Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 15:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Locatie: Outland, Rotterdam
Datum: Zaterdag 15 januari
Tijd: 22:00 - 06:00
Type: Early Hardcore, Hardcore
Leeftijd: 18+

Tickets: €20,-

Op zaterdag 15 januari viert niemand minder dan ‘The Godfather of Hardcore' ook dit jaar traditiegetrouw zijn verjaardag in Outland. Natuurlijk gaat het dan over Paul Elstak! 'De reden dat het in Outland wordt gehouden is simpel. Mijn feest hoort gewoon in Outland. Veel mensen zien dit feest als de officiële opening van het hardcorejaar op een vertrouwde en gewaardeerde plek: Outland'.

Net als afgelopen jaren zal Outland worden omgetoverd tot een ware Paul Elstak-tempel. Met een ongekend dikke line-up verdeeld over twee zalen zal Paul Elstak, samen met de speciaal door hem geselecteerde artiesten, de vetste tracks voorbij laten komen tot in de late uurtjes.

Trailer


Wat de bezoekers kunnen verwachten is om je vingers bij af te likken. Ook deze editie zal weer bestaan uit twee zalen. De eerste zaal staat geheel in het teken van de Hardcore van nu en in area 2 zullen de beste Early Rave klappers en Hardcore classics om je oren suizen. 'Een traditionele DJ Paul's B-Day Party zoals altijd', aldus Paul Elstak. 'Een goede line-up, gezellige party sfeer van begin tot het eind, lekkere Hardcore van oud tot nieuw.'
Wat de bezoekers kunnen verwachten van de gekozen artiesten is simpel. 'Ik heb zoveel mogelijk gekozen voor artiesten waar ik een klik mee heb en die een leuke sfeer kunnen neerzetten. Geen moeilijke ingewikkelde muziek, gewoon beuken tot je erbij neer valt . De artiesten die op 15 januari komen draaien zijn:'

Area 1: Early Hardcore & Hardcore
22.00 – 23.00 Vega
23.00 – 00.00 The Beat Controller
00.00 – 00.30 Paul Elstak
00.30 – 01.00 Offensive dj team
01.00 – 02.20 Tha Playah vs Evil Activities
02.20 – 03.15 Rotterdam Terror Corps vs Offensive ft. MC Ruffian & Firestone:live
03.15 – 04.30 Partyraiser vs Nosferatu
04.30 – 06.00 Paul Elstak vs Darkraver
hosted by MC Ruffian

Area 2: Oldschool & Hardcore Classics
22.00 – 00.00 Stanton & Lars
00.00 – 01.00 Rob & MC Joe
01.00 – 02.00 Distortion & RTsier
02.00 – 03.00 Bass-D
03.00 – 04.00 Dione
04.00 – 05.00 Panic
hosted by MC Alee

Kaarten voor dit evenement kosten €20,- (ex. fee) en zijn vanaf nu te bestellen via de Outland website http://www.outland.nl of via http://www.paulelstak.tickets.Outland.nl.
Kijk op http://www.paulelstak.nl en http://www.Outland.nl voor meer informatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 15:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maandag en dinsdag een tentamen dus denk niet dat dit hem wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorig jaar was heel vet, en ik heb me kaartje al een tijdje dus sowieso! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas zit ik dan met tentamens. Iedereen veel plezier bij deze editie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 17:27 
 
Hardtraxx Newbie

Ik denk eerlijk gezegt dat het niet zo supah word daar :P Klein waarsch. kan wel chill zijn ook. Maar dan krijg je van die new kids muziek xD Hou ik nie van

maar evil activities gaat vast weer kei hard :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2010 17:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vast wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2011 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo klein is het nou ook weer niet hoor :/
Nog 7 dagen!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2011 23:55 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbsup: aanwezig !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 00:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Area 1: Early Hardcore & Hardcore
22.00 – 23.00 Vega
23.00 – 00.00 The Beat Controller
00.00 – 00.30 Paul Elstak
00.30 – 01.00 Offensive dj team
01.00 – 02.20 Tha Playah vs Evil Activities
02.20 – 03.15 Rotterdam Terror Corps vs Offensive ft. MC Ruffian & Firestone:live
03.15 – 04.30 Partyraiser vs Nosferatu
04.30 – 06.00 Paul Elstak vs Darkraver
hosted by MC Ruffian

Area 2: Oldschool & Hardcore Classics
22.00 – 00.00 Stanton & Lars
00.00 – 01.00 Rob & MC Joe
01.00 – 02.00 Distortion & RTsier
02.00 – 03.00 Bass-D
03.00 – 04.00 Dione
04.00 – 05.00 Panic
hosted by MC Alee
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja kutzooi! Vriend van mij is dan jarig en iedereen gaat daarna naar dit feest, maar moet hem helaas afzeggen, heb ook een tentamen maandag en woensdag :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iedereen die gaat : Veel plezier ! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:41 
 
Hardtraxx Newbie

thx wordt vast gezellig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens mij zijn er nog maar 200 kaarten aan de deur beschikbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Volgens mij zijn er nog maar 200 kaarten aan de deur beschikbaar?

Dat heb ik ook ergens gelezen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou ik vermaak me hier wel hoor! :woot:
woensdag ben ik jarig, dus ik zie dit gewoon als me verjaardagsfeestje! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!


Hoeveel kaarten zijn er nog aan de deur beschikbaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Mike-O schreef:
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!


Hoeveel kaarten zijn er nog aan de deur beschikbaar?

Weet k niet.. Moet je even naar Outland bellen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
Chukkels schreef:
Mike-O schreef:
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!
Let op! Wij stellen nog 200 kaarten aan de deur ter beschikking. Kom op tijd om teleurstelling te voorkomen!


Hoeveel kaarten zijn er nog aan de deur beschikbaar?

Weet k niet.. Moet je even naar Outland bellen ^^


Net geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op. Ik twijfel nog steeds om te gaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een rete geniaal feest. Volgend jaar mooi weer, nu op naar Slaves! :yes: (Op hardcore gebied dan...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 16:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgens mij is dit feest ieder jaar weer een dikke klapper! :D
Weer prima vermaakt er werd echt lekker gedraaid. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxx Newbie

mee eens was een nice party en goed geluid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wie was de gene die het pillen tshirt aan had? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Wie was de gene die het pillen tshirt aan had? :P

Hahaha toen ik hem zag lopen dacht ik nog die is van hardtraxx.. xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

volgens mij is dat member/modernization/

Teminste zag net ong dezelfde gast met dat shirt in het foto topic, dus zal hij wel zijn ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten