Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2023 17:20 

Hardtraxxer

Frontliner waar ben je mee bezig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2023 18:54 

Hardtraxx Veteran

Frontliner schreef:
https://instagram.com/stories/djfrontliner/3045965416073449235?utm_source=ig_story_item_share&igshid=YmMyMTA2M2Y=

Voor mensen die geen insta hebben? Was ist los
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2023 18:55 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Frontliner schreef:
https://instagram.com/stories/djfrontliner/3045965416073449235?utm_source=ig_story_item_share&igshid=YmMyMTA2M2Y=

Voor mensen die geen insta hebben? Was ist los

Tracklist inclusief paar nieuwe platen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2023 18:58 

Hardtraxx Veteran

David_ schreef:
Ook mag iemand van mij het Defqon anthem wel draaien, benieuwd hoe die live is!

Ben je nou serieus ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 01:52 

Hardtraxxer

Ja, mooi feest! Anders dan bij reactivate was de drukte nu beter te doen. Op de trappen gestaan net achter de lichtjockeys en dat was prima! Geen geloop, prima geluid en mooi uitzicht over de zaal. Een zaal waar de sfeer goed in zat! Vooral genoten van de set van hard driver. Eindelijk weer een set zonder 10 verschillende kicks in elke plaat. Goeie drive, Lekkere melodieën, hard maar zonder al te veel gepiep :thumbsup: Apexx was ook prima. Openen met let the music play (L) .Ook genoten van Vertile, al begin ik het trucje nu wel een beetje te kennen. Ik vind het altijd zo jammer dat hij tegenwoordig veel dimension edits in zijn gewone sets draait. Vind de originele platen vaak beter. Vooral change this place en not my affection. Niettemin knalset!
Cryex was prima afsluiter. Had voor mijn gevoel echter wel iets meer drive in de set kunnen zitten.

Ook nog even een positieve vermelding voor de lichtshow. Zat goed in elkaar. 10x beter dan reactivate. Daar werd ik echt knettergek van het geschijn in mijn ogen. Vandaag daar totaal geen last van gehad.

Wat vonden jullie van de 2e set van PN? Hij had er veel aandacht in gestopt met die zanger, zangeres en dat drumstel. Vond zelf dat het drummen niet echt lekker uit de verf kwam ofzo. Geluid overstemde de muziek waardoor het niet echt matchte. Wel gewoon top natuurlijk dat je als artiest iets speciaals probeert te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 03:50 

Hardtraxx Elite

Keurig partijtje van Toekomst Lawaai. ^^

Op wat rare (lees afschuwelijke :sick: ) kicks bij Vertile en Hard Driver na, echt een muzikaal topfeest!

Zo voorbij gevlogen... Ja de drum overstemde de algehele audio, maar viel gelukkig nog goed mee.

Zonder twijfel geeft PN de beste set van de avond weg. Al heeft B-Front ook weer veel moois op de plank liggen. (L)

Zeker geen spijt dat er bij was. Maakt het missen van Carnaval voor mij toch nog een beetje goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 11:12 

Hardtraxx Veteran

Mooi feest gehad. Erg fijne locatie en fijne zaal. S1ngular was 1.5u classic hitjesparade, bracht de sfeer er lekker in. Frontliner was wel prima, maar niet erg m'n ding. The Pursuit set was fenomenaal, hoop echt dat ie vaker dit soort setjes gaat geven. Het blijft zo fijne muziek. Voidax was lekker, goede platenkeuze ook. B-front was zoals altijd helemaal genieten en toen kwam set van de avond. Z'n album showcase was qua visuals en live elementen echt fantastisch gedaan. Drum overheerste inderdaad een klein beetje maar dat drukte de pret niet. De nieuwe nummers waren stuk voor stuk ook vet, merkt dat ie qua kicks wel andere dingen probeert.

Tijdens hard driver ff naar KFC geweest om weer terug te komen bij apexx waar PN erbij stond. Vertile en cryex vielen mij vervolgens wel zwaar tegen. Vertile zijn muziek vind ik fantastisch maar z'n set kon ik helemaal niks mee. Cryex z'n set zelf was niets mis mee, maar de sfeer vond ik gewoon ruk. Misschien ben ik ook wel verwend geraakt door een indigo stage waar het dak er af gaat, hier was dat niet zo bij deze 2 sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 12:20 

Artiest

makrooy schreef:
Cryex z'n set zelf was niets mis mee, maar de sfeer vond ik gewoon ruk. Misschien ben ik ook wel verwend geraakt door een indigo stage waar het dak er af gaat, hier was dat niet zo bij deze 2 sets.

Dit vind ik interessant, had juist het idee dat de sfeer in de zaal er erg goed in zat. Misschien komt het omdat ik vooral voor jonger publiek optreed maar gister heeft mij laten zien dat mensen nog echt willen maaien en losgaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 13:04 

Hardtraxxer

Mijn tweede keer 013 in korte tijd en ben toch niet helemaal te spreken over de locatie. Het balkon lieten ze het het hele feest dicht waardoor het veel te druk was bij de meeste setjes. Kon eigenlijk vanaf Hard Driver pas echt losgaan. Geen flesjes water waardoor je veel te weinig drinkt omdat je niet tijdens de setjes hele tijd drank in je handen wil hebben. Er was één foodstand waar af en toe een flinke rij stond. Het geluid was ook erg matig tot een uur of 8 dus alles bij elkaar duurde het even om er lekker in te komen.

Muzikaal gezien niks te klagen gehad. Vond de album showcase ontzettend sterk, ook omdat hij in zijn nieuwe platen wat verfrissende kicks and sounds had. Voor mij was het hoogtepunt van de avond om I Raise My Glass live te horen, wat een geweldige plaat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 13:26 

Hardtraxx Addict

Zeer fijne avond gehad! Pursuit set absolute hoogtepunt, wat een sfeer :worship: Voidax en B-Front ook top. Tweede set van PN ook goed, maar minder als zijn eerste. Geluid stond een stuk zachter en de drums overheerste. Alsnog wel gaaf om te zien en horen. Oja, die visuals :drool:
Het geluid ging bij Hard Driver een tandje harder, wat prima was. Zijn kicks dreunen toch goed door over dat geluidssysteem. Wat Apexx vervolgens aan het doen was :huh: Let the music play, MF psycho, Magnetism, maar 4 of 5 Apexx platen? Vind de muziek van Apexx gruwelijk, dus zou dan ook graag zijn platen willen horen, ook gezien het aantal boekingen jaarlijks. Spijtig.
Vertile zoals gewoonlijk lomp. Cryex was ook top. Op de plek waar ik stond, zat de sfeer er nog goed in! Pluspunten voor Everyday :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2023 13:39 

Hardtraxx Veteran

Cryex schreef:
makrooy schreef:
Cryex z'n set zelf was niets mis mee, maar de sfeer vond ik gewoon ruk. Misschien ben ik ook wel verwend geraakt door een indigo stage waar het dak er af gaat, hier was dat niet zo bij deze 2 sets.

Dit vind ik interessant, had juist het idee dat de sfeer in de zaal er erg goed in zat. Misschien komt het omdat ik vooral voor jonger publiek optreed maar gister heeft mij laten zien dat mensen nog echt willen maaien en losgaan.

Ik weet het niet, misschien stond ik net verkeerd of speelt er iets anders mee. Maar bijv je set op de indigo vorig jaar was qua sfeer echt bizar :P Dat is een sfeer dat ik met jouw muziek dan verwacht en op hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 10:34 

Hardtraxx Veteran

Leuk feest gehad! Paar puntjes over het feest:

- S1ngular wel echt een gigantische hitjesparade, had an sich wel wat dieper mogen graven
- Geluid tijdens de PN album set was beduidend zachter dan andere sets, wel jammer want daardoor kwam het wat minder goed door dan gehoopt
- Leuke sets gehoord van iedereen eigenlijk, alleen Vertile leek wat misplaatst met een gigantische bak aan fake drops en helaas ook die waardeloze langzame uptempo kicks. Hard Driver erg vet, B-Front ouderwets goed en ook Frontliner en Voidax wisten me goed te bekoren. Cryex pakte zelfs Everyday erbij, had deze niet verwacht tijdens de set dus leuke verrassing :P
- Waar ik bij de bar eigenlijk niet heb hoeven wachten, was het eten echt drama. Nou is dit natuurlijk een bekend probleem bij 013, maar als je van tevoren weet dat er zo'n festivaldag plaats gaat vinden dan zet je toch wat extra eetstands neer? Ben gelukkig uit de rij gestapt en naar McDonalds gelopen, de mensen die voor me stonden waren nog niet aan de beurt toen ik alweer terug was van McDonalds terwijl ik daar ook heb gegeten.

Verder vooral complimenten voor de sfeer en het licht en geluid, erg van genoten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 11:35 

Hardtraxxer

FransBezig schreef:
Het balkon lieten ze het het hele feest dicht waardoor het veel te druk was bij de meeste setjes. Kon eigenlijk vanaf Hard Driver pas echt losgaan. Geen flesjes water waardoor je veel te weinig drinkt omdat je niet tijdens de setjes hele tijd drank in je handen wil hebben. Er was één foodstand waar af en toe een flinke rij stond. Het geluid was ook erg matig tot een uur of 8 dus alles bij elkaar duurde het even om er lekker in te komen.

Sluit me hier helemaal bij aan. Vooral het geluid viel me heel erg tegen vergeleken met andere feesten in 013. Hoopte dat de volumeknop tijdens de sets van PN omhoog zou gaan in plaats van naar beneden, mede hierdoor kon ik er ook tot later op de avond niet echt lekker inkomen. Buiten dat blijft 013 voor mij wel een super fijne locatie: Goedkope kluisjes met een handig systeem, snel door de kaartcontrole en security en het viel me ook op dat de temperatuur gedurende het hele feest zeer aangenaam bleef in de zaal. Stempel om buiten te kunnen roken en eten ook een pluspunt, want de rij voor het eettentje was inderdaad soms niet te doen (en €4,50 durven te vragen voor 1 breaker, de tering).

Ander minpunt is het alleen kunnen inleveren van bekertjes aan de bar om je statiegeld terug te krijgen, ik heb geen zin om eerst een aantal minuten te moeten wachten op mijn drankje om vervolgens hetzelfde te doen om de beker weer in te leveren. Ik heb mijn bijdrage aan Giro 555 in ieder geval ruim geleverd afgelopen zaterdag.

Verder heb ik me wel prima vermaakt! Sets van Phuture Noize allebei erg goed! Show tijdens beide sets en de live elementen tijdens de 2e set waren erg vet, vooral de drums. Verder erg genoten van Voidax, B-Front & Vertile. Goede sfeer ook, mooi om te zien hoe B-Front na elke paar nummers applaus kreeg en hoe iedereen meedeed tijdens de sets van Phuture Noize.

Al met al een geslaagde dag! Merk toch dat PN zoveel goede (oudere) nummers heeft waarvan je hoopt die live te mogen horen, maar dat dat net als op zijn XQ gezien zijn draaitijd niet te doen is. Mocht Matrixx het XXLerator Spotlight concept weer nieuw leven in blazen opper ik voor een 3 uurs set van Phuture Noize :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 13:57 

Hardtraxx Veteran

Fantazoo schreef:
Leuk feest gehad! Paar puntjes over het feest:

- S1ngular wel echt een gigantische hitjesparade, had an sich wel wat dieper mogen graven
- Geluid tijdens de PN album set was beduidend zachter dan andere sets, wel jammer want daardoor kwam het wat minder goed door dan gehoopt
- Leuke sets gehoord van iedereen eigenlijk, alleen Vertile leek wat misplaatst met een gigantische bak aan fake drops en helaas ook die waardeloze langzame uptempo kicks. Hard Driver erg vet, B-Front ouderwets goed en ook Frontliner en Voidax wisten me goed te bekoren. Cryex pakte zelfs Everyday erbij, had deze niet verwacht tijdens de set dus leuke verrassing :P
- Waar ik bij de bar eigenlijk niet heb hoeven wachten, was het eten echt drama. Nou is dit natuurlijk een bekend probleem bij 013, maar als je van tevoren weet dat er zo'n festivaldag plaats gaat vinden dan zet je toch wat extra eetstands neer? Ben gelukkig uit de rij gestapt en naar McDonalds gelopen, de mensen die voor me stonden waren nog niet aan de beurt toen ik alweer terug was van McDonalds terwijl ik daar ook heb gegeten.

Verder vooral complimenten voor de sfeer en het licht en geluid, erg van genoten :)

Waarom heb je eten nodig als er om de hoek meerdere tokos zijn om eten te halen? Meer keuze en goedkoper ook dan gemiddeld festival voedsel. Het lijkt mij dat het een bewuste keuze is omdat er gewoon genoeg eten te halen is om de hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2023 22:49 

Hardtraxx Veteran

Voor mij qua sfeer wellicht het beste feest in de afgelopen 5 jaar. Wat grandioos goed was dit.
Enige minpunt wat ik kan noemen is het eten, maar dat was eigenlijk geen minpunt, want je kon makkelijk de stad in met de stempel om daar goedkoper en sneller wat eten te halen.

We kwamen net bij Frontliner binnen en dat was de perfecte balans tussen zijn wat oudere platen en nieuwe platen. Ook wat toffe onbekende platen gehoord.
Daarna de set van de dag. The Pursuit. We stonden links vooraan en daar was het geluid perfect. En wat een sfeer. Het was precies wat je wilde horen daar.
Voidax niet veel van meegekregen ivm halen van eten en veel ouwehoeren. B-front ook ouderwets goed en gezellig. Daarna de live act van Phuture Noize. Direct From Star to Stardust als opener en de halve zaal die de melodie al mee blerde. Heerlijk. Je merkte wel dat de techniek moeite had met de balans tussen de live elementen en de muziek van Phuture Noize. Dat stuk met die gated kicks en die drums kwamen wel ziek goed door. Poah Marieten wat goed was dat.
Hard Driver niet zoveel van verwacht, maar toch best aardig. Daarna Apexx die echt een heeeel toffe set neerzette met een deel b2b Phuture Noize. Vooral Accumilated Filth was echt grandioos. Vertile viel wat tegen. Op Adjuzt - Echoes na. Daarna Maakte Cryex veel goed. Dat was heel Nice en die gated kicks komen zo absurd hard door. Iets eerder richting de trein gelopen omdat ik echt klaar was.

Grandioos feest gehad. Sfeer en de mensen waren echt fantastisch ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 03:11 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand welke plaat dat was die Apexx draaide met vocals iets in de trend van "The things I haven't told you *woord dat ik niet verstond* late at night"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 09:01 

Hardtraxx Elite

There's things I haven't told you
I go out late at night?

Een edit van Blademasterz - Audio Care misschien?

Kan me bijna niet voorstellen dat het deze versie was, maar klinkt nog best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 09:37 

Hardtraxx Veteran

Audio Bullys - We Don't Care (Apexx Bootleg)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 11:29 

Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
There's things I haven't told you
I go out late at night?

Een edit van Blademasterz - Audio Care misschien?

Kan me bijna niet voorstellen dat het deze versie was, maar klinkt nog best goed.

Het was zeker niet deze versie. Maar was wel flink hakken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 12:10 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:

PN draaide deze ook op Mysterland dus zal dan wel deze zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 13:04 

Hardtraxx Veteran

Dank voor de reacties heren.
Delt-A schreef:

Snel releasen deze dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2023 18:16 

Hardtraxxer

Geweldig feest gehad :thumbsup: Alleen maar top sets met als uitschieter beide PN sets.
Die nieuwe platen zijn echt geweldig en kan niet wachten op het album
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten