Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor? 
Volgens mij outdoor?wrote:Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor?
Volgens mij outdoor?wrote:Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor?
Toen het feest net aangekondigd werd op Facebook werd dit ook gevraagd en toen werd er gezegd dat het indoor was. Kan me ook niet anders voorstellen want ik neem aan dat 's nachts het geluid aardig ver de buurt terroriseert en niet heel ver er vandaan staat een woonwijk.wrote:Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor?
Hier nog 1 hoor. Ik heb geloof ik 1x 5 min van ze gehoord en toen moesten we weg.wrote:Dit is de 1ste keer dat ik G4H ga zien.(Ja ik weet het heel slecht).
Maar ik loop hun altijd mis:p
Wat had je willen weten? Organisatie is Lose Your Mind, zijn paar jaar nu goed bezig met feesten organiseren aka Penoze en nu 2 edities mee geholpen met Tijdmachine (Correct if wrong) voor heen in Kdanz en nu dus eerste keer in deze locatie.wrote:wat een vette line up!![]()
en heb al een paar vrienden gevonden die mee willen![]()
Wordt wel opnieuw weer een hele eind rijden maar dat nemen we er dan wel weer bij![]()
Kan er soms iemand iets meer vertellen over Penoze want het is mij niet echt bekend of de organisatie die erachter zit?
Zit zo die lijst van hun feesten is door te spitten. Die line-upswrote:Wat had je willen weten? Organisatie is Lose Your Mind, zijn paar jaar nu goed bezig met feesten organiseren aka Penoze en nu 2 edities mee geholpen met Tijdmachine (Correct if wrong) voor heen in Kdanz en nu dus eerste keer in deze locatie.wrote:wat een vette line up!![]()
en heb al een paar vrienden gevonden die mee willen![]()
Wordt wel opnieuw weer een hele eind rijden maar dat nemen we er dan wel weer bij![]()
Kan er soms iemand iets meer vertellen over Penoze want het is mij niet echt bekend of de organisatie die erachter zit?
Niet in Amsterdam en omstreken.wrote:Zo ongeveer elke naam die hier staat (behalve Alphaverb) kun je onderhand elk weekend wel minstens 1x zien
Duitser?wrote:Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.
wrote:Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.