Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor? :P
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
BeHa wrote:Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor? :P
Volgens mij outdoor?
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Padaro in de line up op de website? xd :lol:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 3 days ago
Wat een zalige line-up. Echt helemaal mijn soort feest! :cool:
L
Hardtraxxer
136 posts member since 2011
last seen Sep 2017
BeHa wrote:Misschien een hele domme vraag dit, maar is dit indoor of outdoor? :P
Toen het feest net aangekondigd werd op Facebook werd dit ook gevraagd en toen werd er gezegd dat het indoor was. Kan me ook niet anders voorstellen want ik neem aan dat 's nachts het geluid aardig ver de buurt terroriseert en niet heel ver er vandaan staat een woonwijk.

Overigens aanwezig. Alvast mijn verjaardag hier vieren. :yay:
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Dit is de 1ste keer dat ik G4H ga zien.(Ja ik weet het heel slecht).
Maar ik loop hun altijd mis:p
L
Hardtraxxer
136 posts member since 2011
last seen Sep 2017
hotymoty wrote:Dit is de 1ste keer dat ik G4H ga zien.(Ja ik weet het heel slecht).
Maar ik loop hun altijd mis:p
Hier nog 1 hoor. Ik heb geloof ik 1x 5 min van ze gehoord en toen moesten we weg. :oh:
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Tickets binnen :woot:
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Even kijken of ik hier een paar mensen voor kan hosselen. Penoze feestjes zijn altijd leuk :)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Hoe zit het met de show bij Penoze? Lasers enzo lichtshow en het geluid?

Super brute lineup!! Jammer dat Adaro geen solo setje neerzet. Maar die zie je vaak genoeg.
Hardtraxxer
994 posts member since 2013
last seen Aug 2021
:oh: :oh: :oh: :oh:

Gewoon in Amsterdam, en dan zo'n lineup. (L)
Y
Hardtraxxer
69 posts member since 2012
last seen May 2015
wat een vette line up! :love:
en heb al een paar vrienden gevonden die mee willen :)
Wordt wel opnieuw weer een hele eind rijden maar dat nemen we er dan wel weer bij :P
Kan er soms iemand iets meer vertellen over Penoze want het is mij niet echt bekend of de organisatie die erachter zit?
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Zieke line-up zeg! Ik heb me kaartje binnen! ^^
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
yellowbrother wrote:wat een vette line up! :love:
Wordt wel opnieuw weer een hele eind rijden maar dat nemen we er dan wel weer bij :P
Kan er soms iemand iets meer vertellen over Penoze want het is mij niet echt bekend of de organisatie die erachter zit?
Wat had je willen weten? Organisatie is Lose Your Mind, zijn paar jaar nu goed bezig met feesten organiseren aka Penoze en nu 2 edities mee geholpen met Tijdmachine (Correct if wrong) voor heen in Kdanz en nu dus eerste keer in deze locatie.
F
Hardtraxxer
210 posts member since 2012
last seen Feb 2026
Waaat een zieke line up! :drool: +dikke locatie en eindelijk een echt RAW feest in A'dam:thumbsup: Thuiswedstrijd dus
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
mikeee wrote:
yellowbrother wrote:wat een vette line up! :love:
Wat had je willen weten? Organisatie is Lose Your Mind, zijn paar jaar nu goed bezig met feesten organiseren aka Penoze en nu 2 edities mee geholpen met Tijdmachine (Correct if wrong) voor heen in Kdanz en nu dus eerste keer in deze locatie.
Zit zo die lijst van hun feesten is door te spitten. Die line-ups :drool:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Kaart binnen. :thumbup:
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Line-up is wel superdik, wil Alphaverb graag weer eens live aanschouwen... Moet binnenkort maar even gaan kijken of mijn portemonnee het toelaat.
M
Hardtraxxer
97 posts member since 2013
last seen Nov 2016
Dit gaat zo moker vet worden
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Aanwezig :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Line-up is wel leuk, maar je kunt ook overdrijven zeg... :P Zo ongeveer elke naam die hier staat (behalve Alphaverb) kun je onderhand elk weekend wel minstens 1x zien en deze artiesten worden op elk raw hardstyle feest wel geboekt :P
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
Fuzzylogic wrote:Zo ongeveer elke naam die hier staat (behalve Alphaverb) kun je onderhand elk weekend wel minstens 1x zien
Niet in Amsterdam en omstreken.

Ik moet voor 3 kwart van de hardstyle feesten die ik bezoek nog steeds minstens een uur (vaak langer) in de trein zitten. Dit jaar was alleen qapital in de ziggodome dichtbij voor mij :P
N
Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.
J
Nazale wrote:Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.
Duitser? :P
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Nazale wrote:Hou eens op met die radical redemption. Die duitser staat echt overal en met zijn eentonige scheiss ben ik hem echt helemaal zat. Ongeïnspireerde rommel, en als het wel geinspireerd is dan ben ik benieuwd hoeveel slachtingen, onthoofdingen en verkrachte kindertjes hij nu weer heeft gezien.
Penoze: Can't Remember A Thing (27-07, NDSM Werf, Amsterdam)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago