Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wie? Vandal!sm?

Die zat in een tv programma Typisch Tuinzigt over de buurt in Breda. Of ie ook in Man bijt Hond zat geen idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wie? Vandal!sm?

Die zat in een tv programma Typisch Tuinzigt over de buurt in Breda. Of ie ook in Man bijt Hond zat geen idee



Hahaha ja. Komen ze op zijn kamertje waar die enorme tyfusherrie maakt. En dan zijn moeder die met een stalen gezicht zegt: "ja ik vind het wel mooi."

Gouden televisie xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom hier dus elke dag langsrijden en ik blijf me erover verbazen hoe simpel en inspiratieloos dit festival is. Letterlijk een rechthoekig terrein, weer de mainstage bestaand uit steigers met een doekje ertussen. Weer de botsauto-stage. De meest standaard artiesten van de 2 meest standaard subgenres. Hetzelfde lettertype en complete stijl ctrl+c ctrl+v van Fatality. Geen thema, niks. Ik heb verder niks tegen dit feest en gun de mensen die gaan alle plezier hoor. Maar alles aan dit feest lijkt me zo simpel, met als enige doel snel wat geld verdienen. Nergens een greintje out-of-the box te bespeuren. Terwijl er heel wat creatieve organisaties met originele line-ups en ideeën ten onder zijn gegaan. Jammer, maar tekenend voor de scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 23:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeroen23 schreef:
ErikZ schreef:
Wie? Vandal!sm?

Die zat in een tv programma Typisch Tuinzigt over de buurt in Breda. Of ie ook in Man bijt Hond zat geen idee



Hahaha ja. Komen ze op zijn kamertje waar die enorme tyfusherrie maakt. En dan zijn moeder die met een stalen gezicht zegt: "ja ik vind het wel mooi."

Gouden televisie xd xd


thanks voor de reminder

video:
https://www.bndestem.nl/breda/typisch-t ... ~a7c1a1ee/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2019 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2019 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

"Wat is uw lievelingsnummer?"
-Ketamine

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 12:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.bd.nl/den-bosch-vught/hardc ... ~a798404b/

Citaat:
En wat blijkt: Den Bosch is veel strenger met de geluidsnormen dan de gemeente Oss. In de Osse vergunning van vorig jaar was de gemiddelde geluidsgrens getrokken bij 105 dB(A). Den Bosch hanteert een grens van 70 dB(A). In menselijke begrippen is dat het verschil tussen respectievelijk het geluid van een helikopter en een stofzuiger. Overigens hanteert Den Bosch in de vergunning nog wel een aparte geluidsgrens voor de stereotype basgeluiden van hardcore: die is vastgelegd 85 BdB(C).


85 dB is een stevige stap terug, benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 12:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
https://www.bd.nl/den-bosch-vught/hardcorefestival-phoenix-moet-in-nuland-ruim-30-decibel-zachter~a798404b/

Citaat:
Vehaal


85 dB is een stevige stap terug, benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden


Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Citaat:
Overigens hanteert Den Bosch in de vergunning nog wel een aparte geluidsgrens voor de stereotype basgeluiden van hardcore: die is vastgelegd 85 BdB(C).


85 dB is een stevige stap terug, benieuwd hoe daar op gereageerd gaat worden


En hoe zit het met Hardstyle en de stereotype basgeluiden daarvan? En hebben ze ook onderzoek gedaan naar psy kicks, reversed bass en laserkicks? Lijkt me dat de ene soort kick dan misschien harder gezet kan worden omdat die bass minder ver draagt of niet dat stereotype basgeluid is. En hoe zit het met langzamere en snellere gedeeltes in tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier een 85dB restrictie geloof ik niet. Dit festival ligt vlak naast een snelweg. Bij 85dB ga je in de breaks de auto's horen rijden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht dat ze het decibel niveau aanpassen aan het IQ van de bezoeker. Mooi gebaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hier een 85dB restrictie geloof ik niet. Dit festival ligt vlak naast een snelweg. Bij 85dB ga je in de breaks de auto's horen rijden. :lol:


Het ging om 85dB bij het dichtsbijzijnde huis vanaf het festivalterrein gemeten. Dus het geluid staat vast een stuk harder dan 85dB
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii schreef:
Helicaze schreef:
Hier een 85dB restrictie geloof ik niet. Dit festival ligt vlak naast een snelweg. Bij 85dB ga je in de breaks de auto's horen rijden. :lol:


Het ging om 85dB bij het dichtsbijzijnde huis vanaf het festivalterrein gemeten. Dus het geluid staat vast een stuk harder dan 85dB

Dichtstbijzijnde huis is zo’n 200 meter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2019 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In dat geval kunnen ze vollebak pompen yeh!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 12:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
PEPii schreef:
Helicaze schreef:
Hier een 85dB restrictie geloof ik niet. Dit festival ligt vlak naast een snelweg. Bij 85dB ga je in de breaks de auto's horen rijden. :lol:


Het ging om 85dB bij het dichtsbijzijnde huis vanaf het festivalterrein gemeten. Dus het geluid staat vast een stuk harder dan 85dB

Dichtstbijzijnde huis is zo’n 200 meter


Dan kunnen ze het festival beter sluiten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2019 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Hier een 85dB restrictie geloof ik niet. Dit festival ligt vlak naast een snelweg. Bij 85dB ga je in de breaks de auto's horen rijden. :lol:


Gpf klapt toch in een keer door neef lkkr losnah met de boys
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2019 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aan de eerste filmpjes op insta te zien ziet het er nogal gaar uit allemaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2019 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Aan de eerste filmpjes op insta te zien ziet het er nogal gaar uit allemaal


Slap aftreksel van Fatality dit feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 08:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STBM schreef:
Aan de eerste filmpjes op insta te zien ziet het er nogal gaar uit allemaal


Zag het ook ja. Je mag voor een kleine € 50 toch wel iets meer verwachten dan een paar karige stages met wat doeken, onverhard buitenterrein en een (naar mijn mening) matige line-up.

Volgens mij gingen de kaarten ook goedkoper eruit tegen de tijd dat het begon? Zal wel einde Phoenix zijn volgend jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 09:05 
 
Hardtraxxer

Afbeelding
Wat zou dit zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 10:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Koud
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
STBM schreef:
Aan de eerste filmpjes op insta te zien ziet het er nogal gaar uit allemaal


Zag het ook ja. Je mag voor een kleine € 50 toch wel iets meer verwachten dan een paar karige stages met wat doeken, onverhard buitenterrein en een (naar mijn mening) matige line-up.

Volgens mij gingen de kaarten ook goedkoper eruit tegen de tijd dat het begon? Zal wel einde Phoenix zijn volgend jaar
Martin Waus schreef:
STBM schreef:
Aan de eerste filmpjes op insta te zien ziet het er nogal gaar uit allemaal


Slap aftreksel van Fatality dit feest


Ja hallo dat had ik toch van tevoren al gezegd

Bryan_Hardstyle schreef:
Wat zou dit zijn?


Exact hetzelfde maar dan indoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 13:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mark With A Tarrel schreef:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 14:49 
 
Hardtraxxer

Marks schreef:
STBM schreef:
Aan de eerste filmpjes op insta te zien ziet het er nogal gaar uit allemaal


Zag het ook ja. Je mag voor een kleine € 50 toch wel iets meer verwachten dan een paar karige stages met wat doeken, onverhard buitenterrein en een (naar mijn mening) matige line-up.

Volgens mij gingen de kaarten ook goedkoper eruit tegen de tijd dat het begon? Zal wel einde Phoenix zijn volgend jaar


Pfff aangezien dit feest vanwege lineup me toch niet boeit nooit naar tickets gekeken maar dat dit 50 euro zou kosten verbaast me toch wel heel erg. Wordt hier al gezegd dat het matige versie van Fatality is en Fatality zelf vind ik al een matige uitstraling hebben. Als ik dan hoor dat de ticketprijs hiervoor vergelijkbaar is met Intents.... :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2019 14:53 
 
Hardtraxx Veteran

Yiem schreef:
Marks schreef:
STBM schreef:
Aan de eerste filmpjes op insta te zien ziet het er nogal gaar uit allemaal


Zag het ook ja. Je mag voor een kleine € 50 toch wel iets meer verwachten dan een paar karige stages met wat doeken, onverhard buitenterrein en een (naar mijn mening) matige line-up.

Volgens mij gingen de kaarten ook goedkoper eruit tegen de tijd dat het begon? Zal wel einde Phoenix zijn volgend jaar


Pfff aangezien dit feest vanwege lineup me toch niet boeit nooit naar tickets gekeken maar dat dit 50 euro zou kosten verbaast me toch wel heel erg. Wordt hier al gezegd dat het matige versie van Fatality is en Fatality zelf vind ik al een matige uitstraling hebben. Als ik dan hoor dat de ticketprijs hiervoor vergelijkbaar is met Intents.... :oh:


Maar wordt je op Intents Festival ook ondergespoten door een schuimmachine terwijl je met een opblaaslul in je hand ooraids oploopt?

https://www.instagram.com/p/BxVOfnilJVY/

Dat is die 50 euro toch wel waard natuurlijk.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten