Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 00:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Eindhoven is een nieuwe muziekstroming rijker

Tijdens het EDM weekend van 27, 28 en 29 maart in Eindhoven introduceert Yu’R – Events een nieuwe sound in Eindhoven. Het is zo fris dat het nog geen echte naam heeft, maar in de volksmond wordt het “Subground” genoemd. Vernoemd naar het label waar deze muziekstroming zijn oorsprong vindt.
Maar wat is deze nieuwe sound en hoe klinkt het? Subground is het beste te omschrijven als een mengelmoes van verschillende stijlen zoals Electro, Techno, Harddance en Hardstyle. Deze muziek pompt heerlijk in een tempo rond de 135 b.p.m. door de speakers met bassen zo diep dat je wel moet bewegen. Het is zo energieke dat je gek wordt van enthousiasme. Eenmaal blootgesteld aan deze geniale mix van verschillende stijlen wil je niks anders meer!

More info soon....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 13:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk zeg!

Eindelijk iets dichter bij huis..
Ben benieuwd naar de namen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2014 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Supervet dat dit in Eindhoven komt! :worship:

Alleen jammer dat ik dan net voor 3 maanden naar het buitenland ben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2014 23:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Speciaal voor de 1e editie van Phenomenal heeft Yu'R - Events één van de grootste “Subground” helden naar Eindhoven gehaald om deze sound hier te gaan promoten. Dit is niemand minder dan Geck-E. Hij presenteert ook de Qult Radioshow op Q-Dance Radio waar deze sound centraal staat. Geck-E staat tevens met regelmaat op de Qult feesten in Amsterdam het dak er te blazen.

Naast Geck-E komt S1ngular een dikke set verzorgen. Zij hebben de “Subground” sound ook omarmd en zijn niet meer weg te denken en deze nieuwe scene. Met tracks als Prelude en Knockin’ begrijp je meteen waarom.
Om de lijn omhoog nog meer body te geven komt Eyoung zijn visie op deze nieuwe stroming presenteren. Ook hij is besmet met dit virus en is druk bezig om zijn eigen sound te creëren. Als je de preview van zijn nieuwste track beluisterd weet je ook waarom hij op Phenomenal staat.

Het programma is hiermee niet compleet. Nieuwkomers Vital Phase en Sub Junky zullen beide hun sounds door speakers heen blazen. Je kan gerust stellen dat beide acts weten wat de “Subground” feeling is en verwacht dan van hun sets die je raken.

Waar, hoe en wat is dan de laatste vraag die openstaat. Phenomenal zal op zaterdag 29 maart 2014 plaatsvinden in Dynamo te Eindhoven. Entree voor deze editie is geheel gratis. Mis deze kans dus niet om je muzikale horizon te verbreden! Indien je al besmet bent dan heb je een gratis fix te pakken.
Mocht je nog niet overtuigd zijn, hierbij een aantal tracks van de bovengenoemde helden:

Geck-E


S1ngular


Eyoung



Time Table
22.00 – 23.00 Sub Junky
23.00 – 00.00 Eyoung
00.00 – 01.00 Vital Phase
01.00 – 02.30 S1ngular
02.30 – 04.00 Geck-E
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2014 11:55 
 
Hardtraxxer

dit is toch wel erg interessant. Jammer dat ik pas om 10 uur thuis ben als ik met het openbaar vervoer ga :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2014 00:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om alvast in de stemming te komen voor Phenomenal en kennis te maken met een van onze artiesten Vital Phase, knallen wij een heerlijke promomix online van deze jongens!

Gooi je volume open en enjoy!

Tot 29 maart op Phenomenal!

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 09:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Phenomenal/QULT roadtrip! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hier wel zin in! Promomix is erg vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2014 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Yu'R - Events presenteert vandaag de laatste deejay. Dit is nieuwkomer Sub Junky. Om alvast warm te draaien voor Phenomenal en natuurlijk het Eindhoven Dance Motion weekend heeft hij voor jullie een knallende promomix in elkaar gedraaid!

Zet je speakers vol open laat heel de wijk meegenieten van deze pompende mix.

Tot zaterdag 29 maart op Phenomenal!

Yu'R - Events

ps 1. Dit is de volledige line up:
Geck-o / Geck-e
S1ngular
Eyoung
Vital Phase
Sub Junky


ps 2. de entree is gratis!

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2014 08:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het was erg gezellig! Alleen jammer dat er maar max 25 man binnen stond. Op het einde stonden wij maar met z'n drieën en nog wat mensen van de organisatie zelf.
Maar ondanks alles me prima vermaakt. De set van S1ngular was erg lekke, maar de eindbaas blijft toch echt Geck-E! :loving:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten