Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 13:16 
 
Organisator

2 exclusive 3,5 hour solo sets!
The night before "Hemelvaartsdag"

Tickets:
http://bkjn.nl/index.php/tickets

Kaarten voor Partyraiser Official meets Dr. Peacock zijn in de voorverkoop voor ongeveer 90% uitverkocht!
Zorg dus, dat als je nog geen kaartje hebt, je deze nog snel bemachtigd voor €12,50 ex fee!
Kaarten zijn te verkrijgen via www.bkjn.nl!

ALLE AREAS zullen open zijn met ook ruime chillouts!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2014 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee Frenchcore is niks voor mij dus ben er niet bij helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 16:17 
 
Organisator

UITVERKOCHT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Rodenburg schreef:
UITVERKOCHT!

Haha wat? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Club Rodenburg schreef:
UITVERKOCHT!

Haha wat? :lol:

Had jij echt anders verwacht dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2014 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Club Rodenburg schreef:
UITVERKOCHT!

Haha wat? :lol:

Had jij echt anders verwacht dan?

Nou, eigenlijk wel. Had wel verwacht dat het druk zou worden maar uitverkocht ging me wat ver :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 00:37 
 
Hardtraxxer

Vakantiegeld is gestort he xd eerste het beste feestje uitgeveeee :beer:
Zag iemand 30 euro voor een kaartje bieden lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2014 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Vakantiegeld is gestort he xd eerste het beste feestje uitgeveeee :beer:
Zag iemand 30 euro voor een kaartje bieden lol

Op facebook wou iemand €50 geven hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2014 14:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Al zouden ze er 50 bij geven ga ik er nog niet heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 01:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Al zouden ze er 50 bij geven ga ik er nog niet heen


Als ik kijk naar de titel denk ik eerder arme Partyraiser
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2014 01:35 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Al zouden ze er 50 bij geven ga ik er nog niet heen

Als je tijd hebt om te zeuren zonder reden kan je het ook eens uit proberen ;)

Het kan niet jou soort muziek zijn maar waarom moet hier toch altijd zo op gezeikt worden, vind je het niks hou dan gewoon je mond
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten