Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Op zaterdag 14 maart 2015 is weer tijd om je geest vrij te spelen. High Energy Events en The Third Movement presenteren met trots de tweede editie van PHR3AK! Ga volledig uit je dak op de beste industrial en uptempo hardcore en waan je in een ongekend schouwspel. Van gortdroge kickdrums tot snoeiharde snares, er is voor veel een plekje vrij. We trekken alle hokjes binnenste buiten, maar voeren een duidelijke rode lijn: de hardere hardcore!

Facebook Event: http://bit.ly/phr3ak2015

PHR3AK
14-03-2015 | 22:00 - 04:00
Hedon Zwolle | Leeftijd: 18+
Presale: 12,50 ex. fee

Line-up:
Deathmachine
Rude Awakening
Tripped
Tieum
Miss Hysteria
Penta
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2014 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste editie was vet, dus ik neem benieuwd :D hoop alleen op iets meer variatie in de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de line up! Wellicht m'n eerste industrial feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op FB staat Maarten Westra als aanwezig... (Jaja, het speculeren kan beginnen)

Zijn er kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet je ook zo even of ze daar flesjes verkopen?
Oh en ik denk dat ik met de fiets kom :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2014 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Zijn er kluisjes?

Nope, garderobe

Unknown schreef:
Weet je ook zo even of ze daar flesjes verkopen?

Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmachine
Rude Awakening
Tripped
Tieum
Miss Hysteria
Penta

Volgens Megawatt boekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deathmachine niet live.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2014 23:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut dat het maar tot 4 uur duurt. Met ov niet te doen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

martieboy schreef:
Kut dat het maar tot 4 uur duurt. Met ov niet te doen dus

Nope.. Dan maar de auto pakken ben ik bang.
Maar voor Tieum & Tripped wil ik dat wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
martieboy schreef:
Kut dat het maar tot 4 uur duurt. Met ov niet te doen dus

Nope.. Dan maar de auto pakken ben ik bang.
Maar voor Tieum & Tripped wil ik dat wel :)

Dat zijn juist de 2 waar ik tegenop zou kijken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 22:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Repulze schreef:
martieboy schreef:
Kut dat het maar tot 4 uur duurt. Met ov niet te doen dus

Nope.. Dan maar de auto pakken ben ik bang.
Maar voor Tieum & Tripped wil ik dat wel :)

Dat zijn juist de 2 waar ik tegenop zou kijken xd

Smaken verschillen he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 23:58 
 
Hardtraxx Elite

Teveel uptempo :(
Had deze party graag willen bezoeken met een vergelijkbare lineup zoals de vorige editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Teveel uptempo :(
Had deze party graag willen bezoeken met een vergelijkbare lineup zoals de vorige editie.

Over de vorige editie las ik in een bericht v/d organisatie dat ze voor uptempo industrial gingen?
Was er niet dus kan er niks over zeggen, voor mij is dat iig een pluspunt :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten