eigenlijk vanaf Hard Driver pas echt losgaan. Geen flesjes water waardoor je veel te weinig drinkt omdat je niet tijdens de setjes hele tijd drank in je handen wil hebben. Er was één foodstand waar af en toe een flinke rij stond. Het geluid was ook erg matig tot een uur of 8 dus alles bij elkaar duurde het even om er lekker in te komen.
Sluit me hier helemaal bij aan. Vooral het geluid viel me heel erg tegen vergeleken met andere feesten in 013. Hoopte dat de volumeknop tijdens de sets van PN omhoog zou gaan in plaats van naar beneden, mede hierdoor kon ik er ook tot later op de avond niet echt lekker inkomen. Buiten dat blijft 013 voor mij wel een super fijne locatie: Goedkope kluisjes met een handig systeem, snel door de kaartcontrole en security en het viel me ook op dat de temperatuur gedurende het hele feest zeer aangenaam bleef in de zaal. Stempel om buiten te kunnen roken en eten ook een pluspunt, want de rij voor het eettentje was inderdaad soms niet te doen (en €4,50 durven te vragen voor 1 breaker, de tering).
Ander minpunt is het alleen kunnen inleveren van bekertjes aan de bar om je statiegeld terug te krijgen, ik heb geen zin om eerst een aantal minuten te moeten wachten op mijn drankje om vervolgens hetzelfde te doen om de beker weer in te leveren. Ik heb mijn bijdrage aan Giro 555 in ieder geval ruim geleverd afgelopen zaterdag.
Verder heb ik me wel prima vermaakt! Sets van Phuture Noize allebei erg goed! Show tijdens beide sets en de live elementen tijdens de 2e set waren erg vet, vooral de drums. Verder erg genoten van Voidax, B-Front & Vertile. Goede sfeer ook, mooi om te zien hoe B-Front na elke paar nummers applaus kreeg en hoe iedereen meedeed tijdens de sets van Phuture Noize.
Al met al een geslaagde dag! Merk toch dat PN zoveel goede (oudere) nummers heeft waarvan je hoopt die live te mogen horen, maar dat dat net als op zijn XQ gezien zijn draaitijd niet te doen is. Mocht Matrixx het XXLerator Spotlight concept weer nieuw leven in blazen opper ik voor een 3 uurs set van Phuture Noize